Billigeboxershorts reviews

Billigeboxershorts reviews

9.0

Super shop

De har alt fra super priser på discount til top kvalitets mærker til gode priser.
Two thumbs up.

Kun gode ting

Har brugt denne shop et par gang. Begge gange var det hurtigt og til meget god pris.

Jeg var ved at mangle underbukser og havde ikke mulighed for at vaske tøj, da jeg var midt i en flytning, men med hurtig levering overlevede jeg!

god service

Købte nogle underbukser som ikke passede mig. Retur og kommunikation var helt perfekt.

Intet at sætte en finger på

Efter at have prøvet discount modellerne hos Billigeboxershorts så tror jeg ikke jeg vender tilbage til de dyre modeller foreløbig. Super oplevelse og fedt med et gavekort til næste gang jeg handler.

Dejlig shop

Alt var iorden.
Billig pris og hurtig levering. 5 stjerner herfra.

Fantastisk!

Jeg bestiller boxershorts - og modtager en mail om at de er lidt forsinket. Jeg kan hente bxershortsene en uge efter jeg har bestilt (i døgnposten).
Der ligger et FANTASTISK brev, og et gavekort - Amen altså! Jeg får helt lyst til at købe flere boxershorts ;)

Absolut positiv oplevelse

Overskriften opsummerer faktisk alt hvad der er at sige om dem :-D

Hurtig levering?

For at sammenligne hurtig levering, så bestilte jeg nogle solbriller samme tid og dag, som jeg bestilte boxershorts ved Billigeboxershorts.dk. Og brillerne kom i går, det er boxershortsene endnu ikke.

Det er ikke hurtig levering Billigeboxershorts.dk!

Leveringstiden er i top, og prisen er i bund!

Jeg stod og manglede en ekstra julegave igår, og håbede på at min vare vil komme inden jul.
Men at det skulle gå så hurtigt, i den travle juletid, havde jeg dog ikke forventet!
Jeg modtog min vare her i dag, hvor der lå en lille hilsen i. Det er virkelig hurtig levering, og prisen fremragende!

Jeg kan kun anbefale dem!

Glad for brevet

da jeg modtag min pakke efter få dage blev jeg overrasket over man havde vist det overskud til at lægge en lille besked med et par glade ord med i pakke. sys det viser en shop med overskud, og sans for humor

Utrolig billigt og hurtig levering

Nu har jeg handlede to gange hos billige boxeshorts og begge gange har jeg fået mine varer til tiden. Derudover er prisen helt utrolig billig! Jeg kan varmt anbefale denne side til alle, der overvejer og handel hos dem!

Nemt, hurtigt og godt

Simpel og overskuelig måde at handle på. Udvalget er småt indtil videre men godt, og leveringen fungerer. Anbefalelsesværdigt.

Chokerende billigt!

De der boxershorts 10 stks - 220 kr.

De har redet min mangel på underhylere. Og jeg har ikke engang kunnet få 2 pr. BjørnBorg for tilsvarende beløb.

I fortjener 5 stjerner.

super service

Jeg bestilte en pakke shorts og fik dem efter et par dage, plus slikkepinde. Så det kunne ikke være bedre.
Helt sikkert ved jer, jeg køber mine næste shorts også :-)

Billigeboxershorts.dk

Alt var som det skulle være.
Hurtigt og god service, plus lidt slikkepinde i min pakke.

Let, hurtig og billig....

Det er let at bestille og super priser og hurtig levering - Jeg er en meget tilfreds kunde - 5 stjerner fra mig.

Alt var som det skulle være

Hurtig levering.
Gode priser.
Gode produkter.

5 stjerner fra mig.

Lave priser, god service og hurtig levering.

Jeg har absolut intet negativt at sige om billigeboxershorts.dk. Jeg sammenlignede priser rundt omkring på nettet, og fandt intet der var noget i nærheden af så billigt som her. Desuden modtager du dine varer ekstremt hurtigt. Good job!

Super Butik

Bestilte Pierre Cardin og Bjørn Borg boxershorts.
Prisen kunne jeg ikke finde nogen der matchede og shortsene kom dagen efter en lidt slikkepinde med i pakken.
Top karakter.

Is Billigeboxershorts your company?

billigeboxershorts.dk Details

Visit Billigeboxershorts