Bdope Shop reviews

Bdope Shop reviews

5.9

TILGRIN

Lad være med at handle der!

ALDRIG HAR JEG MØDT SÅ RINGE ET FIRMA

Jeg har optil flere gange deltaget i deres konkurrencer på Facebook. Hvor man kan vinde x antal tøj ved at dele og like billedet.

Igår gjorde jeg det så igen, hvor teksten til billedet lød således:
"Del og like billedet og vind en crew neck sweat. Vinderen bliver offentliggjort i dag kl. 14.00"

Da kl. så blev 15.00 og der stadig ikke var udtrukket en vinder og billed teksten var blevet ændret til "Del og like hvis du vil skrives op til bestilling af denne sweat.". Der var omkring 100 mennesker som havde delt og liked billedet, tror bestemt ikke de alle var villig til at give 499,- for en nedern sweat lavet i Paint/Photoshop.

Da jeg så konfronterede dem med dette på sidens væg (FB), sletter deres side automatisk beskeden man har skrevet.

Derfor undlad denne hjemmeside og deres ignorante "grundlægger", som ødelægger vores tillid til folk og ikke disse fjolser.

MVH
Resten af verden.

Høj service på hjemmesiden!

Bestilte en crewneck og var der et par dage efter!
Selve crewnecken er i rigtigt god kvalitet så kan helt klart anbefales!
Let at finde rundt på hjemmesiden og betale og alt på hjemmesiden er let .

Toyneck anmeldelse

Jeg fik den en uge efter at jeg havde bestilt en, og den er af højeste kvalitet. Kan klart anbefales :)

God

Jeg modtog min crewneck rigtig hurtigt og nemt, så har kun positivt feedback fra min side.

VÆRSTE KUNDESERVICE NOGENSINDE

Jeg bestilte en trøje, fik den en måned senere. Så havde de givet mig en forkert størrelse, og de sagde de ville vende tilbage med mere info. Efter en uge, havde de ikke skrevet, og jeg måtte derfor hive i dem, og først efter at have skrevet til dem omkring 5 gange skete der noget.

Da jeg så skulle sende den forkerte størrelse tilbage, og selvfølgelig skulle have penge for fragten, da det var deres egen skyld, tog det endnu længere tid.

Jeg bedømmer udelukkende min bedømmelse på kundeservicen, som virkelig også er en vigtig del. Personligt synes jeg også de er kommet alt for let til berømmelsen!

DET ER EN OMMER!

Fantastisk

Jeg er imod den tidligere besked. Jeg har kun gode oplevelser med b/dope, og skal helt sikkert handle der igen.

/SIMON

Super god service!

Jeg modtog min Toyneck et par uger efter, jeg havde bestilt, som det var aftalt og alt er, som det skal være :) Mange tak for den gode service, hvem det så end var, der betjente mig, da det hele skete gennem Bdope Bestilling-profilen :)

Utrolig barnlig kundebehandling etc.

Efter at have snakket med dem om deres 'On-line' salg på Facebook, hvor jeg er kommet med både ris og ros, har B/dope valgt at blokere min tilgang til deres Facebook. Og evt. deres hjemmeside (Forudsat, at der ikke bare er en fejl på websitet). Denne behandling virker for mig, barnlig da de ikke har været i stand til at tage en fornuftig dialog, men i stedet spiller 'Nu surmuler vi bare i stedet for at hjælpe dig.'

Derudover virker virksomheden, som et sted hvor ejere promovere dem selv og deres andre virksomheder/sites (BlogMyStyle, Common Heritage) og overhyper/overrater deres produkter overfor andre SERIØSE tøjmærker, da derved mister omtale/omsætning. Deres anmeldelser af andet tøj, kommer fra selve ejeren af virksomheden, så derfor er anmeldelsen ekstrem subjektiv.

Og så er billederne af varerne i dårlig kvalitet, da de er lavet i tegneprogrammer (Paint, PS, etc), hvilket gør det overskueligt at se det færdige produkt, og det er derfor misvisende om hvad man reelt køber, fremfor hvis man så modellen på en manekin, model etc. fra flere vinkler.

Desuden virker det som en vej, de 'unge knægte' prøver at tjene nogle hurtige penge, eksponere sig selv, samtidig med at de laver et rip-off på andre virksomheder.

Ærgeligt og trist.

Is Bdope Shop your company?

bdope-shop.dk Details

Visit Bdope Shop