Bil Vurdering reviews

Bil Vurdering reviews

Very low
1.3

Snyd og bedrag se link til artikel i teksten nedenunder

Advarsel fra forbrugerombudsmanden:

Til jer alle

Forbrugerombudsmanden var på DR1 i går. hvor han sagde at vi ikke skulle betale og svindleren er kaldt i retten!!

Svindlere fra Estland.

Jeg har ligesom alle andre her trykket fejlagtigt på bilvudering og så snart jeg havde set at det kostede 399,- ringede jeg til dem, men de svarede ikke på telefonen, jeg sendte en email og der blev ikke svaret. Jeg har modtaget 3 Rykkere og har i dag modtaget trusler fra deres inkasso firma STORM & LAW ligeledes fra Estland om at de vil overveje at slæbe mig i retten og lige pt er regningen på 1195,- men de skrev at i retsagen ville det blive mellem 1100-1300 oveni samt hvis jeg ikke betalede med det samme, så ville der komme renter oveni 1,5% pr mdr.
Jeg sagde dengang på deres telefonsvare at jeg ikke ønskede at have bilvuderingen, det samme skrev jeg til dem i email. Hvilket de har ignoreret. Så ja der er nok en grund til vi hverken kan kontakte dem hverken pr email eller telefoner, fordi firmaet er et svindlerfirma fra Østeuropa. Som får mange godtroende Danskere til at hoppe på deres forbandede fuskeri. De kan slæbe mig i retten alt det de lyster, jeg vil ALDRIG betale en krone til dem!!!!

Svindel fra ende til anden

Jeg er også røget i fælden. Klikkede på link og opdagede først at det kostede penge da jeg fik en mail og en faktura. Det påpegede jeg med det samme, men de er ligeglade.

Har ikke tænkt mig at betale og har idag nu anmeldt dem til forbruger ombudsmanden, sker der ikke noget går jeg videre til "kontant" de vil elske sådanne sager.

snyd og bedrag

jeg fik trykket på knappen og pludselig for man en besked at en faktura fremsendes ikke noget med ordrer bekræftelse eller andet . jeg skynder mig at læse deres fortrydelse igennem meget svært at finde men det lykkes på mirakuløs vis at finde jeg sender fortrydelse inden for 10 min ... men nej der er allerede en medarbejder igang for jeg af vide . ( hurtig service ) jeg skriver jeg ikke vil modtage noget og ikke vil betale . men et par dage efter modtager jeg et certifikat og andre papirer.
dette skete omkring maj 2013 og jeg har stadigvæk ikke betalt selv om jeg for rykker .
OG DE FOR 0 KR ....................hilsen Tommy kristensen

Firmaet bil vurdering er et stort fup firma

Jeg henvendte mig til firmaet Bil Vurdering.dk for at få en vurdering af min bil. jeg beskrev min bil for en Peugeot 407 Præmium årgang 2009.
Jeg fik en vurdering af en Opel Kadet der var 10 år gammel.
Jeg nu fået rykker nr. 2 med gebyr hver gang.
Jeg skrevet til firmaet 2 gange at jeg ikke vil betale for en vurdering af en bil jeg ikke kender. Firmaet svarer aldrig på ens mails, men fremsender blot nye regninger.
Der heller ikke nogen tlf. nr. man kan ringe til!
Søren K. Hansen

PAS PÅ FUP FIRMA

Lige modtaget rykker 2, klage sendt til forbrugerombudsmanden. Håber de vil gå offentlig frem og advare omkring dette firma. ville ønske man kunne give 0 stjerne for de fortjener ikke en.

Firmaet hedder rigtigt.:
Pacific Car Corporation LLC, Org. Nr 51718-90, 16192 Coastal Highway, DE-19959 Lewes , United States

Ja så røg vi også i fælden åbentbart

Jeg var inde og finde ud af hvad vi kunne få for vores bil hvis vi skulle sælge den. Faldt over bilvurderings hjemmeside ,men det var ikke godt. Nu sidder jeg med et brev om jeg har fået 2 påmindelser og bliver truet med incasso. Jeg vil ikke betale, når jeg ikke har modtaget noget og der stod jo ingerting om det kostede noget. Har lige kontaktede politiet om hvad man gør. Man skal kontakte forbrugerombudsmanden, som er ved at køre en sag, så det må jeg gøre.

FÆLDE

Har fået 2. rykker + en meddelelse om inkasso. Jeg betaler IKKE deres l-o-r-t, har ikke engang fået en vurdering.

Svindelfirma.

Jeg har netop modtaget rykker nr to.Har aldrig fået en vurdering fra firmaet.
Truer med en 3 rykker,derefter incasso.Jeg betaler ikke for noget, jeg ikke har fået.
Men måske en politianmeldelse. Er der flere der er med på den?

Svindel og humbug

Hej
Sad og surfede på nettet og kom ind på deres side og pludselig fik jeg en regning på 399 kr fordi jeg var nysgerrig hvad min bil var værd og der fremgik ikke på siden at det kostede penge

ville helst ikke give nogen stjerner

jeg sad og surfede på min tlf og deres baner kom op, tænkte kunne være meget sjovt, og trykkede oplysningerne ind for at se hvad bilen var værd, nu kræver de sq 399 plus 100kr i rykker gebyr uden at jeg har fået en skid ud af det. hold jer langt væk fra den her side. det koster dig dine penge, jeg har så dog tænkt mig at gå til ombudsmanden og udlægge det så flere kan se advarslen, og gad gerne jeg kunne få lov at bruge jer andres indlæg til dette, for det kan sq ikke være rigtigt at et eller andet fjols skal sidde og kræve 399 kr for at sidde og glo på en liste pris, og da slet ikke når man ikke bliver oplyst med det samme om at det koster penge. det står så åbenbart i deres betingelser, men på den måde er det satme da nemt at franarre folk deres penge idag.

PAS PÅ

meld dem til politiet

røg også i fælden for over et halvt år siden

1 stjerne for den siden er aaallltttt for meget ville gerne kunne give dem minus 5

sidder med min iphone og spiller, der kommer et banner op med noget bilvudering jeg tænker bare det kunne da være sjovt at se hvad min gamle spand var værd
smed tlf og nrplade ind på siden og trykkede start og derefter opdagede jeg det kostede penge.
jeg lukkede siden ned på næste side fordi jeg trode der ikke var bestildt noget endnu
men 15 min efter fik jeg en sms om at en vurderingsmand har startet vurderingen af min bil,
prøvede omgående at afbestille inde på siden men var forsent
nu har jeg igår 26/6 modtaget deres 2. rykker på de 399 plus 2x100 kr i rykkergebyr
jeg har siden jeg røg i det her skrevet til dem gang på gang på gang at jeg ikke ville købe noget og ikke vil betale, uden at få noget brugbart svar.

nu truer de så med 3. påmindelse og inkasso.
nogen af jer der har prøvet at ignorere dem i længere tid og røget i inkasso eller fogderetten. hvordan får man dem til at stoppe for jeg betaler IKKE.
jeg så dr kontant da de havde det her oppe at vende

svindel og humbug

jeg kom til at bestille en vurdering for ca 6 månder siden hos bil-vurdering.com og fandt først ud af at det ik var gratis da jeg fik en regning på 399 sammen med de papir man får så betalte den og regner så ik at høre mere for dem men så idag d 13-05-2013 modtager jeg en sms at en vurderingsmand er igang med at vurder min bil uden jeg har bestilt en ny vurdering fra dem noget der hedder bilvurderin på min tlf og der er ingen tlf nr og da jeg ik har fået min bil vurderet andre steder siden jeg kom til at dumme mig første gang så mit råd til andre bruger hold jer fra den hjemme bil-vurdering.com side det kan koste dyrt

FUP FUSK

Fusk

besøg venligst ikke denne hjemmeside , det koster dig 399 kr

www.bil.vurdering.com

FUP OG SVINDEL

Du bliver snydt til at købe - ved at trykke på START - PAS PÅ. Du kan umuligt få dem i tale og deres egne regler ang. fortrydelsesret. Markedsføringsloven er totalt ukendt for dem. Hos mig fik de ikke supplerende oplysninger, så MEGET USERIØST.
FUP FUP FUP
Det er synd for indehaverne, at skulle synke så dybt for, at kunne tjene til sit daglige brød. Man kan jo få helt ondt af dem. Jeg kan ikke forestille mig nogen bank, der vil ligge navn til at have dem som kunde.
Måske skulle man sende dem et gavekort til 10 gange dagens ret, så de ikke kommer til at sulte.
Enig i at en stjerne, er èn for meget.

Fusk

besøg venligst ikke denne hjemmeside , det koster dig 399 kr

www.bil.vurdering.com

Magen til fidus skal man lede længe efter!

Var det muligt skulle den ingen stjerner have.
Det fremgår ikke at det koster penge, før det er forsent.
Er der en mulighed for at slippe for at betale denne dumme bøde?
Kan det hjælpe at kontakte ombudsmanden. For jeg tror ikke det er lovligt at markedsføre sig sådan her.

Svend Erik

Svindel og snyd

kostede mig 399 havde jeg dog bare kigget her først ;-(

Is Bil Vurdering your company?

bil-vurdering.com Details

Visit Bil Vurdering