billigarganolie.dk ApS reviewed by

LIDT FOR BILLIG ARGAN OLIE OG INGEN KUNDESERVICE

jeg bestilte tilbudet på 8 flasker da jeg åbnet pakken var 4 af flaskernes indhold grumset og med lange tråde. ikke særligt lækkert. jeg prøvede at finde et tellefon nummer på adressen ingen svarede efter flere forsøg så mailede jeg ingen svar
ingen svar ingen kundeservice og dårlig alt for billig argan olie FLOT jeg handler aldrig mere hos billig arganolie. håber dem fra billig argan olie for denne anmeldelse af se så de tage den til efterretning nu hvor man ikke kan kontakte dem.
    billigarganolie.dk ApS
    TrustScore 9.1 / 10
    1,326 Reviews

Reply from billigarganolie.dk ApS

Kære Jess Hansen

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med at handle hos os.

Vores arganolie er af kvaliteten ekstra fin jomfruolie - Den højeste kvalitet, du kan få. Vores arganolie leveres desuden altid friskpresset og er nænsomt filtreret. Den nænsomme filtrering betyder, at kernen i arganfrugten kan give lidt bundfald, som også vil være synlig i nogle af flaskerne: Man vil altså kunne se et lille bundfald af argan i nogle af vores flasker. Dette kan f.eks. være nogle få små hvide klumper eller en lille tåge af lidt mørkere pigmenter. Bundfaldet kan reduceres, hvis olien flere gange bliver presset igennem et fint filter. Vores argan only bliver filtreret men vi tillader, at det kan være spor af kernen. Vi er overbeviste om, at det giver en mere virksom olie, når man ikke filtrerer den for hårdt. Bundfaldet vil være mindre synligt, hvis flasken rystes.

Du kan læse mere her: http://www.billigarganolie.dk/argan-olie-laes-dette-inden-du-kober/

Vi tilbyder udelukkende kundeservice via mail og facebook. Dette gør vi for at holde en simpel virksomhedsstruktur, så vi kan holde prisen på vores arganolie lav. Jeg beklager meget, at du ikke har fået svar fra os på din mail. Vi bestræber os på at besvare alle mails hurtigt. Hen over jul og nytår har vi desværre haft lidt længere svartid end normalt pga ferieafvikling. Men i dit tilfælde lyder det til, at vi ikke gjort det godt nok. Det tager vi til efterretning.

billigarganolie.dk