Baratoo reviews

Rating distribution

Reviews

About

Fruktansvärt oprofessionella

Den kontakt jag haft med detta företag är verkligen under all kritik. De väljer tydligen att försöka tiga ihjäl/ignorera sina kunder i stället för att lösa eventuella problem. De svar man får är respektlösa och bortom allt vad etik och moral heter. Jag köpte en deal hos Barato(o) via ett vanligtvis OK företag. Nu står jag med en defekt produkt och ingen som tar ansvar. Jag tror att det får bli KO nästa.

Ubrugelige tandbørstehoveder!!!

Køb ikke de såkaldt kampatible Oral-B tandbørstehoveder. De kan ganske rigtig sættes på en Oral B elektrisk tandbørste - men når tandbørsten rører tænderne, stopper den med at rotere og så er pointen ligesom tabt!!! De er INTET værd overhovedet!!! Øv.

Is Baratoo your company?

About this company

Visit Baratoo

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.