Bapoon reviews

Bapoon reviews

8.9

Jeg blev overrasket over hvor nemt det var

Hvorfor har jeg ikke fået det her at vide før? Jeg blev meget overrasket over hvor nemt det var at finde en frisør. Jeg tastede bare mit postnummer og så stod jeg og kunne vælge imellem nogen af 30 frisører. Jeg var lidt doven den dag, så jeg tog bare den nærmeste hehe.

Jeg slap for at vente hos frisøren og jeg kunne derfor få det til at passe ind med mine stramme tidsplan. Jeg havde lidt travlt, så næste gang bruger jeg deres app.

Det er jo PERFEKT

Et fedt koncept. Giver et super godt overblik! Det er nemt og hurtigt - hvad mere er der at forlange. Thumbs UP for Bapoon!

Smart og lige til

Det var super nemt at finde en frisør - og til rette pris. Kan varmt abefales!

Hurtig bestilling af klipning!

Jeg stod en fredag eftermiddag og skulle bruge en frisør. Jeg hentede Bapoons app og 2 minutter efter havde jeg booket en tid hos en frisør, som kunne klippe mig en halv time senere. Smart og simpelt!

Genialt koncept! :)

Bapoon er et genialt koncept

Bapoon er løsningen på et problem jeg altid har haft.
Har de seneste 3 gange jeg skulle klippes benyttet mig af Bapoon. Det er nemt og hurtigt at finde en ledig frisør i mit nærområde til en ønsket pris.
Det er en kæmpe fordel for mig ikke at skulle sidde og vente i en frisørsalon indtil det bliver min tur eller være afhængig af en frisørtid bestilt flere dage i forvejen.
Jeg har kun ros til Bapoon :) Genialt koncept

Genialt!

Jeg fandt hurtigt og nemt en frisør, blot ved at taste mit postnummer ind. Jeg benyttede deres hjemmeside, som jeg fandt rigtig god. Den var overskuelig og brugervenlig, men har efterfølgende fundet ud af at de også har en mobil app, som blot vil gøre det endnu nemmere for fremtiden!
Genialt!

Nemt, hurtigt og enkelt

Bapoon løste mit behov nemt og enkelt. Jeg skulle bruge en frisør ret akut og grundet jeg er tilflytter kendte jeg ikke nogen i nærheden. Jeg gik ind på Bapoon og fandt den nærmeste, som lå inden for den priskategori jeg ville betale og det gik hurtigt og nemt.
Frisør lød tilsyneladende også til at være super glad for systemet, så det må alt i alt være en win win.

God idé

Jeg glemmer altid at få bestilt tid til klipning- men det her er sgu en let måde at få det gjort på. Jeg havde 30 minutter til overs og klarede booking på vej hjem i toget - 45 minutter efter var jeg nyklippet!

Lækker service

Jeg bestiller sjældent frisørtider langt ud i fremtiden. Derfor er det lækkert, at der endelig er en app, som nemt giver mig mulighed for en hurtig klipning, når JEG har tid - og ikke omvendt.

Salonen var under ombygning da jeg nåede frem

Umiddelbart super koncept, da det oftest er besværligt at finde en ledig tid. Desuden er det smart at man kan tjekke prisen i forvejen, så man ikke bliver overrasket.

Jeg bookede to dage i forvejen, og bookningen gik igennnem - alt lod til at være i orden. Jeg tog hen til salonen (Hårcafeen i Charlottenlund), som vist sig at være fuld af håndværkere; den var under ombygning. Tilsyneladende har Bapoon.dk problemer med at få salonerne til at melde tilbage, hvis de lukker midlertidigt. Så for nuværende er det åbenbart nødvendigt at ringe for at konfirmere sin bestilling.

TL;DR: Bookningen gik igennem uden problemer, men salonen var under ombygning da jeg nåede frem.

Skide smart

Godt koncept der virker. Tusind tak:-)

Stømlinet og brugbar

For mig er det altid en spontan beslutning at blive klippet, og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har trawlet nettet rundt for at finde ledige frisørtider. Jeg har installeret Bapoon nu og det er fantastisk. Håber virkelig at servicen får alle frisører på!

Sindssygt let..!

Bapoon app'en er virkelig let at bruge og hamrende genialt til folk, der ligesom mig, ikke planlægger turen til frisøren, men ofte står med en time, som jeg ligeså godt kan bruge fornuftigt.. Før har det bare være umuligt at finde en ledig tid i nærheden, så jeg giver mine bedste anbefalinger til Bapoon!

En savnet app

En rigtig "herre app" , som jeg altid har manglet, da jeg er typen der pludselig skal klippes, og ingen har tid! Men på under 10 sekunder har jeg en tid !!! Enkel og i vinkel!!!

Hurtigt og smart

Prøvede Bapoon til at booke en frisørtid på min telefon.
Må sige det var nemt, hurtigt og overskueligt.

Is Bapoon your company?

bapoon.dk Details