Batmans reviews

Batmans reviews

7.4

God undervisning

Kompetente lærer der tager din undervisning alvorligt, de prøver bla. ikke at gemme dig væk bag en PC med et undervisnings program som jeg har på fornemmelsen de gør mange andre steder. Det er samtidig super bekvemt at de selv står for undervisningen ved det obligatoriske førstehjælps kursus, i egne lokaler.

Priserne er også meget fornuftige, jeg måtte selv af med i omegnen af 10.500, alt inkl. det kan vist ikke gøres meget billigere.

For mit eget vedkommende gik der 2½ måned fra jeg startede til jeg stod med kørekortet i hånden, så rent tidsforbugsmæssigt er der heller ikke noget at sætte en finger på :)

Kan helt sikkert anbefale denne køreskole.

Is Batmans your company?

batmans.dk Details