Bar7 reviews

Bar7 reviews

5.2

Man kan jo undre sig.....

Jeg kommer der tit og der er altid god stemning, men denne gang oplevede jeg nærmeste en følelse af at blive sat tilside af high society og at blonde piger og mænd med selvbruner og fedtet hår har første ret. Der findes bagerst, i bar 7, 2 ganske hyggelig rum, hvor der er plads til at slappe af og ikke være med i den larm der findes ved indgangen. Jeg bevæger sammen med min mørke kæreste og et vennepar målrettet mod de pladser. Et nano sekundt efter at vi har sat os kommer der en ansat og fortæller os at der optaget og lige efter ham kommer der netop selvsamme typer af dem jeg beskrev før, som jeg bemærkede var tilstede ved indgangen i en tågerus. Jeg vil normalt acceptere at der var optaget hvis der var et skilt der stod at det var optaget og jeg ville heller ikke have den følelse af, at de pladser kan man få, fordi man har lagt flest penge på bordet eller at det faktisk er de ansattes venner der får lov til at få de pladser. Jeg kommentere dette til den ansat som i første omgang har fortalt mig at der var optaget. Han undskylder på bedste vis og tilbyder mig drinks på huses og jeg skal heller ikke betale garderoben på 20,- kr. Come on, mand det ville jeg osse have gjort, hvis man ved at den kunde man lige har afvist en plads, typisk ligger 500-900,- kr. i Bar7. Men måske jeg fremadrettet burde finde mig et andet sted, for ikke at blive skuffet over den behandling og følelse at man er sidst i fødekæden. Jeg er går typisk indfor den positive jantelov, men lige i det her tilfælde kommer den negative frem i mig, for der er ikke nogen i verden,der har en højere status når vi ligger en dej i tønden, der sidder alle forhåbentlig ned.
Dårlig stil.

Dårlig service og manglende info!

Jeg oplevede det samme med at Bar7 ikke ville indløse det tilbud jeg havde købt via Drinkster.dk. Det er sgu virkelig dårlig stil ikke at informere om dette! Jeg synes desuden heller ikke at man kan være bekendt at afvise fordi man har opsagt aftalen med drinkster.dk, når der nu er nogen som har købt disse tilbud. Bar7 burde have opsagt aftalen, men taget imod de resterende tilbud der var. Eller i det mindste informere folk om det inden man får bestilt drinks!

Den kan man ikke byde kunder

Har købt et værdibevis fra Drinkster på 4 drinks der er gyldigt indtil juni 2013. Jeg bestiller 4 drinks i baren og da jeg skal vise mit værdibevis som betaling for drinksne, siger bartenderen at de har opsagt samarbejdet med Drinkster og man derfor ikke kan bruge beviserne og at Drinkster i øvrigt burde have sendt en SMS ud om dette. Det har de ikke gjort og bar7 skilter ikke med at beviserne ikke virker, så mange når at bestille drinks i den tro at de kan bruge deres værdibevis og må så efterfølgende betale fuld pris for drinks som de allerede har betalt på Drinkster! Hold kæft hvor er det ringe og er sikker på at det ikke er lovligt at nægte os indløsning af værdibeviserne når de nu ER BETALT. Dårlig service og manglende information fra Bar7's side af, gør at jeg ikke vil støtte det sted mere. Det mindste man fra barens side af kunne gøre var, at sætte skilte op om at man altså ikke kan indløse Drinkster beviser mere eller bedre endnu, lade folk indløse de beviser de nu engang har betalt for!

Tjahh...

Stedet er super fedt og deres drinks gode, MEN servicen i baren er virkelig trist. Jeg har været der et par gange nu og det er det samme hver gang. Bartenderne er sure, smiler ikke, gider egentlig ikke betjene en og ja... Øv!

Ærgerligt når alt det andet ellers spiller.

Is Bar7 your company?

bar7.dk Details