Bellahome reviews

Bellahome reviews

7.7

Hurtig levering, flotte produkter

Havde udset mig et altansæt, som var en del billigere på bellahome end andre webistes jeg havde set. Flot sæt i fin kvalitet.

Eneste ting jeg undrede mig over, var at der på pakken stod "må stilles på bopæl, hvis modtager ikke er hjemme". Det havde jeg ikke givet lov til, og da jeg bor i lejlighed, kunne en anden jo lige have snuppet pakken. På den anden side ville jeg heller ikke have brudt mig om at skulle hente den store pakke på posthuset, så de har nok valgt det derfor.

Købte et partytelt

Jeg bestilte det og fik varene allerede dagen efter.
Rigtig god og hurtig service.
Deres kundeservice svarer på mails næsten med det samme.

Kan varmt anbefales.

Is Bellahome your company?

bellahome.dk Details

Visit Bellahome