Betway reviews

Betway reviews

3.9

Meget "heldig" dealer.

Hvis i ønsker at spille BlackJack, så hold jer væk herfra! Har lige godt aldrig set nogle lave blackjack så tit som dealeren gør her...

SPIL ALDRIG HER!!!!!!

Du kan inbetale med alle kort men ikke hæve på dem!

Man kan ikke melde sig fra deres nyhedsbrev!

Andre der har samme problem? Man må da kunne få lukket et så useriøst firma?

Simpelthen ikke pengene værd

Min beskrivelse af betway.dk, er meget enkel, lad være med at bruge så meget som en krone her.

God og troværdig kundeservice og udbetaling til tiden.

Jeg har efterhånden spillet på en del forskellige casinoer og specielt siden den danske lovgivning ændrede sig i 2012 er der sket en masse. Jeg har siddet og læst de seneste anmeldelser af Betway.dk og jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår negativiteten.

Ja, der er et gennemspilningskrav på bonusserne hos Betway.dk, men det er der hos ALLE online casinoer og Betway.dk's er faktisk én af de laveste på markedet (ja, jeg har undersøgt det grundigt). Hvis du har bare lidt erfaring med online casinoer, så ved du at dette er standard og mange casinoer har 50-60 gange gennemspilningskrav - jeg mener Betway.dk er 30?

Når vi ved at dette er uundgåeligt, så er det andre parametre vi skal bedømme casinoet ud fra og jeg synes personligt det er vigtigt at forstå dette inden man laver en dårlig bedømmelse blot fordi man har tabt penge eller ikke har sat sig ind i de mest basale regler vedrørende gennemspilning på bonusser. En anmeldelse skal være troværdig så nye folk i denne verden kan få en ordentlig forståelse.

Vi er enige om, at det er irriterende med gennemspilningskrav og at man derfor ikke kan få sin bonus, men det er der intet der kan ændre på ved alle casinoer.

Jeg har til gengæld haft nogle rigtig gode oplevelser med Betway.dk's kundeservice. Jeg bad om at få fjernet min bonus, da jeg ved der er gennemspilningskrav, og det gjorde de uden problemer. Man kan altid bede om at få fjernet en bonus hvis man gør det inden du er gået i gang med at spille - det vil alle troværdige casinoer gå med til.

Jeg har heller aldrig haft problemer med mine udbetalinger. De er kommet hurtigt og det har aldrig virket som om de ikke ville betale mig - det har jeg desværre oplevet hos en del andre casinoer der kun ville udbetale mindre beløber hver uge over en lang periode.

Alt i alt. Jeg kan ikke forstå de tidligere anmeldelser, der lugter af at folk har været decideret uvidende og ikke læst regler og vilkår som man altid bør gøre. Betway.dk har en god kundeservice på dansk og har altid udbetalt mine penge til tiden og ringet og sagt tillykke, hvilket jeg synes er et et godt touch.

Johan

Ussel behandling og direkte bondefangeri

Betway udnytter deres kunder ved at binde dem til bonusser som de ikke selv har accepteret, ved at lokke med 20 gratis spin, og derefter håbe på at folk foretager indbetaling, som så bliver bundet op til en bonus som man ikke ved noget om.

Jeg benyttede mig for lidt tid siden af 20 gratis spins som betway havde været så venlige at give mig.
Efter jeg havde brugt disse spins, satte jeg 500 kroner ind. Jeg bemærkede at der var 500 kroner i bonus oveni. Dette var jeg på ingen måde blevet notificeret om, men tænkte bare at det var fedt at have lidt ekstra at spille for.

Spillede i et par timer og havde vundet lidt, og besluttede mig derfor for at hæve mine penge. Havde dog indstillet mig på at jeg ikke ville få bonunsen udbetalt
Da jeg så ville hæve mine penge, blev mødt at en bortforklarende kundeservice medarbejder som hele tiden henviste til deres bonusvilkår, selvom jeg konstant fortalte hende at problemet lå i at jeg ikke selv havde accepteret bonussen, og derfor ville have den fjernet og hævet mine penge.

Det kunne slet ikke lade sig gøre, og jeg skulle kontakte dem via email.
Over mail fik jeg fat i en ny medarbejder, som ville kontakt Betways manager fra england.
Efter et par ugers venten, tog jeg kontakt igen, og fik at vide at han først kunne svare mandag den 6. maj.
Der skete stadig ikke noget, så jeg tog kontakt igen klokken 23.45 den 17. maj.
En helt tredje medarbejder svarede 20 min. efter at nu havde hun lige snakket med manageren, og jeg kunne ikke få noget som helst udbetalt.
Det vidste jeg jo godt var løgn, så jeg skrev at jeg krævede mine penge tilbage. Hvorefter jeg modtog et link til deres vilkår og betingelser, og så stoppede samtalen derfra.
Flot betway, dem skulle i måske have linket til da jeg indbetalte mine penge? For jeg har på INTET tidspunkt aktivt sagt at mine penge skulle bindes op til den bonus.
Er næsten 100% sikker på at denne fremgangsmåde må være ulovlig.

Jeg droppede sagen og gennemspillede kravet, da jeg ikke orkede alt postyret med forbrugerklagenævnet pga. 500 kroner - heldigvis havde jeg gevinst, på min konto. Så nu håber jeg at de har lyst til at udbetale mine penge, som jeg har bedt dem om idag.

Ville aldrig sætte penge her

Så vidt jeg ved, så bryder de loven ved at de giver en bonus, uden du selv aktivt vælger den.

Derudover så er deres kundeservice inkompetent og forstår ikke hvad kundeservice betyder.

Har ikke meget til overs for dette firma, det burde betale alle der fangede spiller pengende tilbage.
Jeg går videre med sagen, og finder ud af om det lovligt i følge den dansk spille lovgivning at give bonus uden at man selv vælger det.
Så må vi fidne ud af om de har ret, eller ej.

Men aldrig sæt penge ind her.

Tæt på umuligt at få nogen gevinst

Ved min første indbetaling får jeg en 100% bonus, hvilket jo lyder skønt. Jeg har heldet med mig ved blackjack bordene og synes det er tid til at stoppe, men får så at vide at jeg ikke kan trække mine penge ud før min bonus er gennemspillet 30 gange, og ikke nok med det, så gælder bets på blackjack bordene kun 8% og kun spilleautomater 100%. Jeg snakker med kundeservice om bare at få mit oprindelig indsatte beløb tilbage, men dette bliver afvist før hele bonussen er gennemspillet.
I mine øjne har denne "bonus" eneste formål at fastholde spillerne længe nok ved bordene til man er 100% sikker på at de taber alt.

DO NOT WAGER WITH THIS COMPANY

SOME OFFERS SOUND GOOD BUT THE PHRASE TOO GOOD TO BE TRUE IS VERY TRUE YOU WILL BE LUCKY TO GET YOUR MONEY BCK EVEN IF YOU WIN AND THEY ARE RUDE AND OBNOXIOUS ON THE PHONE THERE ARE MILES BETTER OFFERS AND TRUE ONES ONLINE

Is Betway your company?

betway.dk Details