Billigegevindundervogne reviews

Billigegevindundervogne reviews

6.4

Total ringe oplevelse

Jeg er bestemt ikke tilfreds med den service jeg fik, dårlig levering, og information. Den ene sagde noget, og den næste noget andet, der gik godt og vel 5 uger før jeg havde min gevindundervogn , fik af vide 4 gange at nu blev den sendt, og så kommer den frem uden beskyttelse spray som jeg havde bestilt. Kan ikke anbefale firmaet!

Hurtigt!

Gaven til kæreSten dukkede op dagen efter jeg bestilte den, og det var han glad for :-)

Levering efter 2 dage

Køb af undervogn til min VW Passat - leveret to dage efter bestilling - alt OK, og super fin pris.

Is Billigegevindundervogne your company?

billigegevindundervogne.dk Details

Visit Billigegevindundervogne