billigarganolie.dk ApS reviewed by

Hurtig levering - virkelig dårligt produkt

Fin leveringstid på 2 dage.

Jeg har tidligere brugt argan secret olien, som var helt fantastisk og gjorde mit hår så let at rede igennem. Men jeg ville gerne prøve noget mere rent. Det har fuldstændig ødelagt mit hår. Nu er det bare blevet en stor uldtot og uanset hvor meget jeg reder det, er det filtret sammen igen, når jeg når samme sted med hårbørsten igen. Det har allerhøjst INGEN virkning.

EDIT: Jeg kan ikke få lov at svare uden facebook, så må svare sådan her.
Tak for svar. Jeg bruger kun få dråber, og har prøvet at rede med det samme, at lade det sidde længe, at lade håret tørre helt inden jeg redte, at putte det i tørt hår osv - men med samme (manglende - forværrende) virkning.
Charlotte Holm Jensen found this review useful
    billigarganolie.dk ApS
    TrustScore 9.1 / 10
    1,326 Reviews

Reply from billigarganolie.dk ApS

Hej Katrine.
    Jeg er ked af at høre, at du ikke har haft en god oplevelse med vores arganolie. Vores arganolie er en 100% ren arganolie. Den er meget anderledes at bruge end hårprodukter med et indhold af argan. Vores arganolie er desuden af den fineste kvalitet du kan få og den leveres altid frispresset. Det betyder, at vores arganolie er meget virksom og dermed også meget drøj i brug. Man får altid det bedste resultat ved at bruge få dråber ad gangen. Efterhånden som man bliver mere fortrolig med olien, kan man gradvist øge mængden. Hvis du har mod på det, kan du forsøge igen med få dråber og en kort virketid til at starte med. Du kan læse mere her: http://www.billigarganolie.dk/harstyling-med-ren-argan-olie/

billigarganolie.dk