Bet365 reviews

Bet365 reviews

Very low
2.7

En U P R O F E S S I O N E L virksomhed!!! Læs læs læs!!!

Fra start til slut, kort og godt! Opretter en konto. Får en bonus. Spiller efter nogle forslag fra en 'konsulent'. Vinder 600 kroner første dag, og bliver begrænset næste dag! Kan IKKE få udbetalt mine penge, fordi en bonus 'sidder i vejen', og skal så slås med det. Kontakter kundeservice, som formår at logge af 2 gange i streg, uden af svare på mit spørgsmål. Kommer igennem 3. gang, og stiller spørsmålet; "Jeg er uden videre blevet 'stock' i jeres livechat, da både A og B, logger af uden at give et uddybende svar på. Hvordan i kan tillade jer at beholde mine penge", hvorefter der bliver svaret (Uden en undskylding til sin daværende kunde) "Det er en traders beslutning". Er dette et autosvar!? Værdier som kundeservice og god kundepleje. Er det noget som man stikker op bag i hvor solen ikke findes? ODDS IKKE HER!! Hellere lavere bets, bedre service, og god karma. Find derfor et andet firma!

Værste bettingside og burde anmeldes for snyd.

Jo større ens side bliver, jo mindre giver man for den individuelle kunde. Får man problemer med siden og vil kontankte deres livesupport, får man nogle arrogante mennesker lige i hovedet. Lange svartider, og mange dårlige svar, samt en negativ attitude.

Havde en sag om et livebet som var spillet, men så ændre bet365 i resultatet, da det så godt ud for mig, så det lige pludselig så direkte hæsligt ud, bare på grund af de har deres "Ret" til at ændre på alt, og snyder deres kunder.

Deres indentificering system er også helt afhelvedes til, virker ikke selvom man har indtastet pas, og når man kontakter dem får man beskeden "Din konto er fuld verificeret" men jeg kan stadig ikke udbetale noget, hvilket er meget skuffende.

Samt ønskede jeg selvudelukkelse i 24 timer, men det kan bet365 ikke administerer, da de lukker den for evigt, indtil man tager kontakt til support 15 gange for at forklarer dem at de snart skal ringe til én, som de lover hver eneste gang. Totalt ringe og til grin, Virkelig ikke en eneste positiv oplevelse ved bet365.

De gør hvad de vil

jeg spiller en baskekamp på liveodds. 2 første quater køre bare. 3 quater stikker jeg ud,efter 1 min fjerne de kampen,så man ikke har den mulighed man egentlig spiller med. at sælge kampen (tabe mindre eller få en ok fortjeneste) det bliver jeg lidt skuffet over og skriver til dem jeg vil have annuleret mit vædde mål da jeg bliver "frarøvet" mine muligheder,da det er et livespil. de skriver tilbage:
Vi kan som sagt aldrig garantere at et væddemål kan lukkes. I dette tilfælde var markedet du havde spillet på ikke tilgængeligt eller med andre ord suspenderet og du kan derfor ikke lukke dit væddemål

hvordan skal det fortolkes.spiller jeg på noget som er ikke tilgængeligt eller med andre ord suspenderet???

jeg kan sige kampen kørte videre bare ikke på pis365. eller det passer ikke for til start på 4 quater kom den på igen.

mvh nr2igen

Elendig service

Helt igennem elendig service... På grænsen til bondefangeri... Gælder alt fra deres kundeservice, tilbud, appen... Kan på ingen måder anbefales...

Hold jer væk fra dette firma!

Altid problemer med bonus'en

Selvom jeg er berettiget til at få en bonus, så har jeg altid problemer med at få den udbetalt, og har til dato stadig ikke fået nogen. Har prøvet at få fat i kundeservice, men de er vist altid til frokost når jeg kontakter dem.
Og gå en stor bue udenom rouletten, ved ikke om det kun er mig eller det er generelt at det er umuligt at vinde noget på den. Den lander altid modsat, eller meget langt fra det du har satset på..

Bonus-tilbud forhindrer udbetaling af gevinst i Casino

Jeg ville have udbetalt min gevinst, som jeg havde vundet gennem Casino.
Jeg havde indbetalt 200 kr. og fået en bonus på 100 kr.
Det viste sig, at jeg skulle spille BÅDE min indbetaling og min bonus igennem 30 gange hver (dvs. satse for 9000 kr.) før jeg kunne trække noget som helst ud igen.
C 2.3 i Regler og vilkår giver adgang til at få udbetaling mod et gebyr, såfremt man ikke har gennemspillet indbetalingen.
Kundeservice kunne dog forklare mig, at denne regel kun gælder indbetaling ikke bonus.
Til gengæld gælder reglen om de 30 ganges gennemspilning BÅDE bonus og indbetaling, og reglerne er derfor ikke sammenhængende.
Det kunne kundeservice ikke forstå - kundeservice kunne altså kun henvise mig til reglerne, som jeg selv kan læse.

beholder tabere, og begrænser vindere!

bet365 tjener kassen, hvis du taber meget på fodbold, begrænser de dig ikke på det, men hvis du vinder meget på fx tennis eller håndbold, jae så begrænser de dig bare på det! værste korruption!

Elendig Kundeservice!!

De kan lige så godt lade være med at have en kundeservice. De tager intet ansvar og svarer forskelligt hver gang.

Stjæler dine penge og svarer så ikke på henvendelser til "kundeservice"

Kunne ikke få udbetalt gevinst - kan kun sætte penge ind.
Brug ikke dette site

Meget ustabil mobil app.

Desktop versionen er egentlig fin nok, og de har et godt udvalg af væddemål.

Dog er deres mobil app meget ustabil, og når tekniske fejl i app'en direkte er årsag til at jeg taber et væddemål, så går det udover hele deres platform.

Så hellere Unibet.

Positiv

er positiv over for bet365 men de negative sider er som beskrevet spilmax når man vinder, for kender nemlig en som har haft det problem og det er bare ikke godt nok synes jeg, jeg er personligt selv i underskud med mange penge sånen er spil jo,,, men stort udvalg de har jeg føler somme tider jeg er blevet ludoman når jeg spiller,, alt for stor udvalg høje udbetaling procenter man bliver lokket og fristet og ender med at blive syg (ludoman) Vil du blive syg??

Sej bookmaker

Bet365 er dømt som oddsernes paradis, og det er det skam også. Der er ikke noget af deres system der ikke er dårligt.

Folk har ondt i R****!

Kom da ind i kampen?

I har sikkert benyttet jer af adskillige diverse systemer!
Man skal jo bare godkendes til sit næste spilmaks?

Har aldrig oplevet problemer med bet365 og jeg har vundet 2.500 og 4000 over flere gange. De har altid været gode til at besvarer mine spørgsmål via deres live chat! (Kundeservice i top)
Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet er man da velkommen til at smutte? - Men i har jo bare ikke læst deres reglement og betingelser i forhold til odds?

Jeg kan kun anbefale Bet365 som har de bedste odds og odds muligheder til mine venner! Har aldrig haft et eneste problem og blevet hjulpet flere gange via live chat.

Virkelig ringe service

Bet 365 mener de har lavet en fejl ved at sætte en kamp til 2.2 hvor de 3 timer senere trækker penge på min konto og sætter oddset til 1,50 i stedet for. De nægter og fortælle hvorfor det er en fejl og sætter odds1,50.

Useriøst!

Jeg har haft min Bet365 konto i mange år, og spillet mere eller mindre i perioder. Tabt lidt og vundet lidt.. Men efter noget tid hvor jeg har en god stime på et par dage så er der lige pludselig spilmaks på min konto og jeg kan ikke sætte de beløb som jeg gerne vil.

Fx kan jeg sætte 7,5 kr som max osv.. Det gælder på både tennis, fodbold osv. Jeg har skrevet en mail til BET365 og fået et svar om at det var det marked de kunne tilbyde mig efter gennemgang af min konto.

Jeg syntes det virker som om at hvis man vinder penge så giver de bare en et limit på! Men omvendt må du gerne tabe store summer.

Jeg har måske tabte 2-3.000 kr derinde inden for de sidste par år.. Og vundet ca 2-3.000 kr indenfor de sidste par uger.. Og så kom der spilmaks på! Det er latterligt, og useriøst, og det har jeg ikke oplevet nogle andre steder. Derfor anbefaler jeg at i bruger andre sider som fx Danske Spil, Tipicio, Unibet, Betfair osv..

Håbløst at få sine penge retur fra bet365

Efter at have åbnet min konto, fik jeg en meddelse om, at jeg skulle send et foto af mit gule sygesikringsbevis for at verificere min identitet og få min adresse. De havde naturligvis fået kontonr.,cpr.nr. og alt andet. Det er jeg ikke meget for af forskellige årsager. Sendte først et billede, hvor jeg havde afdækket sidste cifre af cpr. af, men de skulle bruge det hele. Sendte så et billed af mit blå EU-sygesikring, men nej, det skulle være det gule. Nå, men jeg ville så have mine penge retur og lukket kontoen, men er nu oppe på 18 mails. Det er ren chikane. OPRET EN KONTO PÅ GODE GAMLE DANSKE SPIL og bliv for alt i verden væk fra bet365. Jeg venter spændt på, om jeg nogensinde får mit tilgodehavende og har kontaktet en journalist for at se om der kunne komme en interessant case ud af det .

Elendig og langsom support

Aldrig har jeg følt mig så meget til grin som efter at have brugt 90 minutter på deres kunde"service" - det er jo en joke!

Begrænser dine indsatser når du laver et par tusinde kr.

Jeg satte 500 kr ind på bet365 da deres hjemmeside og udvalg af liveodds/odds generelt er meget større ifht. andre bookies, og det hele gik da også fint indtil, at heldet gik mod Bet365 og jeg hentede et mindre beløb hjem på tennis- og fodboldkampe. Der er ikke tale om mere end et par tusinde kroner, men det holdte ikke Bet365 fra at begrænse mine indskud på fodbold, tennis og alle andre sportsgrene til rigtig lave beløb. Jeg kunne for eksempel kun smide 14kr på et tennis væddemål til odds 2, og hvis jeg kombinerede for mange kampe, så ville de slet ikke lade mig spille kuponen (max indsats 0 kr). Jeg kontaktede livesupporten og det eneste svar de kunne give mig var, "Det er det marked vi kan tilbyde dig på nuværende tidspunkt". Prøvede også igennem mail hvor jeg fik det samme svar, bare omformuleret eftersom jeg krævede et bedre svar end hvad jeg havde fået i livesupporten. Jeg korresponderede med Bet365 over flere mails for at forlange et svar, men det er svært når deres regler og vilkår siger, at de til hver en tid, må begrænse spilleres indsatser (Regler og vilkår, punkt D 1.1.). Og et svar fik jeg da aldrig ud af dem, andet end, at deres 'oddssættere' havde vurderet at det var sådan mit marked skulle ligge. Der er altså ikke tale om andet end et par basøre for bet365's vedkommende (2000kr), når man tager i betragtning at de er en verdensomspændende virksomhed med marked i et hav af lande. Det er godt nok sidste gang jeg rører Bet365. Deres support er helt perfekt indtil at de begynder at tabe penge på en.

Kan kun råde alle der overvejer Bet365, til at lede videre.

Sitet gør hvad det skal

Bet365 har virkelig gode betting muligheder og du kan bette på næsten alt. De har god livestreaming og en god livebet side. Supporten er i top og efter man har vundet et væddemål har man normalvis pengene inden for 30-60 sekunder.

Det eneste minus jeg har ved siden er at der ikke er nogen søgefunktion, og det kan nogen gange tage lang tid at "grave" på siden før man finder den rigtige kamp.

Advarsel til alle... Bliv væk !!!!

Exceptionelt dårligt firma.
Jeg ser et bet på f1 til odds 12 som er på hvilket hold der først udgår af Italiens grand prix. INDEN jeg placerer væddemålet ringer jeg til Kundeservice og spørger om det er første kører fra et given hold eller første hold hvor begge kørere udgår. Medarbejderen sætter mig på hold og vender tilbage og siger det er første hold hvor begge udgår. Jeg placerer herefter et beløb på bettet som går hjem.... TROEDE jeg ! Væddemålet står som tabt og da jeg skriver ind og brokker mig over det. De finder optagelsen af mit opkald ind og lytter igennem og bet365 bekræfter at min opfattelse er rigtig, og at deres medarbejder har svaret forkert. Meninger blir det så rigtig weird: til trods for at de har en optagelse af hvor jeg bliver givet forkert information vil de ikke udbetale min gevinst, og ej heller bare indsatsen retur. Som 'kompensation' vil de give indsatsen retur i form af en bonus som så skal gennemspilles efter deres regler for at komme til udbytte.
Det er virkelig utroligt, men sandt !!!!
Jeg bad iøvrigt om at snakke med en supervisor som skrev til mig at han var ked af den behandling jeg havde fået og han ville ringe dagen efter - det skete så heller ikke !!!!

Is Bet365 your company?

Visit Bet365