billigarganolie.dk ApS reviews

billigarganolie.dk ApS reviews

9.1

Rimelig pris, godt produkt i dårlig flaske

Bruger argan olien som serum. Den har jeg kun godt at sige om. Til gengæld er jeg lidt træt af den plasticflaske, den kommer i. Trykket på etiketten bliver efterhånden helt udtværet, og flasken mere og mere sammenklemt efterhånden, som olien bruges. Har dog ikke desto mindre valgt at købe igen, da oliens egenskaber overskygger den irriterende flaske.

Perfekt ansigtscreme.

Jeg har brugt argan olie i knap 1 år. Den er perfekt som ansigtscreme. Når der er frostvejr supplerer jeg gerne med en,fed creme fra apoteket. Min datter på 16 er også glad for den og det virker godt på teenage ramt hud. Jeg anbefaler olien til alle jeg kender.
Der er super hurtig levering, hvilket betyder rigtig meget, når man bestiller varer på nettet.

Skøn olie

Vi er fuldstændig 'afhængige' af olien. Hele familien bruger den i ansigtet om natten, mod tør vintereksem på arme og ben. Min datter har slet ikke brugt binyrebarkhormon creme denne vinter :-)

Nemt

Nem og overskuelig hjemmeside. Hurtig levering

Oliens effekt kan jeg af gode grunde ikke anmelde endnu, da jeg modtog den for en lille uge siden. Men servicen er helt i top. Bestilte sent aften, og modtog min pakke dagen efter kl 12.

Får 5 stjerner

God kundeservice er der med det samme, skal ikke vente dage og uger før vi får varen rigtig godt.

Uundværlig

Helt klart den bedste oplevelse jeg længe har haft - Olien har stort set erstattet ALLE mine andre produkter som ansigstvask, øjen- og ansigstcreme, bodylotion, hårolie - bruger olien til ALT og det er fantastiks

Altid hurtig levering af en godt produkt

jeg bruger olien istedet for andre cremer

Hurtig levering - virkelig dårligt produkt

Fin leveringstid på 2 dage.

Jeg har tidligere brugt argan secret olien, som var helt fantastisk og gjorde mit hår så let at rede igennem. Men jeg ville gerne prøve noget mere rent. Det har fuldstændig ødelagt mit hår. Nu er det bare blevet en stor uldtot og uanset hvor meget jeg reder det, er det filtret sammen igen, når jeg når samme sted med hårbørsten igen. Det har allerhøjst INGEN virkning.

EDIT: Jeg kan ikke få lov at svare uden facebook, så må svare sådan her.
Tak for svar. Jeg bruger kun få dråber, og har prøvet at rede med det samme, at lade det sidde længe, at lade håret tørre helt inden jeg redte, at putte det i tørt hår osv - men med samme (manglende - forværrende) virkning.
billigarganolie.dk ApS

Reply from billigarganolie.dk ApS

Hej Katrine.
Jeg er ked af at høre, at du ikke har haft en god oplevelse med vores arganolie. Vores arganolie er en 100% ren arganolie. Den er meget anderledes at bruge end hårprodukter med et indhold af argan. Vores arganolie er desuden af den fineste kvalitet du kan få og den leveres altid frispresset. Det betyder, at vores arganolie er meget virksom og dermed også meget drøj i brug. Man får altid det bedste resultat ved at bruge få dråber ad gangen. Efterhånden som man bliver mere fortrolig med olien, kan man gradvist øge mængden. Hvis du har mod på det, kan du forsøge igen med få dråber og en kort virketid til at starte med. Du kan læse mere her: http://www.billigarganolie.dk/harstyling-med-ren-argan-olie/

billigarganolie.dk

LIDT FOR BILLIG ARGAN OLIE OG INGEN KUNDESERVICE

jeg bestilte tilbudet på 8 flasker da jeg åbnet pakken var 4 af flaskernes indhold grumset og med lange tråde. ikke særligt lækkert. jeg prøvede at finde et tellefon nummer på adressen ingen svarede efter flere forsøg så mailede jeg ingen svar
ingen svar ingen kundeservice og dårlig alt for billig argan olie FLOT jeg handler aldrig mere hos billig arganolie. håber dem fra billig argan olie for denne anmeldelse af se så de tage den til efterretning nu hvor man ikke kan kontakte dem.
billigarganolie.dk ApS

Reply from billigarganolie.dk ApS

Kære Jess Hansen

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med at handle hos os.

Vores arganolie er af kvaliteten ekstra fin jomfruolie - Den højeste kvalitet, du kan få. Vores arganolie leveres desuden altid friskpresset og er nænsomt filtreret. Den nænsomme filtrering betyder, at kernen i arganfrugten kan give lidt bundfald, som også vil være synlig i nogle af flaskerne: Man vil altså kunne se et lille bundfald af argan i nogle af vores flasker. Dette kan f.eks. være nogle få små hvide klumper eller en lille tåge af lidt mørkere pigmenter. Bundfaldet kan reduceres, hvis olien flere gange bliver presset igennem et fint filter. Vores argan only bliver filtreret men vi tillader, at det kan være spor af kernen. Vi er overbeviste om, at det giver en mere virksom olie, når man ikke filtrerer den for hårdt. Bundfaldet vil være mindre synligt, hvis flasken rystes.

Du kan læse mere her: http://www.billigarganolie.dk/argan-olie-laes-dette-inden-du-kober/

Vi tilbyder udelukkende kundeservice via mail og facebook. Dette gør vi for at holde en simpel virksomhedsstruktur, så vi kan holde prisen på vores arganolie lav. Jeg beklager meget, at du ikke har fået svar fra os på din mail. Vi bestræber os på at besvare alle mails hurtigt. Hen over jul og nytår har vi desværre haft lidt længere svartid end normalt pga ferieafvikling. Men i dit tilfælde lyder det til, at vi ikke gjort det godt nok. Det tager vi til efterretning.

billigarganolie.dk

SUPER ! indvortes og udvortes

Arganolien gør godt så mange steder, at vi nu er en gruppe venner, der sværger til den, og bestiller sammen. Og prisen er også super :-)

Hurtig betjening.... Fik hurtigt varen med posten.

Væk med dyre cremer!

Nu har jeg brugt arganolie i 9 mdr. Og nu ryger de dyre cremer altså ud, de står bare og støver til. Min hud har aldrig haft det så godt. Ingen brug for andet til rens og pleje.

God og hurtig service

Olien er et super produkt og man får ordren leveret utroligt hurtigt

Mirakel olie kan ikke leve uden

Jeg har brugt arganolien i ca. 3 mdr. Og jeg lider af meget eksem især på mine hænder og i ansigtet. Og det skal siges at jeg har købt mig fattig i cremer uden alt mulig skidt i som slet ikke har virket. Men efter at jeg har brugt dette vidundermiddel er der sket en tydelig forskel. Efter at jeg smurt mit ansigt og mine hænder ind i olien er mit eksem blevet meget bedre og det er næsten væk i mit ansigt. Kan klart anbefale at bruge det og man skal give det lidt tid før det virker.

Genialt!

Bestil i dag - nyd arganolien i morgen. Ingen finger at sætte på noget, både levering og produkt er perfekt. Skønt.

Glimrende

Nem bestilling, hurtig levering, godt produkt 👍

Super nemt - super hurtigt - super godt

Super all-round middel til hele kroppen, når den første flaske slipper op opdager man hvor uundværligt det er

Lækker olie, god og hurtig service

Dag til dag levering - hvad mere kan man ønske

Argan olie | argan only

argan only ...simply better

NYHED i vores shop - argan only spiseolie.

100 % ren arganolie uden tilsætningsstoffer og konserveringsmidler.

Ingredienser (INCI): Argania Spinosa Kernel Oil

Dag til dag levering

Bestiller du inden kl. 18:00 mandag til fredag vil din ordre blive sendt samme dag.

Altid friskpresset

Agan only er vores eget varemærke som vi afhenter og importerer i egne biler direkte fra Marokko. Vi kan dermed altid garantere, at du får nænsom og friskpresset olie af bedste kvalitet og med en stor virkning.

Online chat på Facebook

Sidst men ikke mindst. Vi er der også efter købet. Har du spørgsmål til brugen af argan olie så er der hjælp at hente i vores web-shop. Finder du ikke et svar så chat med os på Facebook. Vi er der for dig fra tidlig morgen til sen aften.

VORES PRIS

2 x 100 ml. argan only kosmetikolie DKK 198,00 . 1 x 250 ml. argan only spiseolie DKK 199,00.

Visit billigarganolie.dk ApS

We live here: Stationsvej 12
8883 Gjern

Health & Wellbeing

Besøg vores Facebookside

Og læs de mange tilbagemeldinger fra vores kunder

www.facebook.com/billigarganolie