Bergama reviews

Bergama reviews

7.5

Lækker billig kvalitet i hyggelige omgivelser !

Kæresten og jeg besluttede os for at prøve denne restaurant da vi aldrig rigtigt havde været derinde. Da vi kom ind ad døren var der helt fuldt, dog ventede vi i 10 sekunder max. før der kom en tjener og spurgte til os - Thumbs up allerede dér !
Der var lige 1 bord tilbage hvor de dækkede op til os, beslutning stod på Buffeten da den simpelthen så, så lækker ud.
Dertil bestilte vi en ½ karaffel af husets vin og vi er ikke vinkendere på nogen måde men den havde bare en dejlig rund smag, ikke for tør, syrlig eller sød på nogen måder! Mums!

Maden var også helt vildt lækker, der var ikke 1 ting vi kunne sætte fingeren på ud af de 6 varme retter og 10-15 kolde retter der var at vælge imellem!
På et tidspunkt var der ikke mere brød i kurven, jeg gav en tjener kurven og spurgte om de ikke kunne lave noget mere, kort efter kom hun personligt ned til vores bord og gav os lidt brød før den kom på bordet igen.

Dét og mange flere ting gjorde bare oplevelsen perfekt, personalet er super super flinke, maden og vinen både billig og god! Uden tvivl en 5/5 og et sted vi kommer igen og tager flere gæster med!

Lækker og autentisk oplevelse med friske råvarer og høflig betjening.

Lækker buffet og enkel ala carte, men smagen og kvaliteten har fået en ekstra tand i vejret efter der er kommet nye ejere til. Vi valgte buffeten, alt smagte rigtigt godt og der var en hel del forskelligt at vælge i mellem! Prisen er helt klart i den lave ende, og man får meget for pengene!

Is Bergama your company?

Bergama Details