Bet24 reviews

Bet24 reviews

4.6

Store problemer med udbetaling af penge

Efter et navneskifte har jeg ikke kunnet få udbetalt mine penge, selvom jeg har indsendt dokumentation, som bekræfter det nye navn koblet til mit CPR nummer.

Efter flere e-mails til deres support får jeg gentagne gange at vide, at mit nye navn ikke kan bekræftes (trods det fremgår af CPR registeret og af min indsendte dokumentation) af sikkerhedsafdelingen, hvorfor jeg ikke kan få udbetalt pengene. Det gør ingen forskel, at det er til samme konto, som pengene oprindeligt er indbetalt fra.

Det er sikkert et problem, som få personer vil støde på, men vær opmærksom på, at selskabet tilsyneladende vil gå langt for at undgå udbetaling af penge - andre kommentarer på TrustPilot synes at bekræfte det i andre sammenhænge.

Opdatering: Fik efter længere tids tovtrækkeri med Bet24 udbetalt pengene. Det ændrer dog ikke på ovenstående opfattelse af, at virksomheden lader til at gøre det så besværligt som muligt at få sin penge ud. Jeg er bruger ved flere andre udbydere, og ingen andre steder har samme problemstilling givet tilsvarende besvær og samme manglende imødekommenhed.

Hold fast det er elendigt..

Jeg har i mange år spillet på Betfair, og ville prøve noget nyt (plus lidt bonus i hatten, gør jo intet).
Jeg oprettede en bruger på Bet24 og fik min bonus - og så er det ellers bare et sørgeligt syn der møder en.
Torsdag - europa league - der bliver spillet omkring 12 kampe. På bet24 kan jeg oddse på 2... 2!!!!!! Man kan spille på de kampe der bliver vist i fjernsynet.. Og det er ikke engang alle - Chelsea mod Birmingham kunne der ikke spilles på. (Dog kan der spilles på Tjekkisk Ishockey).

Pinlig pinlig side.. Udviklerne må virkelig sidde og grimme sig. Grimt design, dårlig navigation, markederne bliver suspenderet for et godt ord.

Ikke nok med det, har jeg haft mange problemer med at udbetale mine penge - og når jeg vil udbetale penge, skal de gå igennem med det samme (og komme på min konto indenfor 3-5 arbejdsdage). Ikke noget med at slacke på udbetalingen, for jeg skal have pengene ud med det samme - ellers ryger de på nogle hovedløse odds.

Og det var egentligt blot designet og funktionaliteten.. Deres odds er.. Jeg synes næsten det er pinligt for jer, bet24, men jeres odds er nogle af de laveste jeg nogensinde har set..

Manchester United - Ajax Europa League.
Manchester United vinder
Betfair: 1.97
Bet365: 1.90
Bet24: 1.67

Jeg synes oddsene siger hvad denne side handler om..
Jeg lægger aldrig flere penge hos bet24, det er simpelthen et forfærdeligt sted at spille..

Er du amatørspiller, og vil bare hyggeoddse lidt engang imellem, vil jeg anbefale bet365 - der er bedre design, bedre udvalg af kampe og bedre odds..

Bet24 - det første betting site jeg har mødt, der er dårligere end Danske Spil....

Fusker Firma!

Oddset for et par år siden på Formel 1.

Satset på Hamilton. Så var der noget tvivl om at han måske havde overhalet en Ferrari ulovligt på spa. Så derfor mente bet24 at jeg skulle miste mine penge. Selvom efter løbet sagde FIA at han ikke havde gjort noget ulovligt og at Hamilton blev sat som vinder så vil bet24 ikke udbetale mine penge.

Så de skylder mig penge med renter. Fusker firma!

Virker perfekt

god betting site der er nem at finde ud af og meget overskuelig.... og god og hurtigt kunde service på telefonen

Helt i orden bookmaker

God service gode promotions og nem brugerflade. Deres liveodds er måske markedets bedste hvis man lige holder spilbørsen Betfair udenfor.

Ringe hjælp

Jeg havde nogle start problemer med en konto hos Bet24.dk. Det eneste det krævede var at jeg sendte billed ID, dankort oplysninger og nogle andre personlige oplysninger. De var "næsten" altid søde og flinke i telefonen når man ringede. Man kom hurtigt igennem og man talte tit i telefon med den samme person, som selvfølgelig kunne huske én. Vedkommende kunne dog ALDRIG huske hvad der var sket før. I en periode på halvanden uge snakkede jeg nærmest med dem dagligt. Hver gang blev jeg bedt om at sende den samme mail med mine oplysninger. Jeg sendte mailen mens jeg snakkede med vedkommende, for at bekræfte at den var modtaget. Dette endte jeg med at gøre 4 gange. Oplysningerne kom åbenbart aldrig videre.
Ud over denne ændring skulle der laves om på to konti hos dem, og dette skulle gøres i samme ombæring med det andet. Hver gang forstod ikke hvad jeg mente, selv om det var yderst simpelt. Jeg måtte igen forklare mig på mange forskellige måder, og tilsidst fes den ind hos Bet24 som derefter kunne lave mit problem. Efter ca. 2 uger fik jeg en stolt mail fra Bet24 hvor de skrev de havde løst mit problem.

Den dag i dag kan jeg stadig ikke se hvad de har løst for de har absolut intet ændret. Jeg ringede meget frustreret til dem en gang til og der blev det sagt at der ikke var mere de kunne gøre. Jeg sagde at jeg derefter ikke kunne være kunde hos dem fordi ville modtage mit dankort. Det påstod de så igen at jeg godt kunde, og jeg måtte slavisk fortælle dem punkt for punkt hvad jeg gjorde. Efter gud ved hvor lang tid opgav jeg og jeg lod det glide ud i sandet.

DÅRLIG KUNDEKONTAKT, ringe responstid, super flot hjemmeside layout som garanteret virker super i udlandet. Den danske afdeling er dog helt af h.... til

So so...

Jeg er enig i at promotions er fine på siden og derudover har jeg aldrig haft problemer med at få udbetalt mine bets til min konto.

Jeg har til gengæld store problemer med rent faktisk at få udbetalt pengene.Om det er Bet24 eller Visa der slæber med fødderne ved jeg ikke, men i sidste ende er det Bet24s problem at få givet mig pengene.

Derudover er det pænt lamt at reklamere med live streaming, når man f.eks ikke streamer Danmarks fodbold landskampe pga nogle manglende rettigheder.

Fint site med masser af promotions

Indrømmet - Jeg er en sucker for promotions. Men de kommer tit og ofte og i mange former.

Sitet er let overskueligt og betaling/udbetaling foregår sikkert og hurtigt.

Anbefalelsesværdigt.

Poker på nettet

Bet24 er meget fremme i medierne, men turneringer og betalinger kommer bare aldrig til tiden. Dit indskud får du ikke igen, hvis de har givet bonus, så skal du spille det for beløbet et uendeligt antal gange. Det er så godt som umuligt at få sine penge udbetalt igen.

Is Bet24 your company?

Bet24 Details

BET24.com is a Scandinavian i-gaming company offering an exceptional range of Sportsbetting, Livebetting, Poker, Casino, Greyhound Racing, Lotto and Fixed Odds Games. We're also proud shirt sponsors of Blackburn Rovers in the English Premier League.

Visit Bet24