Billigebutterfly reviews

Billigebutterfly reviews

9.2

Super butik,,

Jeg er helt vild med hvilken service vi har fået fra denne her butik,
Alt er som lovet og endda bedre en man har forvente fra en webshop af.

Nemt, hurtigt og god kundeservice

Super overskuelig website. Fandt lige præcis det jeg skulle bruge og til en super pris!
De svarer hurtigt på mails og yder god service:)

Jeg kommer igen!

Jeg bestilte en butterfly ved billigebutterfly.dk.
Jeg skulle bruge butterflyen inden weekenden, men det var ved at være sidst på ugen var den endnu ikke nået frem. Kundeservice var dog hurtige og fik sendt en ny med a-post, som nåede frem.

Fortrinlig god service!

Jeg havde bestilt en butterfly og den sku ankomme et par dage efter. Da den ikke gjorde dette var billigebutterfly.dk enormt gode til at håndtere min klagesag, og de var selv meget opsøgende, hvilket er noget man sjældent ser.
Det viste sig så, at det var pga. en adresseændring hos Post Danmark, og altså ikke billigebutterfly.dk's fejl.. Dog var jeg svært imponeret over den tid og energi de brugte på selv at opsøge mig for at få sagen ud af verden.

Noget af det mest positivt overraskende service jeg nogensinde har oplevet.

Super god service!!

Jeg skulle bruge et lilla slips til mmin mand lørdag (og det var allerede fredag), så jeg valgte at skrive til dem fredag aften om det ikke var muligt at afhente slipset på en eller anden måde. Jeg fik hurtigt svar tilbage om at jeg skulle skrive min adresse, så ville de levere den personligt i min postkasse, så jeg havde dem om nogle timer (da firmaet også er i odense). Og næste morgen, inden brylluppet, så lå den sQ i postkassen!! Det er GOD service!! Mange tak!! og de har et stort udvalg af alle slags butterflies og slips.. Love it!

Nemt og hurtigt

Lidt småproblemer med rabatordninger - men ellers en rigtig god oplevelse!

Super nemt, billigt og lige til tiden

Dejlig hurtig håndtering af varer. Rabatkuponer er virkelig smart til lidt ekstra rabat.

Proffessionelt!

Dejligt udvalg af farver
Gode priser

Billige kvalitets produkter, super service!

Hvis du synes din skjorte trænger til lidt ekstra, så er billigebutterfly.dk et fantastisk godt valg.
Priserne er fair, og kvaliteten er god.
Jeg har fået tilsendt 2 forskellige butterflies, og jeg er mere end tilfreds. Både med leveringstid og den service man får via siden og hvis man tager konkakt til dem. Bliver ens spørgsmål besvaret ret hurtigt.

Hjemmesiden er nem at overskue, så man hurtigt finder frem til lige præcist den/de produkter man søger efter.
Jeg har ikke andet end ros at sige, hvis jeg skal sige min mening om dette firma.

Simpelthen genialt!

Her er alt hvad man skal bruge om det enten er til julefrokost, nytår, bytur eller fin fest.
Billige priser, stort udvalg & kanon service!
hjemmesiden er nem og overskuelig.
varmeste anbefalinger herfra!

Nemt Og Hurtigt - Kan Klart Anbefales!

Jeg ville bestille en butterfly til nytår og begyndte derfor at undersøge markedet på nettet. Hos billigebutterfly havde de stort varieret udvalg og til en rimelig pris! Jeg læste så at hvis man købte to gange butterfly på deres hjemmeside - fik man gratis fragt hvor jeg straks udnyttede dette!
Jeg bestilte derfor to gange butterfly den 26. december(2. Juledag - helligdag) og dagen efter, den 27. december var de kommet med posten! Efter denne super oplevelse kan jeg kun foreslå shoppen til andre!

Super hurtigt levering uden problemer!

Jeg bestilte to butterfly en søndag aften og tænkte at de nok blev sendt mandag, hvilket de gjorde. Egentlig skulle jeg have dem tirsdag, men da der var problemer med adressen blev pakken sendt retur til billigebutterfly. Onsdag aften sendte de en mail med et billede af pakken og spurgte hvad der skulle ændres for at adressen passede. Jeg informerede dem om at ændre navnet og sende den igen. Nu sidder jeg så torsdag eftermiddag og har modtaget min pakke. Det kalder jeg hurtig service.

Produkterne er desuden rigtig god kvalitet og vil til hver en tid handle hos billigebutterfly igen.

Kunne man ønske sig mere?

Jeg oplevede meget hurtig levering, hurtig kundeservice når jeg havde brug for vejledning (under 1 time til svar) og lave priser på fin kvalitet. Kan ikke andet end anbefale at købe en stofsmykke og se lidt godt ud til den næste fest!

Billigt og effektivt

Perfekt! De sendte ordren selvom det var helligdag - modtog varen den førstkommende hverdag - indeholdt selvfølgelig det jeg havde bestilt og er fuldt ud tilfreds med kvalitet/pris/forsendelse.

En fornøjelse at handle med

Billigt og jurtig levering - SUPER

Hurtig og god service

Der var ingen problemer. Bestilte natten til søndag og havde pakken i hænde mandag! WOW!

Hurtig

Super hurtig levering

Perfekt handel!

God, nem og hurtig handel. Og ikke mindst en super god service.

De kom Butter-flyvende

Billige butterfly's og hurtig levering.

Er yderst tilfreds med handelen på Trendy Slips.

billigebutterfly.dk Details

Trendyslips.dk er en dansk webshop, som sælger mode slips samt butterfly af høj kvalitet fra 69 kr. vores speciale er ternede samt prikkede slips og butterfly, som passer perfekt til festlige arrangementer! ekstrem hurtig levering og GRATIS fragt ved køb af 2 produkter

Visit Billigebutterfly

Call us on: 51904546