Billy Booze reviews

Billy Booze reviews

8.9

YNGLINGS STED - UDEN TVIVL!

Billy Booze formår at have Københavns bedste fest med den bedste stemning! Dette gør de med en masse dejlige mennesker, det bedste personale & selvfølgelig nogle altid imødekommende og søde dørmænd . Priserne kan man heller ikke brokke sig over, da de er yderst lave og overkommenlige, også sidst på måneden! :)

Der er altid god stemning på Billy Booze, personligt kan jeg bedst lide at være derinde om torsdagen, da der er tilpas med mennesker, men stadig den bedste stemning i byen! Men jeg må nok indrømme at jeg er blevet lidt af en stamkunde, så selvfølgelig er jeg der også fredag og lørdag!

Bartenderne er gode til at betjene hurtigt, DJ´en spiller god musik inklusiv personlige ønsker, ud over det syntes jeg dørmændene gør et helt fantastisk arbejde, man føler sig altid tryg og de er gode til at stoppe med at lukke ind når der er for mange indenfor!

Mit bedste råd til alle er at tage på det fantastiske Billy Booze, og komme tidligt på aftenen, så er man både sikret et bord og ikke at skulle stå i lang kø for at komme ind, og det er alligevel så billigt så man kan sagtens drikke sig fuld derinde, uden at opvarme alt for meget først! :)

Prøv det, I vil ikke fortryde det! :)

Nice fest - Også i hverdagende

Billy Booze har med et fantastisk koncept formået at skabe sig et navn i Danmark på kort tid. Der er altid garanti for mennesker i weekenden, men ofte også i hverdagende er der sindsyg gang i den (desværre dog ikke i sommerperioden).

Sidste nat var der f.eks. gæste DJ's på om onsdagen, og de spillede virkelig nice! God stemning hele natten igennem. Personalet er imødekommende, inkl. dørmænd, og man kan altid hygge sig med et slag bordfodbold eller på dansegulvet. Der plejede at være problemer med varmen derinde, men et nyt aircondition-anlæg har klaret de problemer. Og priserne må siges at være til at overkomme, inkl. den gratis entre!

Eneste negative er at der af og til er FOR mange mennesker hvilket giver kø og trange vilkår, men man er stort set altid sikret en fest af kaliber!

Klart det bedste sted i byen!

Hvad mener kunne man tænke sig end flinke dørmænd, som imødekommer en med en joke og hørt humør, søde bartendere, som flirter og friske på lidt af hver samt fantastiske bar priser :)

Stedet hvor du med garanti sikre dig en fed aften i byen med en masse friske mennesker og gode muligheder for at score :P

Billy Booze is the place :b

Super til studerende eller generelt fattige!

Fantastisk service, glade bartendere, rare dørmænd og lækkert lokale. Desværre er der bare ikke så stort så man tit kommer til at skulle stå op men der kan man så stille sig hen til bordfodbolden og spille lidt i stedet for og så er man glad igen! ;-)

Billige øl og gode drinks samt blandet musik (både nyt og gammelt) - hvad mere kan man forlange?

Perfekt sted!

Var der med min veninde og på trods af at stedet var fyldt fik vi go service og fandt et sted at side. Dejlige sofa/stole og go musik :) Eneste ulempe er at der ikke var personale nok i baren så det tog 10-15 min at få bestilt drinks. Men ventetiden er kort i forhold til de lave priser :)

Billy er for nice, men for varm!

Billy er virkelig et nice sted at tage i byen. DJ'erne er (som regel) nice og åbne overfor musikønsker, personalet er søde, der er gode muligheder for dans men også hygge ved en af bordene.
Det eneste der kan dræbe min lyst til Billy er varmen! Nogle gange kan man smage den væg af sved man bliver ramt af når man kommer forbi baren.
Jeg foreslår at der kommer et glas ved siden af 'drikkepenge' glasset, hvorpå der står 'til bedre ventilation'. Jeg tror hurtigt at det ville blive fyldt og Billy ville være unstoppable.. ;)
Jeg ved godt at det der skal noget til at ventilere et dansegulv med 50 svedende, dansende, fulde unge - men jeg håber at det kan blive lidt bedre!

Fed stemning - gode priser - fyldt med mennesker. Kan man forlange mere??

Superfedt sted

Jeg synes i ALLE SAMMEN skal tage på BillyBooze! Drinks er BILLIGE, betjeningen professionel/søde/sjove og GANG I DEN!!

Dette sted rykker, kom afsted :-)

Stedet for ALLE, og jeg mener ALLE!

Godt nok er Køen lang til BB, hver dag faktisk helt på til Strøget og det er der en god grund til.

BB er en af de få steder i København, hvor enden du er hvid, brun, sort, gul eller rød er du ALTID velkommen indtil det modsatte er bevis, og dette KUNNE ALLE DISKOTEKER BAR tage et eksempel af. Det er trods alt os kunder, der ligger penge i stederne.

Vagterne på BB, er god hjertet og diskriminere IKKE, ergo kan det kun være hygge uden nogen forskelbehandling.

Stemningen er høj, dejlige bartender, flinke afryddere og ikke mindst en Ejer der ikke er bange for at komme ud og hilse på folk, samt en mand man skal have stor respekt for!

Tak Benjamin for at lukke op for noget godt, man skulle tro det var Haribo ;)

Det bedste der er sket for nattelivet i københavn!

Billy Booze, er suverænt, det mest optimale sted at tage i byen. Der vrimler altid med mennesker, og man støder ALTID ind i mindst en man kender. Priserne er i bund, og udseendet på bartenderne i top. Musikken er heller ikke til at klage over, da der altid er lynhurtige skift, således at dine musikønsker bliver opfyldt.
Dørmændene er super flinke, har altid et smil på læben, og klarer eventuelle uroligheder, hurtigt og effektivt (skal lige siges at "eventuelle uroligheder" er der meget få af, da folk som regel altid er glade og i festhumør)
Da jeg nu har været "stamkunde" på Billy Booze, siden deres åbnings dag, kan jeg fortælle at selve stedet er gået fra god til fantastisk, da de har fået nye sæder ind (sofaer) der er kommet ny bas til anlægget og dj'sne spiller bedre og bedre.
På baggrund af dette vil jeg bare sige... Billy Booze, bedste sted at tage i byen til dato, man kan sidde og nyde en bajer med vennerne, man kan stå og danse med tøserne på dansegulvet, eller man kan tage sig et slag bordfodbold.
Altid et besøg værd, og bliver sq aldrig kedeligt

Fan-fucking-tastisk!

Hvad skal jeg sige, Billy Booze er bare det fedeste! Altid god stemning og fed musik og som prikken over i'et kan du drikke dig i hegnet til helt rimelige priser.

Dørmændene er flinke som bare pokker, altid friske på en hyggesnak og skulle det være lidt småt med gæster på en mandag aften så tager de gerne en drink og et spil bordfodbold med dig. Bartenderne er altid smilende og imødekommende, selvom de er i pressede situationer.

Der kan blive lidt varmt men det er ikke noget der ikke kan løses med en hurtig tur udenfor.

Et helt igennem fantastisk sted som jeg regner med at besøge mange gange i fremtiden!

Det fedeste sted i København

Der er ikke mange fingre man kan sætte på Billy Booze.

Stedet har i sin simple tilgang fanget essensen I at gå i byen. At have det sjovt, og hælde noget indenbords. Jeg har siden åbningen nok været der en 10 gange, og det er hurtigt blevet mit favorit-sted.

1: Billige barpriser - Det er svært at finde et andet sted i KBH, hvor du kan gå i byen og få en Havana Club rom&cola for 25,- kr.

2: Skønne bartendere - Den til tider lidt lange ventetid ved baren bliver vejet op af at bartenderene ser dejlige ud. Jeg kan nok ikke benægte at have gået i baren en enkelt gang, eller to, for meget pga. netop dette.

3: DJ'en opfylder folks ønsker, men gør det indenfor rimelighedens grænser. Jeg kan normalt bedst lide at DJ'en bare selv får lov at bestemme, for de har somregel bedst styr på hvad der fungerer. Men på Billy har de formået at få det til at virke at folk kan ønske. Jeg har aldrig oplevet at høre "Himmelhunden" eller "Køb Bananer (techno remix" inde på Billy (noget, der desværre sker - ustraffet - andre steder i byen) - Det er en god blanding af main-stream og house.

4: Vagterne. Hvad mange steder ikke formår at forstå, er at vagterne sætter tonen for deres gæsters humør. De er de første man støder på, og stedets ansigt ud ad til. Billy Booze har UDEN TVIVL de fedeste vagter. De er flinke, og går ikke i vejen for en hyggesnak eller en gang bordfodbold. De er retfærdige, og man føler ikke skyggen af autoritets-liderlighed (Frk. Nielsen, Francis Pony, Heidi's and the list goes fucking on med vagter der ikke fatter hvad de laver) - Men vigtigst af alt, så er de - samtidig med at være de mest cool vagter jeg nogensinde har mødt - også handlekraftige. Jeg har 2 gange oplevet ballade derinde, og der blev taget godt hensyn til gæsternes sikkerhed, og det blev ordnet hurtigt.

- Den eneste finger man kan sætte på Billy Booze, er at det til tider er ret besværligt at komme ind, hvis man f.eks. ikke har kontanter til garderoben (da man skal hæve over i baren først, og så står splittet mellem to steder) - det er lidt bøvlet.

Alt i alt er Billy Booze det fedeste sted i KBH, og jeg har svært ved at se andre steder tage den plads.

Top Notch!

Det er altid en god oplevelse lige at hoppe ind på "Billy", der er billige drinks, høj musik og damer, kan man ønske sig mere? Nårh ja det super fede personale som render rundt der ind og skaber gode rammer for os unges druk, altid en fornøjelse!

Altid et besøg værd!

på alle mine snart for mange besøg (av min lever) på Billy Booze er det altid en god stemning man bliver modtaget med.
Dørmændene er super flinker og takler eventuelle problemer med humor og et smil på læben (hvis muligt selvfølgelig).
Bartenderne er altid venlige og serviceminded selvom der selvfølgelig kan blive meget travlt en fredag aften, musikken er der heller ikke noget at klage over dog kan man til tider opleve den samme sang blive spillet lidt for mange gange på en aften.

alt i alt super fedt sted til en bytur og bestemt et besøg værd hvis man ikke kender det

et kanon sted

jeg kan kun anbefale stedet til andre. gode priser, kanon musik meget blandet ikke kun lady gaga style et sted hvor alle kan komme lige meget om man er 40 eller 20 år kommer der bestemt igen næste gang jeg skal i byen !!!!!

Billigt, hyggeligt, og kundevenligt

Jeg har siden allerførste gang jeg dukkede op på Billy Booze (åbningsdato, what uup?) været imponeret over både personale, priser, faciliteter, og den gennemsnitlige kunde derinde. Positivt imponeret.
Kun få gange har jeg fået noget forkert i baren, og de gange hvor det har været noget jeg ville have ændret er det blevet ordnet med et smil. Priserne er i bund, i modsætning til kvaliteten. Det eneste negative jeg kan sige om faciliteterne er den crowdede bar (og rygerum, men der er det jo altid muligt lige at stikke hovedet udenfor og få en snak med en af de flinke dørmænd). Og så den ene aften hvor et af pissoirkummerne var blevet flået af. :P Men det virker som om Billy Booze har planer om at forbedre alting løbende, og indtil videre er det kun gået fra godt til bedre (smart move med de der sofabåse!).
Kunderne er som regel flinke og forstående, og kun i ganske få tilfælde har jeg/vi været ude for problemer (og det har aldrig udviklet sig, en opmærksom dørmand træder som regel til).
Personalet i baren er naturligvis presset når der er tryk på midt om natten, men ellers er de flinke til at snakke og er glade. Selv de store tattoverede dørmænd er flinke (flinke værende årets underdrivelse her).
Siden de åbnede i år har jeg været der inde alt for mange gange til at turde regne på det, og havde det ikke været for at jeg nu sidder i USA havde jeg været derinde i går, og planer om at tage derind i morgen!

Vi ses når jeg besøger igen! Og hold en '43 på køl til mig ;)

Fantastisk!

Smukke bartendere, dejligt koncept, altid go' musik, self de billige priser, lækkert interior og gode dørmænd self. ;-)

for at der ikke kun skal gå kritik i den, så vil jeg komme en et par konstruktive forslag:
- Musikken er go og høj, men når man sidder ved højtaleren i hjørnet, ud mod gaden, foran baren, kan man ikke høre hvad der bliver sagt overhoved, og ender med at gå hjem med den vilde hyletone for ørene.. Hvis i kunne skrue en smule ned for den højtaler, så det blev behageligt at sidde der, ville det være super lækkert! :D

- Baren... Kan forstille mig at der allerede bliver snakket om dette - men baren er for lille/over-proppet... Ved ikke om i kan gøre noget ved det (hørte rygter om at i ville lave en ekstra bar nede ved danse gulvet?) - Evt. kunne i rygge gardaroben et andet sted hen til fordel for baren eller lign.. Skal jeg ikke kunne sige... Men det er ihvertfald problematisk og ikke særligt fedt at skulle stå i kø i ca. 30-40 min for at få en fadøl..

Ellers så ses vi jo derinde på torsdag :D

Overholder ikke lovgivningen

Jeg har været på Billybooze en enkelte gang, og jeg kommer bestemt ikke igen.

Nogle venner og jeg besluttede os for tage på Billybooze som er kendt for at være Københavns Discountbar. Når man ankommer til baren er priserne også billige, men personalet har da rigtig formået at opveje de lave priser så baren stadigvæk formår at få en høj afkastning på deres produkter.

Jeg bestilte i baren hos den kvindelige barteender:
2 glas a. 2 cl. spiritus med isterninger a. 10 kr. stk.
1 stk. Red bull a. 25 kr. stk.

Dvs. i min hovedregning skulle jeg betale 45 kr.

Barteender tager derimod bestillingen an på en noget anden måde. Hun giver mig spiritus samt 2 glas der er proppet op med is fra top til tå. Derefter tager hun en redbull som står på bardisken og som max kan have været 1/3 fuld og hælder oven i mit første glas + samt lidt i det andet. Derefter tager hun en helt ny 1 red bull fylder lige skvat i glas nr. 2. Ergo har hun da indtil videre max brugt lidt over en halv redbull i alt på 2 glas.

Da jeg ser at hun ikke har brugt den hele redbull som jeg har bestilt forlanger jeg at jeg gerne vil have den udleveret da jeg som sagt har bestilt den, og derfor vil jeg også have hele varen. (Det skal gøres opmærksomt at jeg ikke bestiller drinks, men derimod specifikke ting)
Til dette svare hun at det kan man IKKE her (BillyBooze) og jeg nu skal betale 70 kr. for det hele. (dvs. for 1 ekstra redbull mere, som jeg slet ikke have bestilt, og heller ikke fået?)

Jeg forklare hende noget uforstående tingene som de hænger sammen, men hun vil bare have penge!
I mit tilfælde har de derfor taget dobbelt for redbull, og givet med hvad svare til lidt over en halv redbull i alt.

Ifølge købelovgivningen er dette ikke lovligt, og jeg har derfor indberettet virksomheden til forbrugerrådet, da barpersonalet udtalte at det var "normal" procedure på stedet, og derfor mener jeg at der så må være et general problem med BillyBooze og hvordan de fortolker lovgivningen

Alt dette kunne ligeledes have været undgået hvis de som det mindste havde skrevet det i deres drinkskort om hvordan producerne var, men ikke en gang dette fremgik.

Skuffende oplevelse, og der går nok lang tid før jeg vil sætte mine ben der igen!
Billy Booze

Reply from Billy Booze

Hej Joachim.

Tak for din feedback.

Vi har i de mere end 2 år, som vi har haft åben, aldrig overtrådt lovgivningen...
Hvis du tjekker vores barkort på www.billybooze.dk, vil du se at vi har forskellige produkter til forskellige priser, hvor der ikke er angivet mængde, da vi anvender ganske almindelig praksis i restaurationsbranchen med eksempelvis 2 cl. spiritus, isterninger, forskellige størrelser glas m.m.
Når man køber en Red Bull får man ikke dåsen med, men hvis hele indholdet ikke kan være i glasset bliver det brugt i den næste bestilling. Dette er en relativt normal proces på restaurationer - og til sammenligning får du heller ikke en hel liter æblejuice med, når du bestiller en Smirnoff vodka med Rynkeby æblejuice til 20,- kr. Du får heller ikke en 1,5 liter Coca-Cola med, når du bestiller en Captain Morgan med Coca-Cola for 20,- kr. da vi bruger postmix, ligesom de fleste andre.
Hvis du finder et sted i Danmark som har billigere priser end os, vil vi da meget gerne høre om du får din dåse med - så vi kan blive endnu bedre til at være Danmarks billy'ste bar.

Hilsen Benjamin
Billy Booze