BilligeSokker reviews

BilligeSokker reviews

8.8

Godt firma

God kundeservice, og et ganske udmærket koncept!

Ingen faktura/bekræftelse modtaget

Ved ikke om min ordre er gået igennem - firmaet svarer ikke på mails eller opkald..

Har fået mail fra Elias fra Billigsokker.. God service at sørge for at mine mails blev sendt fra sin egen gmail. Super..

Hej Kim

Tjek venligst din spam-mappe på din mail. Du har fået en bekræftelse med det samme, og vi besvarede din mail efter et par timer :-) Dine sokker er også sendt i går (på dagen du bestilte), og skulle gerne blive leveret i dag eller i morgen.

Ret venligst din anmeldelse til - eventuelt når du har modtaget sokkerne.

Hav en god dag!

Mvh,
Elias
Billigesokker.dk

Syntes at sokkerne svarer til prisen

Jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at købe en bedre kvalitet også

billig og hurtigt

Modtog 30 par sokker 2 dage efter bestilling.

Intet at klager over

Lennart

Virkelig pengene værd

Købte 20 par af deres billige sokker. Ikke noget at sætte en finger på. Hurtig webshop, hurtig levering og god kvalitet.

Du får hvad du betaler for

Hurtig levering.
God kvalitet
Konkurrence dygtige priser.

Hurtig levering. Ok kvalitet

Sokkerne blev leveret dagen efter bestilling og kvaliteten er ganske udmærket til prisen.

Det er ikke sidste gang jeg bestiller der.

Perfekte sokker

Endnu en sending perfekte sokker. Kan anbefales meget

Super løbesokker

Er rigtig glad for mine nye løbesokker, som har en super pasform, og så er de også dejlig varme :-)

Godt arbejde

Fik de bestilte produkter, i den kvalitet jeg forventede og til den lovede tid! :)

Hurtig levering rette mænge

Det gik lige som det skulle intet mere intet mindre

Udemærket kvalitet - til prisen.

Hurtig kvalitet til billige penge.

bestilte 50 sokker á 10 kr. de kom 2 dage efter bestilling, og er i fin kvalitet. Kan varmt anbefale BilligeSokker.dk til andre der er trætte af at stå og mangle halvdelen af et sokkepar.

super sokker

sokkerne kom dagen efter bestilling fint tak

Hurtig levering, god dialog og alt som det skal være

Bestilte og fik uden problemer mine varer. Alt var som det skal være.

Alle varer er ikke ankommet

Bestilte 23 par sokker.. Bestilling og forsendelse gik rigtig fint..

Da pakken blev åbnet var der kun 17 par... Øv.. Prøvede at ringe, det kan ikke lade sig gøre, har i stedet skrevet til Info og afventer svar...

Så Elias Sørensen, på trods af du har pakket mine sokker fint, så kneb det med antallet..

Ser frem til at høre svaret fra firmaet..

Der var hurtig respons... Der bliver tilsendt de manglende sokker, tak for venlig behandling Elias...

21-12-2013

Lidt uheldig første gangs køb, men alt blev ordnet.. De sidste manglende sokker ankom et par dage efter, fint..

Sendte en ny bestilling afsted igen, denne gang 10 par løbesokker.. 450 kr, ikke slemt, de virker til at være okay kvalitet..

Pakken bliver afhentet i dag, pakket op, kun NI (9) par sokker... Helt ærligt, første gang fejl, det er hvad der kan ske.. Anden gang, dumhed, eller bevist snyd..

Elias.. Få styr på dine sokker, tæl efter en ekstra gang, og lad være med at snyde på vægten..

22-12-2013

Fakta er der to ud af to gange var fejl i antallet af sokker, og ikke til kundens fordel.. Travlt eller ej..
Jeg ændrer min bedømmelse til to stjerner, pga. svar her og på mail.

Hej Aage

Jeg er ked af at høre, at du har haft to dårlige oplevelser, hvor den første dog blev rettet i løbet af en dag, hvor vi sendte de manglende sokker af sted til dig.

Her op til jul, har vi haft ekstraordinært mange pakker, og derfor kan der være sket fejl.

Det undskylder naturligvis ikke, at du har fået et forkert antal sokker, men vi har IKKE hørt fra dig omkring den nye ordre, og har derfor ikke haft mulighed for at afhjælpe problemet. Vi sender naturligvis det manglende par løbesokker til dig, men ville have håbet, at du havde kontaktet os inden du skrev her :-)

Elias,
Billigesokker.dk

Alt er som det skal være

Billig fragt - at varen skal hentes på post generer ikke mig - men jeg har heller ikke så langt til post!

tip top

Bortset fra at man ikke får leveret til døren men man selv skal afhente ved nærmeste posthus er det hele forløbet perfekt 😃

Hej Martin

Tusind tak for din gode anmeldelse. Vi vil prøve, at gøre det mere tydeligt, at bestiller man under 20 par, så sendes de "uden omdeling" for at holde vores omkostninger nede.

Mvh,
Elias Sørensen

Hurtig bestilling og levering

Nem og overskulig hjemmeside, man kan se hvad man køber.
Billig fragt

billigesokker.dk Details