BillyBest.dk reviews

BillyBest.dk reviews

7.0

Hold dig væk hvis du vil have dine varer til tiden

Nu har jeg af to omgang bestilt visitkort hos billibest.

Første gang - over en uge efter jeg skulle have modtaget nogle visitkort, ja der havde jeg ikke modtaget noget. Kontakter dem og får et svar om at de beklager og vil følge op med et svar mandag, jeg var ramt ind i en ferie periode, derfor havde jeg ikke fået noget. Tirsdagen ugen efter måtte jeg endnu engang selv rykke dem.

Jeg modtog langt om længe mine visitkort og blev lovet dem gratis vel også fair nok når man selv skal følge op.

jeg tænker, pyt med det vi giver dem en chance mere, det var jo ferie sidste gang.

Jeg skulle have modtaget visitkort igår, men her til aften er der stadig ikke dukket noget op. Igen har jeg ikke hørt noget fra billybest.dk Jo i torsdags da jeg skrev omvi kunne nå at ændre bagsiden, men det kunne vi ikke da de var sat i produktion. Men en uge senere er de sjovt nok ikke kommet.

Ja de er billige, men du ved aldrig hvornår du får dine varer, deres kundeservice er underalt kritik, utrolig langsomme svartider, de har et telefon nummer, men jeg har aldrig nogensinde kunne komme igennem til andet end en telefonsvarer der siger du skal skrive en mail.

Så vælg hellere et andet trykkeri til dine opgaver, jeg kan på ingen måder anbefale dem - tvært i mod.

Super god service & verdenklasse leveringstid

Vi har prøvet forskellige steder at bestille print af visitkort, brevpapir m.m. og mange har gjort det godt - Dog, ikke til sammenligning overhovedet med Billybest.dk.

Vi er en grafisk virksomhed som går meget op i kvalitet og billybest har absolut levet op til vores meget høje krav.

Henrik Schmidt & Andreas Seierup
SSmedie.dk

Langsom levering, fejl og tomme løfter

Jeg bestilte a4 papir og konvolutter med tryk den 4/4. Min ordre blev først sendt den 17/4, og da jeg modtog pakken havde indholdet fået et tryk, da det ikke var pakket forsvarligt. De øverste ark papir var lige til skraldespanden. Trykket var også skævt på nogle få konvolutter.

BillyBest.dk tilbød mig at få 300 kr. retur for de ødelagte varer den 18/4, hvilket er helt fint, men jeg har bare aldrig modtaget pengene.
BillyBest.dk

Reply from BillyBest.dk

Hej Karsten

Dine penge blev overført i går eftermiddag. De burde være der i dag, eller absolut senest i morgen. Vi arbejder ikke i påsken, så derfor er leveringen blivet skubbet lidt. Beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse, vi går meget op i kundeservice, og vil altid sikre os, at kunderne er tilfredse med de produkter de køber.

Ha' en rigtig god dag!

Mvh. BillyBest.dk

God service og bytning af produkt med fejl uden problemer

Jeg havde købt nogle printerpatroner fra Billy Best. Den ene virkede dog ikke efter hensigten, og de byttede uden problemer.

Service i høj klasse

Virkelig en god service, hurtige svar, og en behagelig dialog hele vejen igennem.
Produktet var fejlfrit. Kan kun andbefale Billy Best!!

super

fungerede upåklageligt

Fin service

God levering og hjælp til at lave visitkort

Nem bestilling og hurtig levering

Eneste minus var at det var lidt bøvlet at finde frem til fakturaen efterfølgende.

Fuld tilfreds

God pris
Hurtig ekspedition

Super godt til prisen

Jeg fik mine visitkort, de var fine, bedre end man ville kunne forvente til den pris. Jeg vil fremover benytte mig af BillyBest.dk!

Fin kvalitet, fleksibel bestilling, hurtigt ekspedition

Jeg er rigtig tilfreds med de visitkort jeg har købt. Leveringen var super hurtig og prisen knivskarp.

Super nemt.

Fantastisk nemt, rigtig flot resultat og ikke mindst billigt... Er bestemt ikke sidste gang jeg har fået lavet tryksager hos BillyBest.

Hurtig og sikker levering.

Pakken med kuverterne kom hutig efter de var bestilt. Kuverterne er i rigtig god kvalitet. Ikke sidste gang jeg handler med Billy Best.

Kanon priser og hurtig levering !

Skulle bruge 1000 konvolutter og 200 visitkort til mit nye firma. Fandt ud af, at BillyBest var langt de billigste og jeg fik mine varer efter 2 dage. Det syntes jeg var imponerende og kan kun anbefales !

God værdi og effektiv håndtering

Jeg bestilte visitkort og kuverter med eget design. Online værktøjet er ok, men det er umuligt at se de grafiske detaljer på produktet, fordi zoom funktionen ikke er særligt god. Hvad sitet mangler i kvalitet opvejes til gengæld af håndtering af ordren, hvor det var nemt at komme igennem på telefonen og forklare tvivl / ønsker, hvorefter grafikerne behandlede materialerne efter ønskerne.
Levering skete indenfor en uge og farve/skarphed på både kort og kuverter er i top for digitalt print; dog naturligvis ikke i samme kvalitet som ved trykte materialer. Papirkvalitet for både kort og kuverter er rigtig høj.
BillyBest giver rigtig god værdi for pengene. Jeg vil benytte dem igen en anden gang.

Helt perfekt - tak for den store hjælp!!

Billybest designede det hele for os. Vi er virkelig glade for resultatet! Vi kommer igen til næste udsendelse. Tak

God service med hurtig respons.

De var hurtige til at svare på min mails og jeg var tilfreds med det leverede.

Okay, men ikke i verdensklasse

Deres kunde service er god, og deres leverings tid er perfekt. Produktet er ikke den bedste kvalitet, men prisen passer der til.

Kvaliteten er ikke enestående.

Jeg bhar fået "trykt" 100 visitkort hos via en rabatkode, printet som det nok snare er, er kantet/hakket. Normalt printer jeg dem selv og der er reusultat bedre.
BillyBest.dk

Reply from BillyBest.dk

Hej Nicolay

Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med dine visitkort. Vi bestræber os altid på, at levere det bedst mulige produkt.
Logoet på den fil du har uploaded på BillyBest.dk er dog i for dårlig opløsning. Hvis du kan sende os et nyt logo i en bedre kvalitet, så sender vi nogle nye til dig, uden beregning. Send til info@billybest.dk.

Mvh.

BillyBest.dk, Jesper

God kvalitet, og hurtig levering

Jeg bestilte den 8 November sidst på aftenen nogle visitkort fra Billybest, den 10 November fik jeg besked om at min ordre nu var afsendt.

Utrolig hurtig service, og kvaliteten af visitkortene var i top!

BillyBest.dk Details

Visit BillyBest.dk