billigarganolie.dk ApS reviewed by

KĂžbenhavn S, DK

Lidt skuffet, men god fugtkilde

Jeg havde købt to flakser argan oil og jeg glædede mig til både at afprøve dem som deodorant og til tørre spidser i håret, men mest af alt til brug af mine tørre hænder.

Jeg prøvede argan olien under armene i et par dage og nej ingen svedlugt, men tilgengæld lugtede jeg lidt besk sidst på dagen. Mine olier har en pikat besk lugt og den kom til sin ret sidst på dagen. Derfor droppede jeg deo-alternativet. Desværre har olien nu lavet skjolder på tøjet og den beske lugt kan ikke fjernes, selv efter flere tøjvaske. Skjolderne kunne jeg have sagt mig selv, jeg var nok en smule forblændet af de mange rosende ord.
Nå jeg prøvede så at bruge olien i håret og det var en klistret fornøjelse. Håret fik naturligvis et strejf af den føromtalte beske lugt, men det blev også lidt fedtet at se på og faktisk lidt klamt.

Jeg tør ikke bruge det i ansigtet, men jeg vil sige, at det er fremragende til behandling af tør hud, brug det dog kun om aftene, hvis du har fået en olie med lugt. Jeg kan læse, at ikke alle olier lugter dårligt.

Til slut vil jeg sige, at jeg afprøvede olien på min allergiramte hund, som lider af tør hud og irriteret hud. Desværre havde det ingen effekt.