billigarganolie.dk ApS reviewed by

Dårlig oplevelse - men god service!

Søndag d. 16. juni kl. 17.52 bestilte jeg olien.
Kl. 18.03, fik jeg besked om, at nu var den pakket og klar til afsendelse.
Rigtig nok lå den i min postkasse næste dag – super dejligt!

Jeg begyndte at bruge olien allerede samme mandag aften, og jeg fulgte billigarganolie.dk’s vejledning. Jeg brugte udelukkende olien og sluttede så af med en smule (men kun en smule!) fugtighedslotion, da jeg har tendens til tør hud. Mit første indtryk var, at min hud fik en meget flot glød (uden at virke skinnende). Den fik en flot jævn farve uden rødme og blev meget blød.

Onsdag-torsdag begyndte min hud at slå en smule ud, og i forhold til hvordan min hud plejer at se ud, var det rimelig slemt lørdag. Jeg havde læst, at man skulle give huden ca. 2-4 uger at tilvænne sig på, så jeg fortsatte med olien.

Mandag-tirsdag ugen efter var min hud rigtig pæn, men onsdag vågnede jeg op med stort udbrud i panden – og hvad panden angår har jeg aldrig haft en eneste bums. Jeg ved, man skal give olien 2-4 uger, men når man skal på ferie mindre end 3 uger senere, så vil man helst ikke risikere noget.
Så onsdag d. 26. juni (10 dage efter jeg begyndte på olien) gik jeg tilbage til mit gamle ansigts-vask. Først halvanden uge senere (d.d.) begyndte min pande at se nogenlunde fin ud igen.

Jeg kunne forestille mig, at olien virker bedst for dem, der enten har meget uren hud, eller dem, der nærmest intet har. Os lige imellem kan den måske ikke gøre så meget for.

Andre indtryk af olien:
Mine negle er blevet flotte og stærke – og den virker også meget godt for fødderne (som bliver super bløde). Den mindsker rødme og tør hud på kroppen og heler sår. Håret gør den blot fedtet. Jeg forsøgte at følge billigarganolie.dk’s vejledning og brugte endda kun en smule. Pludselig så mit hår fuldstændig fedtet ud, og det var lige inden, jeg skulle ud af døren til en stor fødselsdagsfest… Bum bum. Elendigt produkt for mit vedkommende, desværre. Nu har jeg givet olien videre til min mor, som forhåbentlig kan bruge det mod soleksem.

De 3 stjerner er for den super gode service.

God dag til jer alle.
Anette Zoega Olesen found this review useful
    billigarganolie.dk ApS
    TrustScore 9.1 / 10
    1,326 Reviews

Reply from billigarganolie.dk ApS

Hej Sarah

Du har haft olien i ca 3 uger. Vi ved af erfaring at mange opgiver på dette tidspunkt. Nu har du givet olien til din mor, men ellers ville jeg sige, at du bør give det lidt mere tid og gerne prøv gerne flere metoder.

Når vi taler om uren hud er metoden som vi kalder "ansigtsvask med argan olie" meget god for de fleste. Så skulle du få lyst til at prøve igen vil vi anbefale dette.

billigarganolie.dk