CTI Party reviews

CTI Party reviews

8.8

Ekstra udfordring løst på en formiddag

Vi bestilte en alt for stor heliumbeholder, som derfor blev returneret igen. En mindre beholder blev, efter lidt trylleri fra Ballonsalg.dk, leveret på adressen udenfor normal rute og stadig i god tid inden vores arrangement. Alt forløb herefter perfekt.

Godt og hurtigt

Varerne kom dagen efter bestiling. Alle ting var meget fine (og svarede til mine forventninger) og ballonsalg.dk kan godt anbefales.

fuld tilfredshed

Hurtig levering, sødt personale og fantastiske lave priser.. Kommer helt sikkert forbi og handler igen fremover. Hilsen Melissa

Hurtig og effektiv levering.

God service og hurtig levering.

Godt!

Rigtig god service og varerne kom til tiden.. Tingene var meget bedre end forventet! Ballonsalg kan klart anbefales.

Kanon service - levering hurtig og alt stemte !!

Alletiders service og hurtig levering , mere kan man ikke forlange. Er ikke sidste gang jeg handler her. 1000 tak for et godt køb til overkommelige priser

Super hjemmeside ;0)

Smil fra en tilfreds kunde ;0)

Hurtig og præcis

Jeg bestilte en onsdag aften på nettet, og skrev hastesag. Varen var leveret om fredagen, så topkarakter herfra, da de skriver 2- 5 arbejdsdages leveringstid

Super flot

Hurtig levering, flotte varer... og billigt.

Super god service

God kvalitet, hurtig levering og god service.

Hurtig

Har ikke prøvet selve produktet endnu, men bestilling, betaling og levering forløb helt uden problemer. Levering oven i købet fra dag til dag.

Ballonerne kan ikke klare en sommer dag :-(

Har netop haft købt 150 balloner hos ballonsalg.dk til pynt til min datters barnedåb - samtlige balloner var sprunget af varmen udendørs, inden der var gået en time. Sikke en skuffelse og ikke mindst larm der gjorde alle de mindste til festen bange. Køber aldrig mere produkter her..
Ballonteam ApS

Reply from Ballonteam ApS

1000 tak for dit svar, og det er jeg meget ked af, men som du selv siger var det varmt, og solen brændte hårdt..
INGEN balloner holder til den sol der var i weekende,,, der er en grund til at man ikke pynter op med balloner i lande hvor solen bager som den har gjort i denne her weekend.
Og jeg er jo også ked af du aldrig mere vil handle hos mig, men du må love mig at du aldrig mere vil købe balloner, for hvis der kommer sol som denne weekend, så vil de ALTID springe ved den sol og du vil altid blive skuffet og det ønsker vi jo ikke…

der var kun helium til e ballon

Det var ikke en succes:)
Ballonteam ApS

Reply from Ballonteam ApS

Det er jeg ked af og derfor sendte jeg straks en ny beholder til dig…. Men tak for anmeldelsen.

Nemt, billigt og hurtigt

Fint man selv kan hente varerne og slippe for forsendelsesgebyrer

Hurtig og god service

Det er så første gang jeg har bestilt fra jer. Men kan klart anbefale jer til andre. I har en super god service. Der er kun en lille ting som jeg synes at I måske skal lave om på hjemmeside. Jeg synes at der mangler nogle oplysning af de varer. Eks. jeg manglede lidt størrelsen på bord-kort en af de ting j bestilte. Ellers er det hele super godt :)

Lynhurtig levering.

Modtog pakken dagen efter bestillingen.

God pris, hurtig levering

Leveret dagen efter bestilling, alt tilfredsstillende

Ikke den mængde helium i flasken som vi havde betalt for ..

Fin ekspedition og hjælp, men heliumflasken vi fik, var kun halvt fyldt... + fik forkerte balloner..

God Service"Men der mangler noget":-)

Hej.
En God og Hurtig Service.
MEN:Ikke Negativt.Men når man bestiller Himmel Lanterner ville det være rart at at der står at der "følger ild med til disse"ild"ikke fyrfad,men disse flade blus":-)
Mvh.

Flemming Olsen
Tjørnelyparken 42
2670
Greve Strand

Flot, hurtig og sikkert

jeg bestilte bryllupsartikler søndag aften og modtog det allerede onsdag formiddag. Det er da hurtig ekspedition der vil noget. Alt var der og det var næsten pænere end jeg så på billederne. Så det kan vist ikke gøres bedre andre steder.

Fik en overraskende hurtig levering af de bestilte vare.

Ballonteam ApS Details

Hos CTI Party finder du et fantastisk udvalg af de absolut bedste festartikler på markedet. Med borddækning fra CTI Party. Få du op ting til enhver form for fest og med de flotteste festartikler, til alle små og store fester. Vi har alt fra ting til barnedåb, bryllup, konfirmation og temafest til fødselsdagsfest Vi er billigste i og har derfor også prisgaranti og har billig fragt som udover dette og er med dag til dag levering Find det helt rigtige pynt, der passer til netop dit behov og din pengepung, hos os.

Visit CTI Party

Write to: info@ballonteam.dk