Billy's Billing reviews

Billy's Billing reviews

8.6

Fantastiskt!

Jeg har prøvet nogle bogføringsprogram og Billys Billing er helt klart det bedste enligt mig hvis man vil ha et nemt og flot program. Deres kundeservice er helt fantastisk og de har et godt forum der man kan læse om hvordan man gør de basale ting i programmet. Jeg er så glad før dette program og føler mig tryg at jeg skal klare 2014 års bogføring selv! Tak! /Rickard

verdens lettest regnskabsprogram

Selv de ikke talkyndige kan være med og så fungere det bare hver gang og uden problemer.

Nemt og god support

Jeg har en nystartet turismevirksomhed Meet the Locals - bogføring og mig var som en fisk på en cykel. Nu kan jeg finde ud af det - og fin support.

Supernemt regnskabsprogram

Jeg er fuldt ud tilfreds med Billys Billing. Det er nemt og overskueligt at bruge, og de gange, jeg har haft brug for hjælp, har jeg fået høflig og hurtig betjening.

Ganske fint, og meget nemt

vi er meget tilfreds. Kunne godt tæntke mig at at på faktura, at kundens navn bliver mere fremhævet, og det er lidt større. Samt indtastning af løn burde være nemmere. Ellers ganske fint.

Brugervenligt regnskabsprogram

Jeg bruger Billys Billing som regnskabsprogram til at holde styr på min virksomhed. Det er først og fremmest meget brugervenligt og ligetil, og hvis man ikke kan finde ud af noget, ringer man bare til Billys Billing, og så hjælper en af deres medarbejdere dig. De har gode funktioner i deres program så man får virkelig værdi for sine penge

Man kan ikke længere oprette tilbud med Billys Billing!

Hej,
Jeg VAR rigtig glad for Billy Billings regnskabssystem sidste år. I januar i år kom de så med en ny version uden et tilbudsmodul (dette blev jeg ikke gjort opmærksom på). Efterfølgende da jeg tog kontakt lovede de at tilbudsmodulet ville være tilgængelig i februar måned. Dette sker ikke, og nu vi snart er ved udgangen af marts er tilbudsmodulet stadig ikke blevet frigivet.
Dette betyder at man IKKE kan sende tilbud ud via regnskabssystemet. Hvis jeg ruller tilbage til den gamle version mister jeg alt data fra 2 måneder.
Jeg har d.d. talt med deres support som siger, at de ikke længere tør sætte en dato på, hvornår man igen vil kunne oprette tilbud i deres regnskabssystem. Han ville skyde på at der gik et par måneder men ville ikke love noget.... DET BARE IKKE GODT NOK!

UPDATE!
Billys Billing har nu fundet en midlertidig løsning i forhold til at man ikke kan oprette tilbud i deres regnskabsystem. Løsningen kan godt bruges i en begrænset periode og jeg håber snart de frigiver deres tilbudmodul i Billys Billing version 2.
De skal have tak fordi de prøver at løse problematikken. Derfor har jeg nu givet dem flere stjerne end før.
Håber stadig at tilbudsmodulet bliver udviklet snart, da der var super nemt i deres første version, her kunne man automatisk omdanne et tilbud til en faktura - super god funktion.

Dårlig service og kritiske fejl i programmet der ender i dine kunders post

Billys Billing begyndte pludseligt at udsende dobbelt rykkergebyr
på alle mine regninger (altså 2 rykkergebyrer på samme regning), som jeg så manuelt skulle fjerne det ene af samt kontakte mine kunder og undskylde mange gange og gensende den korrekte regning.

Kundeservice syntes nu ikke det var nogen katestrofe, og fortalte mig i telefonen at udviklerne ville kigge på det, men at jeg skulle forvente at denne sag ikke ville blive prioriteret særligt højt, da de havde en masse bug-fixes med den nyeste version. ...og det havde han da så sandelig ret i.

Da der efter nogen tid intet var sket kontaktede jeg kundeservice telefonisk, og der kunne man slet ikke forstå at jeg ikke havde hørt noget endnu. Han ville personligt kontakte mig dagen efter med informationer om mit problem. Venter stadigt på svar fra Billys Billing over en uge efter.

Så alt i alt skal man holde sig langt væk fra Billys Billing, da det simpelthen er for uprofessionelt hvis man ønsker en nogenlunde professionel løsning.

Brugervenligt...

og gennemtænkt system + en god og venlig service!

Det er smukt OG det virker sgu!

Som grafisk designer og visuel kommunikatør (= kreativt rodehoved) hos minimegadesign.dk er det økonomiske ikke ligefrem min kernekompetence. Men jeg synes seriøst at det både er nemt og overskueligt at holde styr på indtægter og udgifter og sende (pæne - vigtig detalje) fakturaer til kunderne. Og pæn brugerflade har det også. Jeg er fan og anbefaler det allerede vidt og bredt!

Nemt, overskueligt og bare det bedste regnskabsprogram på markedet!

Vi har brugt billy's billing til Klikhouse.dk i 2 år nu, og det fungerer super godt og er meget overskueligt at bruge, selv for en "regnskabs amatør", som jeg selv er :-)

10/10 herfra!

/Robert

Ny opdatering - Farvel og tak.

Alt var tilforladeligt og nemt i billysbilling. Efter deres seneste "opdatering", kan man ikke længere søge på kundenumre, hvilket vi internt fører vores kunder med.
Med 1 smæk blev vores, ellers ret så nemme regnskabs-hverdag, forandret til et søgehelvede. Løsningen bliver Dinero fremover. Tak for denne gang.

- Vi har ligeledes også konstateret at Billysbilling.dk ikke danner og udsender fakturar som det skal (det er nok faktisk det ENESTE et faktura system bare SKAL!!!), og det har kostet os penge, som vi har måttet afskrive, da vi ikke kan holde vores kunder ansvarlig for billysbillings inkompetence.

Jeg er bekendt med flere der aktivt søger væk fra BillysBilling, da de har gjort sig samme erfaringer med manglende udsendte fakturar.

Billys billing blev gjort opmærksom på dette for adskillige måneder siden (omkring jul 2013), og vi blev "spist af med", at deres support ville holde øje med, om det skete igen. Desværre for BillysBilling, konstaterede vi i midten af marts 2014, at det var sket, ikke blot 1 gang, men mange gange siden julen 2013..

Det er fuldstændigt uacceptabelt, og jeg vil ikke råde nogen somhelst til at bogføre med BillysBilling, FØR end at de har fået helt styr på dannelse og udsendelse af abonnements fakturar.
Billy's Billing

Reply from Billy's Billing

Hej

Og tak for din anmeldelse. Vi er selvfølgelig kede af din opfattelse af den nye version.
Mht. at søge på kundenumre, så er den funktion blevet ordnet og skulle gerne virke.

Vi håber du vil prøve funktionen af, og forhåbentlig blive glad for programmet igen. Den opdaterede version er snart langt foran den tidligere, så vi ved du bliver glad for den. Du er til hver en tid velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan finde en god løsning for dig.

Mvh. Billy's Billing

Det er simpelthen GENIALT!!

Altid den venligste support, der virkelig giver sig tid til at forklare på plan hvor alle kan være med. Deres nye v. 2 med bankafstemning er virkelig også noget der dur:)

Genial

Super arbejde!
Bare bliv ved med det gode arbejde :)

Altid god service ved henvendelse!

Godt regnskabsprogram som udfylder mine behov.
Fedt at det er gået "world wide" og at det har indtaget USA. Det viser at det er et system som fungerer.

God regnskabsprogram

Se ud til at være nem at arbejde med.

Nemt regnskabsprogram til alle

Da jeg startede egen virksomhed i 2012 kendte jeg ikke meget til regnskab. Efter en hurtig google søgning faldt jeg over economic. Jeg skrev mig op til en trial-periode hos dem og fik hurtigt log ind. Her mødte jeg et uoverskueligt program, der mest af alt lignede, at det var designet til revisorer.

Kort tid efter fik jeg anbefalet Billy's Billing. Og i dag, 2 år efter, bruger jeg det stadig. Det er nemt at forstå og deres guides er geniale. Stor anbefaling herfra.

Regnskab på den nemme og sjove måde

Ja, du læste rigtigt. Det er faktisk sjovt at lave regnskab med Billys Billing. Sjovt, fordi det er nemt og fordi det er ligetil. Jeg er ikke revisor eller matematiker. Jeg er musiker og kan lide at gøre ting selv, spare penge og have styr på min økonomi. Noget, jeg kan med Billys. Med de kommende funktioner i 2.0 må jeg indrømme at jeg er ved at være klar til at give programmet (og teamet) 5 fulde stjerner.

Er du selvstænding med lyst til at klare ting selv og bruge de penge en revisor måtte koste andetsteds, så prøv Billys.

Mvh.
Rasmus

Nemt system og GOD service!

Systemet er som det er - læs blot andres indlæg herinde, jeg vil hellere sige KÆMPE thumbs up til servicen!
Har flere gange haft behov for hjælp, og fået den på få minutter - uanset arten.
Havde ved en fejl ikke lukket min "gamle" firmakonto, og ved årsskiftet blev der automatisk trukket 1400 kroner for fornyelse. Én mail var alt der skulle til - så var pengene tilbageført om min gamle konto lukket. Super service!!

Helt perfekt

Nemt at navigere i - også selv for ikke-matematiske nørder som mig..

Billy's Billing Details

Visit Billy's Billing