Billetten reviews

Billetten reviews

6.0

God service og meget hjælpsomme medarbejdere

E-mailen med billetten nåede ikke frem til min indbakke. Medarbejderne var flinke og meget hjælpsomme og fandt til sidst en løsning. Jeg er især imponeret over, at jeg blev kontaktet et par dage senere, hvor medarbejderen lige ville høre, om alt var i orden. God service!

Har handlet her flere gange uden problemer. Ved sidste handel er mine billetter åbenbart forsvundet i posten. Får uden problemer annulleret dem og tilsendt nye. Meget tilfreds.

Dårlig kundeservice og høje gebyrer.

Jeg havde købt en billet til et hypnose arrangement, så jeg havde selv bestilt den på nettet .Til dette arrangement kunne man desværre ikke vælge at printe den selv, så de skullel sende den til mig.
Det tager de først 10 kr i administration for og derefter 20 kr for ekspedition, disse kan man ikke få retur når arrangementet bliver aflyst.
Så jeg betaler 30 kr for at de printer den ud og sender den med posten ( som koster 8,50 kr) Det synes jeg er vildt dyrt og desuden vidste de ikke selv hvad administrations gebyret var til, det skulle de først undersøge. Dårligt

Skift navn til billettenFraHelvede.dk

Ingen køsystem, ingen håndtering af mange kunder på én gang, billetter der kommer i kurven kan ikke betales. Har lige brugt 1½ time forgæves på at købe billetter. Vælger så at oprette nyt login, søge de bedste pladser og heldigvis kommer jeg igennem. Nu har jeg så fire billetter i min kurv på min gamle profil, som jeg ikke kan slette. Må jeg sige tillykke med nok verdens dårligste billetsystem. Håber I retter op på det eller forlader branchen. Skam Jer.

Bagud på point fra starten, men indhentede feltet

Trods store problemer med at håndtere det massive pres der var på siden under indledningen til salget af Cirkus Summarumbilletterne, lykkedes det faktisk Billetten.dk at overraske endog meget positivt.

Den høje rating er et udtryk for at de trods fejl, var villige til at gå så langt de kunne for at gøre utilfredse kunder tilfredse. Det synes jeg kendetegner en fornuftig virksomhed.

Koncertbilletter, nemt og billigt

Fin og hurtig betjening da jeg bestilte mine koncertbilletter.
Gebyret var 10 kr per billet, det er i orden!
Kan varmt anbefales :)

Netop købt 5 billetter til et teatershow (jul)

og både booking, betaling, samt leveringstid har været super!

Vi vil helt sikkert bruge billetten.dk igen.
Vi ser frem til forestillingen.

Fin bestillingsproces

Nemt at finde den rette billet og betale. Dejligt at man kan printe billetten ud, og ikke skal have den tilsendt. Synes dog det er lidt ringe, at der kræves gebyr for kortbetaling - hvordan skulle man ellers betale? Der er desuden en del netbutikker, som ikke opkræver dette gebyr, så kan billetten vel også sluge det selv.

Virker okay

Skulle bruge en billet, som bliver udbudt af Billetten.dk.. det gik da også fint.. men savnede lidt information omkring hvornår man skiller mellem ung og voksen.. det kunne de godt have skrevet lidt tydeligere i bestillings processen!

Update: 1/7/2012
Siden får timeout konstant - Umuligt at bestille noget..

nemt og uden problemer

Men jeg har heller ikke andre billetsteder oplevet problemer.

Funger rigitig fint

Har købt billetter der en gang og det fungerede fint, jeg kunne selv vælge om jeg ville betale for at få den sendt pr. post eller få den sendt uden omkostninger pr. mail til selvudprintning, jeg valgte at få den pr. mail og det fungerede fint.

Is Billetten your company?

billetten.dk Details

Visit Billetten