Batterimarked reviews

Batterimarked reviews

3.5

Ok handel, men også lidt af et svindelnummer

Hjemmesiden er drevet fra Hongkong, hvorfra varene sendes. Leveringstid var næsten 20 dage. Den 1. uge gik uden ordrebekræftelse. Jeg oprettede et krav via PayPal. Sælger vendte straks tilbage på gebrokkent engelsk. Han havde sendt batteriet og oplyste et Track&Trace ID, som dog ikke viste nogen pakke. Modtog den alligevel i dag, uden toldberegning. Så fik varen til den oplyste pris, men det var nok mere held.
Batteriet er en kinesisk kopi af den originale og virker indtil videre fint nok. Så alt i alt svært at være helt utilfreds.

Skræmmende, at det kan lade sig gøre

Endnu mere skræmmende, at PAY PALL Understøtter virksomheden.

Vi opdaterer lige denne anmeldelse igen !

DER KAN INTET KØBES PÅ WWW.BATTERIMARKED.DK

www.batterimarked.dk er en advarsels side vi hos Bærbar.com har lavet for at advare om batteri-marked.dk

Hold jer langt væk fra batteri-marked.dk da det er en svindel side
som oplyser at være en del af Bærbar.com.

Bærbar.com har INTET med denne side at gøre og vi opfordrer alle der er blevet snydt om at anmelde virksomheden til politiet.

Michael Nielsen
www.bærbar.com

De har dog lært lidt :-)

Efter at have bestilt et batteri på siden (inden først at have checket Trustpilot) og på oversigten fra Paypal kunne se at det var en kineser som havde modtaget pengene. Troede jeg også løbet var kørt og pengene tabt. Men efter en hurtig tur på nettet og en opringning til paypal, hvor jeg fik oprettet en tvist gik der ikke mere end 1/2 time før mine penge var tilbage på kontoen og ordren annulleret. Så mon ikke det alligevel har givet pote og han har lært at det ikke betaler sig at snyde. Jeg sendte en hurtig mail til kina, hvor jeg skrev at jeg havde fortrudt handelen, da jeg ikke var interesseret i at skulle betale told oveni. Fik hurtig mail tilbage at det var OK. Det er en stor lettelse efter alt hvad jeg havde læst herinde. Så jeg tror ikke at løbet er kørt for alle jer som har benyttet Paypal ! Ring evt. til Paypal og få hjælp til at oprette en tvist.

Lad være!

Priserne er sikkert gode, men varen sendes fra Hong Kong, og der skala afregnes told/skat af den. Derfor ender slutprisen på 150% af det oprindelige.
Jeg anmeldte batteri-marked.dk til PayPal og fik pengene igen.

FRAUD!

Jeg har nu sendt en ansøgning om suspension af domænet til dk-hostmaster, forhåbentlig får de det pillet ned inden mange flere falder i fælden!

Jeg håber paypal vil give mig mine penge tilbage.

ADVARSEL!!! Tilføjelse !!!

Dette firmas hjemmeside er på dansk og giver indtryk af, at man handler med et dansk firma. Det gør man ikke!!! Det er en virksomhed i HongKong, hvilket betyder, at man skal betale importafgift for at få sin vare fra Told.

Jeg ville ikke betale denne afgift, så varen blev returneret til sælger. Men sælger har stoppet al kommunikation, og jeg har ikke fået mine penge retur. Jeg skal lige i parantes bemærke, at jeg har dokumentation for, at sælger har modtaget varen.

Der er ingen hjælp at hente, hverken fra bank eller PayPal, som jeg betalte igennem. PayPal er tilfreds med, at varen blev fremsendt til mig, og derefter kan de ikke gøre mere (siger de).

Inden for de sidste 14 dage har banken fået besked fra PayPal om, at de ikke kan "hente" penge retur, da transaktionen vil blive afvist.

Slutresultatet er: Sælger har både mine penge og vare.

HOLD JER FRA BATTERI-MARKED!!!

Tilføjelse 23/9-2012: Efter denne anmeldelse har jeg gentagne gange skrevet til sælger, men jeg får intet svar fra ham. Jeg har skrevet til sælgers to e-mail adresser, men intet sker.

Så jeg kan kun endnu en gang advare jer imod at handle her. Man får nemlig ikke sine penge igen, når man har returneret en vare !!!

argh... Øv så blev jeg også snydt

Har aldrig modtaget hverken ordrebekræftelse eller vare, men pengene er trukket via PayPal. Har oprettet klage gennem PayPal og afventer nu at få pengene retur

TILSLUTNING

Jeg fik samme kedelige oplevelse som andre, idet jeg troede, jeg handlede med et dansk firma grundet den danske
hjemmeside, men fik et chok, da jeg skulle betale DKK 266,- i told m.m. udover de DKK 427,- jeg troede
jeg kunne slippe med ved køb af et batteri.

Fik en enkelt tilbagemelding fra firmaet, der viste sig at stamme fra Hongkong, men korrespondancen standsede, da jeg krævede mine DKK 427, retur.

Dem fik jeg dog tilbageført min konto med hjælp af Danske Bank, der efterfølgende overtog sagen.

Konklusion: Hold jer langt væk fra hjemmesiden. www.batterimarked.dk. Den er absolut ikke fra DK.

Svindl side

Det er lige meget om du får din produkt eller ej. du er blevet narret.
Spar penge og undgå at betale skatten som skulle have været indgået i prisen.

Fik min penge til bage via Paypal efter at have opretted en klage.

Torsteinn

Rent svindel

Jeg mener selv jeg er opmærksom på, hvem jeg handler med på nettet, men faldt alligevel i fælden "batterimarked.dk".

Som de øvrige her på TrustPilot skriver, så hold jer langt væk.

svindel virksomhed

virksomheden shipper fra Østen, så oveni prisen skal ligges told og toldbehandling. De svarer ikke på henvendelser og tilbagefører ikke penge for pakker der ikke er modtaget. Hold jer langt væk

Godt initiativ

Jeg kan bestemt heller ikke anbefale at handle på batteri-marked.dk. Det er en dyr fornøjelse, når først told og afgifter pålægges varen. Til trods for, at der står på siden, at det er den reelle pris, der er oplyst. Det er et firma ii Hong Kong man handler med.

Jeg fik mine penge retur ved at kontakte Pay-pal. Her fik jeg en super service - selv om det tog sin tid.

Is Batterimarked your company?

Visit Batterimarked