Benaughty reviews

Benaughty reviews

3.3

Fup og svindel

Fup og svindel. Man bliver bombet med beskeder de første par minutter når man opretter en profil, hvilket stopper så snart du har betalt.

Ren Hustlervirksomhed....

Firmaets opsigelsesprocedure bliver i absurd kompleksitet næppe overgået af scenen med salget de ekstra kodebøger i Marx Brother filmen "En dag på galopbanen".
Forvent kun at blive bedraget af BeNaughty!

fup og svindel

fup og svindel man betaler i dyrdommer for at starte op det viser sig til man slet ikke kan skrive med nogle fra danmark og det lige meget om det grime eller pæne piger men vis det folk fra UK OSV tja så kan du være heldig så jeg kan ikke anbefale siden

Fusk Fusk og mere Fusk Advarsel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er et stort svindel firma. Der kommer ingen svar fra dem man skriver til og når man opretter sin profil vælter der ind med piger der vil skrive og chatte. Så betaler man for indmeldelse og så dør det hele bare. Søg på "BBC Investigation Cupid" så skal i bare se. OBS ! Cupid Ltd er ejer af Benaughty.

Ik engang én stjerne værd!

Hvor er denne side dog noget fake svineri!

Fusk og bedrag

Jeg brugt siden 24 timer og jeg fik 100 chat beskeder o.s.v. , men jeg kunne hverken læse eller skrive beskeder derinde, derfor blev jeg nød til at betale for at kunne bruge tjenesten. Lige efter jeg betalt kunne se, at det er ikke andet end en maskine som sender chat beskeder, flirt, kys mm. til brugere om man kan ikke komme i kontakt med hinanden..
Jeg har skrevet til dem mange gange efterhånden men ingen respons, man kan heller ikke komme gennem deres tlf. nummer for det konstant optaget.

Så,...hold jer væk fra siden, det er ren fusk og bedrag.

Godnyt år til alle
Hilsen

Det eneste der er "naughty" her er deres priser

.dk-domænet dækker over et internationalt .com-site, så der er stort set ingen danske profiler - og dermed bliver deres kontingent urimeligt højt. Hvem gider lægge en formue for at blive kontaktet af en 72-årig sydafrikaner eller noget amerikansk white trash?

Det skal siges til sitets ros, at de har en teknisk velfungerende chatfunktion. Men det er som nævnt et internationalt site, og chatten er helt og holdent blevet kapret af 5-6 stærkt overvægtige engelske og australske kvinder sidst i 60'erne, der betragter det som deres private strikkeklub. De bruger alle kneb - og specielt de ufine - til at holde alle, der ikke er en del af kliken, udenfor. Så med mindre du synes det er fedt at blive svinet til af anglosaksiske rejekællinger, så er der ikke meget at komme efter på dette sted.

fup og svindel

fup og svindel hjemmesidde

jeg lod mig lokke til at betale for at kunne læse mails osv der, da der var flere der tilsyneladende havde skrevet til mig der

da jeg så fik betalt svarede jeg på nogle af de mail der øjensynligt skulle værre kommet men der kom aldrig svar retur og brevene er ifølge mailsystemet ikke blevet læst af modtagerne, dette på trods af at brugerene skulle forestillle at være online der

så lad vær med at spilde jeres poenge der

Is Benaughty your company?

Benaughty Details

Visit Benaughty