Bilekspressen reviews

Bilekspressen reviews

4.6

Nærmest svindel...

Havde modtaget 3 blade i gave, men havde misforstået gaven, og viste ikke det var et løbennede abonnement.... jeg modtager et girokort sammen med blad nummer 4, sender dette blad retur, hvor efter jeg modtager opkrævning på det blad jeg har sendte tilbage + 30kr i gebyr

Jeg sidder tilbage og undre mig over hvorfor jeg skal betale 59,50kr for et blad jeg har sendt tilbage og hvorfor jeg skal betale 30kr i gebyr.

Mvh. en skuffet og meget sur læser...

PS. bladet er udemærket

Ekstrem dårlig service.......

Købte for meget længe siden et abonnement på bilekspressen og blev i den forbindelse lovet en velkomstgave.
Jeg har nu over et ½ år efter jeg tegnede abonnementet stadig INTET modtaget. Har talt med kundeservice adskellige gange, men indtil videre uden held.

I begyndelsen var velkomstgaven "udsolgt", men 3. gang jeg rykkede var den kommet på lager igen og jeg ville modtage den inden for kort tid, men her et par måneder senere har jeg stadig intet modtaget og når man ringer til kundeservice, ja så får man beskeden at man har givet besked til forlaget om at de skal sende den. Man giver med andre ord aben videre til 3. part. Forøvrigt en 3. part jeg ikke har mulighed for at rykke.

Jeg vil under INGEN omstændigheder anbefale nogen som helst at starte et abonnement på Bilekspressen.

Hvor er min vare?

Jeg havde bestilt to ting fra deres WEB shop. Men fik kun en af tingene..Har ventet på det i en måned! Plus jeg har sendt tre Mails og ikke fået noget svar.. Hvad sker der??

Sikker opskrift til dårlig omtale

Først arrangere du et DM i go-kart men forlanger at deltagerne forudbetaler for et abonnement på bil bladet for x antal måneder.
Herefter kræver du ikke yderlig forudbetaling, men fortsætter med at eftersende bil bladet til Go-kart deltagerne, samt sender efterkrav til over kr. 100,- pr. blad.
Når det så går op for go-kart deltagerne at Bilekspressen bliver ved med at dumpe ind af brevsprækken, men nu forlanger de yderlig betaling, så falder hammeren og trusler om incasso og det der er værre.

Flot gået Bilekspressen! I ved virkelig hvordan I skal fast holde jeres "kunder"!!

P.S.
Hvorfor I al verden kan jeg ikke give 0 stjerner?
Bilekspressen

Reply from Bilekspressen

Hej Ken!

Det er ikke helt rigtigt det du skriver. Det var forklaret helt tydeligt at deltagerne til vores DM i Indendørs Gokart også fik et 3-måneders abonnement på Bil Ekspressen — men naturligvis også, at du selv skulle framelde, hvis ikke du ønskede at abonnementet fortsatte. Vi lever jo af at sælge magasiner, og alt fremgik tydeligt af kuponen som du udfyldte.

Vi forstår ikke helt hvad du mener med at der er sendt efterkrav på over 100 kr. pr. blad. Men det der er sket er nok, at du har ignoreret vores henvendelser, og så er det klart du får en opkrævning. Det eneste du skal gøre er egentlig at ringe til kundeservice, så klarer det de for dig.

Bil Ekspressen

Kanon!

Hurtig og sikker levering!
Absolut intet at klage over, fragt prisen er dog måske en anelse høj. Men ellers kan jeg kun være særdeles tilfreds med Bilekspressens læsershop.

Visit Bilekspressen