Bedsupply reviews

Bedsupply reviews

Excellent
9.1

goed bedrijf snelle service

Ik ben zeer tevreden over de wijze van leveren en zou zeker weer bestellen.

super snelle levering , uitstekende kwaliteit

Beste, dit is een webwinkel waar je bij moet zijn indien je kwaliteit wil op alle vlakken .
De live chat is een uitstekende tool met direct contact wanneer je info over een product , voorraad of levering wil bekomen . Op vrijdag besteld , zaterdag reeds onderweg en maandag bij me thuis . De kwaliteit en print van het dekbedovertrek betoogd uiteraard van vakmansschap DE AANRADER VOOR BEDLINNEN !

Snelle service

'S avonds bestelling geplaatst, volgende ochtend kwam postbode pakketje al brengen. Supersnel! Netjes verpakt en inhoud was zoals zichtbaar op website. Volgende dag mail met link om via Klarna achteraf te betalen.

Snel geleverd en de producten zijn mooi

Super service gehad van bedsupply. De producten werden snel geleverd en ze zagen er goed uit toen we ze ontvingen.

snelle service, goede voorwaarden

2 dekbedovertrekken gekocht, kleur kwam goed overeen met het plaatje. Snelle levering, niets op aan te merken!

hartstikke goed

loopt heel goed zou het iedereen aanraden

heel goed

de website is heel duidelijk en de levering is heel snel en de producten zijn zeker heel goed

een aanrader wat een servies jullie krijgen een warme douche.

Een bedrijf wat zich aan zijn woord houd en snel handelt en vriendelijk zijn.

Stijl en kwaliteit

Ik ben bij de website terecht gekomen en kon heel makkelijk de juiste keuze maken doordat alles goed omschreven staat. Nog geen 2 dgn later had ik het al binnen. Goede kwaliteit en prijsverhouding!

Prettig

De ervaring met jullie webshop vond ik prettig. Ik heb 2 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling duurde helaas erg lang en ik bleek het nog verkeerd besteld te hebben.
Bij het plaatsen van mijn tweede bestelling begon ik te twijfelen en heb ik advies via de mail gevraagd. Ik kreeg de dag er na al een advies: een eerlijk advies. Mijn tweede bestelling kwam al binnen 3 dagen binnen. Hartstikke fijn!

super

Het dekbed was snel geleverd je word goed op de hoogte gehouden van je pakket.
Dekbed is van goede kwaliteit

Een goed produkt met een snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik wat bestel bij jullie en het viel niet tegen, ik bestel, krijg een mail en hup de volgende dag wordt het artikel gebracht, en niet te vergeten het juiste artikel ben dus erg tevreden.

omschrijving klopt niet met wat er geleverd is!,,,

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar er stond dat het voor een bed was van 160/180 bij 200/210/220.
Komt het pakket thuis en staat op de verpakking 180x200?...
Bedsupply

Reply from Bedsupply

Beste mevrouw Willems,

Vervelend om te horen dat u waarschijnlijk een verkeerd product heeft ontvangen. We hebben u direct een e-mail gestuurd om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

We zien uw reactie daarop graag tegemoet op info@bedsupply.nl.

Met vriendelijke groet,
Etrias Klantenservice

Een zeer ruim assortiment, heldere uitleg en een snelle service!

Bedsupply heeft, in mijn ogen, het grootse assortiment aan kwalitatief bedtextiel. Naast scherpe prijzen en een heldere uitleg, kent het bedrijf ook een snelle afhandeling en levering. Kortom, mijn nieuwe vaste leverancier van bedtextiel!

Zondermeer een aanrader

Het assortiment is enorm, voor elk wat wils,
Doordat ik niet gewend ben om via internet iets te bestellen bestond er een lichte aarzeling.
Omdat ik het dekbedovertrek zo mooi vond en het graag wilde hebben heb ik de bestelling geplaatst.
ik had vragen over de levering en belde het bedrijf, waar ik een zeer behulpzame dame aan de telefoon kreeg en na mijn gesprek met haar was ook de twijfel om bij Bedsupply te kopen voor 100% weggenomen.
Ik zou het bedrijf bij mijn kennissen en familie aanbevelen.
Groetjes M.A.Koolstra

geweldig beter kan niet

het bestellen is super eenvoudig.de levering is grandioos ,super snel binnen 24 uur had ik de bestelling thuis...ga zo door met jullie service.

duidelijke site, makkelijk bestellen; erg tevreden over de produkten

Mooie onderlakens besteld tegen een redelijke prijs. Best een beetje lastig de juiste maat te vinden maar uiteindelijk twee goede keuzes gemaakt. En de volgende dag al in huis!! Top!

Goede kwaliteit, snelle levering

Al 2 keer bestelt bij Etrias. Beide keren snel geleverd en prima kwaliteit goederen (lakens, slopen). Volgende keer weer!

betrouwbaarheid is belangrijk

Ik heb snel gekregen wat ik besteld heb op een correcte manier en dat is het belangrijkste voor mij.

Bedsupply Details

Bedsupply heeft een uitgebreid assortiment beddengoed bestaande uit dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden, kussens, spreien en nog veel meer. Met meer dan 2000 artikelen in ons assortiment waarvan een groot deel op voorraad leveren wij snel uit voorraad.

Visit Bedsupply

Contact information