billigarganolie.dk ApS reviewed by

OK, hvad med lidt info...?

Forventningsfuldt modtog jeg 2 flasker arganolie - endda i en flot indpakket gaveæske. Så langt, så godt.
Men jeg savner en "Intro" til brug af olien, selvom det jo er ret åbenlyst.
Noget med:
- Hvor ofte kan / skal man bruge det?
- Efter hvor lang tid kan man se et resultat?
- Info om produktets oprindelse / produktionsdato.
- Er der bivirkninger?
- Udtalelser fra andre, der har erfaring med brug af produktet.
Altså en almindelig forbrugeroplysning om produktet. Og ja, jeg ved godt det muligvis kan læses "på nettet" - som efterhånden er standard-svaret på ALT.
Kjeld
    billigarganolie.dk ApS
    TrustScore 9.1 / 10
    1,326 Reviews

Reply from billigarganolie.dk ApS

Hej Kjeld

Vi kunne måske godt vedlægge lidt mere info end det der står på flasken. MEN vi er en webshop, du har købt olien online og der er store fordele for os alle, ved at få dig og andre forbi på vores hjemmeside og facebook.

Først og fremmest kommer vi tæt på dig som kunde, du kan chatte med os og vi kan udveksle tip og gode råd. Samtidig er det nemt for os at holde vores information opdateret og du får dermed den sidste nye information.

Men skulle vi få alt ned i en tryksag ville det nærmest blive en hel lille bog. I forvejen kæmper vi for at holde os under 250 gram for 2 x 100 ml olie og skulle vi have mere med vil det koste 10,00 kr ekstra bare i porto.

Man som sagt, så kan vi godt følge dig og hvis det lykkedes, at få reduceret æskens vægt med nogle gram så bliver der sikket også plads til en A4 side.

billigarganolie.dk