BilligCovers.dk reviews

BilligCovers.dk reviews

4.1

Billigcovers holder ikke, hvad de lover!

Billigcovers sendte det forkerte cover. Jeg kontakter Billigcovers telefonisk den 20. december 2013 og beder dem sende det rigtige cover inden jul samt beskrive returneringsproceduren for det forkerte cover. Medarbejderen ville ikke love, at Billigcovers ville sende det rigtige cover inden jul (!), samtidig sagde medarbejderen, at de nærmest ikke ville have det forkerte cover tilbage, fordi returneringen ville blive for dyr i forhold til coverets pris. Jeg ville høre nærmere om det sidste. Det er i dag den 15. januar 2014 og jeg har intet hørt fra Billigcovers. Forløbet er ikke acceptabelt.

ingen levering af vare efter 8 måneder

Jeg har bestilt en IPad cover i september 2012.
10 dage efter jeg har send mange email og har prøvet med at kontakte dem via telefonen fik jeg en bevarelses mail fra dem, at de er ked af det og de vil tilbagebetale penge. Nu er det gået 8 måneder og jeg har ikke modtaget penge. De svarer heller ikke mine mail.

Elendig kundeservice!

Den 2/4-13 bestilte jeg et iPhone 3GS cover, da pengene blev trukket fra min konto den 5/4-13 regnede jeg med det var på vej. Efter 14 dage hvor der stadig ikke er sket noget, skrev jeg til kundeservice. Meldingen var, at det kunne de ikke forstå og de ville STRAKS undersøge sagen. Endnu en uge er gået og de reagerer ikke på min henvendelse! Ingen cover modtaget og pengene har de heller ikke udbetalt!

Elendig kundeservice

Der er flere grunde til, at jeg aldrig kommer til at handle hos billigcovers igen:
For det første tog det syv(!) dage, fra jeg havde modtaget en godkendelse af ordren, til min ordre blev afsendt, og det var kun, fordi jeg selv skrev til kundeservice.
For det andet var det cover, jeg modtog, fake og i elendig stand (indpakningen var smadret og så rigtig træls ud).
For det tredje: Jeg kontakter kundeservice igen for at forhøre mig om, hvordan jeg skal returnere coveret, når det i forvejen så trælst ud ved modtagelsen. Denne e-mail har jeg sendt to gange med en uges mellemrum, og jeg har stadig ikke fået noget svar.
ELENDIG KUNDESERVICE!

Ekstrem hurtig service

havdebestilt nogle earphones fra billigcovers som jeg havde akut brug for, og fik dem efter 3dage!
kan helt klart anbefale det til alle andre!

Ikke noget at klage over!

Hurtig levering, god service. Jeg vil anbefale alle som mangler accessories til at købe herfra :)

:D

Rigtig godt, fik coversne allerede dagen efter jeg bestilte :D

Pisse godt!

God service og hurtig levering af varer. Vil klart anbefale folk at købe herfra! :)

Bestilte et par covers til min iphone og fik dem dagen efter, super hurtig betjening. Kan klart anbefales.

BilligCovers.dk Details

Visit BilligCovers.dk