Billigekostumer reviews

Billigekostumer reviews

4.6

Hurtig levering, god service

Vi har købe et kostume til junior, vi købte det torsdag aften, og tirsdag formiddag var det leveret, ganske hurtigt :-)

Vi fik et nr. så vi kunne følge det fra ups, vi var flere gange inde og se hvor langt det var for junior kunne ikke vente, de siger de skal bruge 4-6 arbejds dage til leveringen så det måtte jo blive onsdag eller torsdag, vi fik pakken tirsdag formiddag.

Da pakken kom var der en skade på kassen, den er jeg ret sikker på er kommet under transporten, så -1 til ups, kostumet er fint og uden skader.
ialt en rigtig god oplevelse, kan godt anbefales.

Stort udvalg - ok priser

Jeg købte 2 kostumer til samlet ca 650. God kvalitet og ca 4 dages levering.

Billige kostumer holder, hvad de lover.

Købte nogle kasketter, hatte og et enkelt kostume, hvor jeg blev positivt overrasket over kvalitet kontra pris. Kanon info på hjemmesiden samt raket hurtig levering fra England. Det er ikke sidste gang, jeg handler hos Billigekostumer.dk.

perfekt til fastelavn

Fine kostumer i mindst lige så god kvalitet som hos fætter BR. Hurtig levering og god købsoplevelse

Super service og hurtig levering :)

OG kostumerne lever fuldt ud op til mine forventninger :)

....

leveringen var helt fin. der var slet ikke noget der men er langt fra tilfreds med hvordan kostumet sidder.
kan man returnere det må nogen måde?

:-)

Sådan skal internethalndel foregå, vi handler der igen

OKAY :(

EJ er glad for de kostumer jeg købte til min datter go kvalitet!
MEN havde ved en fejl bestilt varen to gange, ville jeg sende den tilbage og det gjorde jeg så men har aldig fået mine penge tilbage posthuset siger at ups hentede den men de kan ikke finde den på deres lager, ved ikke hvor fejlen ligger om jeg blir snydt eller hvad jeg gør de siger nu at de har efterlyst pakken i england og det må jeg så tror på men mine penge kan jeg ikke få igen :( eller et tilgode bevis.
men tilgengæld er de mere end villige til og snakke med en omkring de her ting så. !

Fin købsoplevelse :)

Skulle bruge et julemandskostume til en fest og valgte at gå efter løsningen "bedst til prisen". dette fandt jeg hos billigekostumer.dk
Efter de mange negative anmeldelser herinde, kiggede jeg virksomheden lidt ekstra efter i sømmene.

Ifølge siden er virksomheden dansk, har dansk adresse, cvr-nr, telefon OG returadresse. Varene sendes fra England, hvilket der ikke lægges skjul på på siden.

Efter at have indgivet min ordre, modtog jeg en ordrebekræftelse med alle detaljer omkring ordren. herunder min bestilling, leveringsadresse, leveringstid, fragtkurér mv.
Samme aften, (jeg bestilte om eftermiddagen) modtog jeg en mail fra kureren (UPS) om at de havde en pakke i transit til mig og en kopi af fragtbrevet.

Senere samme aften modtog jeg endnu en mail der indeholdt tracking nr, link til sporingsside mv.
Efter afsendelse (onsdag) kunne jeg dagligt, via UPS, følge pakkens vej mod DK. Fredag indgik pakken til UPS' danske transithal og sporingen viste at forventet levering ville blive mandag indenfor at givent tidsrum, hvilket blev overholdt.
Altså kan jeg alt i alt ikke finde noget at sætte en finder på i forbindelse med leveringen. :)

Hvad angår kvaliteten af kostumet, kan man diskutere om det lever op til forventningerne, mht kvalitet etc. Samtidig er det også værd at tænke over at jeg har fået et komplet (dragt, støvlecover, bælte, hue, paryk og skæg) julemandskostume for under 350,-
Til prisen er jeg derfor helt ok tilfreds med kvalitet og finish, selvom det naturligvis ikke er prima skrædderarbejde hele vejen.

Handler gerne med Billigekostumer igen..

God service, hurtig levering og billige

Jeg og en masse kammerater skulle holde tema julefrokost. Temaet blev bestemt af bedste billige kostume, og det fandt vi hos billigekostumer.dk
Jeg ringede og bestilte 12 kostumer i forskellige størrelser. Nu jeg havde dem i telefonen vil jeg bede om rabat. Jeg fik 10% og gratis levering. Fantastisk service må jeg sige.
Da jeg modtog kostumerne på det lokale posthuse nogle dage senere, var alt som forventet, på nær kvaliteten. På trods af stykpris på ca. 160 kr, havde jeg regnet med bedre syninger, og kvalitet af stof og hat var bedre. Men det var måske min uerfarenhed omkring kostumer der spiller ind. Er overall tilfreds, men næste gang slipper jeg måske en 50'er mere per styk, fremfor den billige model.

Ikke helt tilfreds !!

Ud af de 3 kostumer vi købte, var der en der var ok. Og det tøj med blod på, det er alt for dårligt lavet! Og så fik vi overhovedet ikke alt det med, som vi skulle ha haft med! Vi er dybt skuffede, og handler ikke mere hos billigekostumer.

God service, men..

Min bestilling blev væk for UPS, som forresten var meget svær at komme i kontakt med. Dette gjorde at min bestilling blev meget forsinket, og kom meget tæt på datoen hvor jeg skulle bruge den.
Jeg skrev til Billigekostumer, og de kontaktede UPS for mig, og kom så tilbage og sagde at UPS ikke havde nogen ide om hvor pakken var blevet af.
Billigekostumer sendte derfor en ny pakke afsted, express.
Jeg fik den efter 3 dage.
Jeg fik en rigtig god behandling hos Billigekostumer, og hurtige svar på mine mails, hvilket jeg var rigtig glad for.
Så alt i alt, helt upåklageligt service. Men UPS er der næsten altid problemer med, så det må trække en stjerne ned at de vælger at bruge sådan et ubrugeligt pakkefirma.

Levede op til forventningerne

Skulle lige shoppe lidt til Halloween og faldt over billigekostumer.dk, de havde præcis det jeg søgte. Erfarede at lageret ligger i England, så godt jeg bestilte i god tid! Kunne følge forsendelsen via tracking kode! Genialt! De modtagne varer er fine, og kan sagtens bruges til det tiltænkte. Ikke sidste gang jeg søger efter vare hos billigekostumer.dk

God oplevelse, men dårlig kvalitet af varer.

Selve service og levering iorden. Varer bestilt tirsdag aften, og pakken ankom mandag middag.
De har et fint udvalg af kostumer og tilbehør, til rimelige priser. MEN, der står ikke meget om varen og det resulterede i at jeg fik købt nogle vampyrtænder der overhoved ikke kan bruges, jo måske hvis jeg havde Hollywood hvide tænder. Heldigvis kan jeg nå at bestille nogle andre inden halloween, dog fra en anden hjemmeside (festtema.dk), hvor tilbehør er en del billigere.
Det er ikke billigekostumer.dk's skyld at varen er af dårlig kvalitet, men det burde stå mere information om varerne.!

Udvalget er stort.. meeeen...

Jeg fik det jeg bestilte, meeeeeen.... Jeg synes godt nok ikke kostumet lignte det jeg købte på billedet. Farverne var anderledes og hatten var helt anderledes end det jeg troede jeg havde købt. Men det kan jeg godt leve med.
De får plus points fordi man kunne følge pakken på nettet.

Jeg bestilte 28 piratsværd, som jeg modtog hurtigt efter som lovet på hjemmesiden. Upåklageligt :)

Sender varen selvom den var afbestilt

synes det er så frækt som noget kan være.
jeg afbestiller varen, fordi den kom ikke som aftalt inden for 3 dage.
derimod går der 3 uger før den kommer. hvor det var alt for sent.

godt nok drejer beløbet sig om 130 kr, men synes det er så dårlig!

Marie-Louise Viby j

Super go service, hurtig levering.

Top kvalitet

Bestilte et banan kostume til sidste skoledag, og var afhængig af at det kom til tiden. Jeg kunne hele vejen igennem forløbet se hvor pakken var, og jeg fik den til tiden + det var det billigste sted på nettet.
Helt tilfreds her!

Ikke styr på en skid

Jeg starter med at bestille et kostume om onsdagen. Det går fint nok og jeg får en ordrebekræftelse og det hele. Finder så lidt senere ud af at man ikke kan sende pakken til døgnpost, da det er UPS der er kureren.

Det er selvfølgelig helt fint og helt klart min egen fejl.

Jeg ringer så næste uge om mandagen for at høre status på min bestilling og får at vide at den er cancelled. Jeg havde ellers skrevet en email til dem efter jeg bestillte kostumet og sagde at jeg gerne ville have ændret leveringsaddressen, hvilket faktisk var en mulighed de selv forslog til mig per email!

Jeg kunne jo så høre på deres kundeservice at de tydeligvis ikke havde læst min mail, men de foreslog mig at gå ind og bestille det igen. Jeg forhørte mig så med kundeservice om at, hvis jeg så bestilte det, her om mandagen, om de så ville sende det samme dag og om det ville kunne leveres inden fredag.

Jeg fik et Ja til begge spørgsmål og fik derfor bekræftelse på at jeg godt kunne bestille det så.

Jeg gik så ind og bestilte det i god tro om at det skulle de nok ordne.

Der gik så omkring en halv time og jeg havde stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvilket ifølge deres hjemmeside skulle komme indenfor minutter. Jeg ringede så til kundeservice igen for at høre hvad der var galt.

Fik at vide at deres server var nede, men de var igang med at ordne det og fik også bekræftet fra deres computer at de kunne se min bestilling. Vi aftalte herefter at hun fik mit nummer og så ville hun ringe, hvis der var noget galt eller hvis hun IKKE ringede, var der IKKE noget galt. ------ Hun ringede IKKE!

Jeg gik så herefter i god tro om at det var ordnet og pakken var afsendt og gik sådan set bare og ventede på et tracking nummer. Det fik jeg tirsdag, men det var for tidligt til at jeg kunne bruge det.

Onsdag morgen brugte jeg tracking nummeret jeg havde fået fra billigekostumer.dk og så at UPS først havde modtaget pakken kl 03:22 den morgen, hvorefter de først havde afsendt pakken kl 07:49....

Det kom lidt som et chok da jeg regnede med at de ville sende den om mandagen som de havde lovet, men tydeligvis ikke havde gjort. Jeg blev selvfølgelig lidt irreteret og viste godt at jeg blev nød til at afbestille den, da den jo ikke kunne nå at komme til tiden.

Derfor ringede jeg til kundeservice og sagde jeg gerne ville afbestille den og have dem til at trække pakken tilbage fra UPS. Det var så ikke en mulighed og jeg skulle have en returlabel som jeg skulle bruge når jeg fik pakken og så betale for at få pakken sendt tilbage til en addresse i Danmark. Det var så her jeg blev lidt irreteret da jeg ikke måtte nægte at modtage den og så ville jeg spare de penge da UPS så bare ville have leveret pakken tilbage.

Det synes jeg simpelthen er for slapt og det betyder jeg skal til at bruge penge igen til at få pakken returneret; penge lige ud af vinduet! Og det skal så lige siges at alt imens det her stod på, kunne man heller ikke gå på deres hjemmeside, da den også var nede.. billigekostumer.dk, i har jo ikke styr på en skid!!.... stram op!!!!

Is Billigekostumer your company?

Billige kostumer - din online adgang til kostumer, parykker, hatte, udklædning og dekoration. Alt hvad der vises online er på lager og kan leveres. Også de 1.000 forskellige kostumer til både børn og voksne. Alt sammen til priser der er uhørt lave og en fast fragtpris på kr. 49,00 pr. forsendelse.

Visit Billigekostumer