Billigblomst reviews

Billigblomst reviews

7.7

Fantalastisk

Super plantecenter, hvor man kan købe aaaalt hvad hjertet begære :) Det hele er til billige penge

ufatteligt

Føler mig snydt af de andre plantecentrer!
Endelig et sted man ikke bliver flået.
Kæmpe udvalg.
Venlige folk.
Håber på jeres succes og vi kan beholde jer i mange år :-)

Dejlig butik, masser af inspiration og billige blomster.

Jeg har handlet mange gange i Billigblomst, og skal også en tur derud igen inden de lukker for i år. Personalet er altid flinke og imødekommende, og undersøger gerne forhold om mine planteønsker, hvis de planter jeg søger ikke lige er tilstede.
Desværre er mit problem bare det, at det ofte ender med, at jeg kommer hjem med meget mere, end jeg var kommet efter, simpelthen fordi planterne er så forrygende billige. Man overvældes simpelthen og inspirationen vælter frem, og min lille rækkehushave er da også et tydelig eksempel derpå.

Lever i sandhed op til deres navn om at være BILLIG

En ting er, at man vil kontrollere folk når de forlader området om de har betalt for det de har på vognen, det kan jeg sagtens forstå, men når man så ikke har en skid styr på forretningsgangen omkring det, og kriminaliserer ærlige folk, så stopper forståelsen. Efter køb af blomster fik vi kun udleveret en dankort kvittering ved kassen, og ved udgangen blev vi så kontrolleret som alle andre, men blev så holdt op af kontrollanten fordi vi kun havde en dankort kvittering. "Derudaf kunne hun jo ikke se hvad vi havde købt" var meldingen, så vi måtte gå ud af køen om min kone måtte gå tilbage til kassen, og forklare dem problemet. Det er kundeservice når det er VÆRST, istedet for medarbejderen havde forståelse for situationen og satte sig i forbindelse med personalet ved kassen, eller kontrollanten havde en prisliste liggende, så hun kunne se hvad de enkelte ting koster. Da jeg så efterfølgende klagede til ejeren via mail, fik jeg denne besked på mail fra ejer [name removed]:

"Tak for din mail, du må undskylde det sene svar men det tog mig et par dage at holde op med at grine……………….

Din mail topper alt hvad jeg endnu har læst, jeg må bare konstatere at der ikke rigtig er noget at klage over og at det må være grunden til at du bliver simpel og særdeles useriøs. Der bliver gjort opmærksom på at der er check både ved indgangen og kassen, hvis man altså kan læse…………….

Men jeg er sikker på at i kan blive glade for at handle i [external link removed] og hvis i også har råd til det, så er problemet jo løst.

Til slut skal jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke ønsker at maile yderligere med dig".

Så jeg kan kun sige, at firmaet lever i sandhed op til deres navn om at være BILLIG i ordets værste forstand.

billigblomst.dk Details

Visit Billigblomst