Bilmaatten reviews

Bilmaatten reviews

8.3

Måtter opfylder ikke hvad de lover

Jeg har netop monteret mine nye Luksus måtter i min Passat. Jeg havde en forventning om at de ville være tunge og bløde og blive stabilt liggende. De er ligeså hårde og lette som de alm. Måtter jeg købte fra VW og dertil ligger disse ikke fast men skrider hvilket de originale ikke gjorde. Øv, jeg havde ellers glædet mig.

Hej Carsten
Det undre mig, at du ikke har henvendt dig til os, hvis der er noget du ikke er til freds med. For det første så skal bilmåtter netop IKKE være bløde, men derimod hårde og stive, da de ellers vil krølle sammen som en karklud. Der arbejdes i- hærdigt for finde de mest egnede midler for at gøre måtten stiv. I gamle dage brugte man kalk, men det holdt ikke særlig godt til det vand der kommer ind på måtten. Idag bruger man et andet produkt. Med hensyn til vægten, er det således, at tidligere brugte man et asfaltgranulat, men det er man gået bort fra af miljømæssige hensyn. Alsfaltgranulat er meget tungt, så derfor vil måtten være tungere, men det bliver den altså ikke bedre af. Idag bruger vi gummi eller et materiale der minder mest om hård fløjl. Netop dette materiale gør at måtterne ligger bedre på tæppet, men da du har valgt ikke at få monteret fastgørelser i måtterne, vil de altså aldrig ligge helt fast. Jeg kan garantere dig, at de måtter du har fået, er af meget høj kvalitet, og er du ikke tilfreds er du meget velkommen til at returnere dem, hvorefter jeg vil sætte pengene ind på dit kort.
Bilmaatten.dk

Enestående service!

I bund og grund bør man jo vurdere en virksomhed på deres håndtering i de tilfælde, hvor tingene netop ikke helt forløber som de skal. Jeg bestilte nogle måtter til min bil, men kom ved en fejl til at angive forkert model. Fejlen var altså helt og aldeles på min side. Da jeg opdagede fejlen, skrev jeg til firmaet på mail, og forklarede situationen. Jeg blev kort efter ringet op, og efter en særdeles behagelig samtale med firmaets ejer fandt vi en løsning, som alt i alt kun kostede mig en ekstra forsendelse. Alle leveringstider blev i øvrigt overholdt. Jeg giver kun meget sjældent 5 stjerner. Selvom langt de fleste firmaer jeg har handlet med faktisk er ret gode og pålidelige, så markerer Bilmaatten.dk sig simpelthen i en liga for sig selv. De er uden sidestykke det firma jeg har oplevet med den bedste service. De får 5 stjerner og min varmeste anbefaling. Unødvendigt at sige, at de måtter jeg modtog i anden omgang passer perfekt og er i rigtig god kvalitet.

TILFREDS KUNDE

Hej.
Jeg har fået lavet en komplet læderkabine + 4 sæt luksus måtter til min bil. På hjemmesiden står der forventet leveringstid 5-10 arbejdsdage. Hele forløbet tog 9 arbejdsdage, så leverigstiden blev overholdt. Derudover fik jeg også en lånebil i mellemtiden, hvilket var en stor service og hjælp. Mikael, som jeg har mailet og været i kontakt med, har været meget behjælpelig med at finde den rette læderfarve til min bil. Det tog os nok en lille times tid at finde den rette farve, da han havde mange fine farver at vælge imellem. Dejligt at han også kom med sine fine ideer og input. En mand som stråler af service og tålmodighed. Ved levering var min bil vasket og støvsuget. Bilmåtterne var helt perfekte og passede fint, præcis som aftalt. Læderkabinen var en drøm og den helt rigtige farve. Det kan virkelig anbefales. Selvfølgelig koster det, men hold kæft hvor ser det godt ud og giver bilen et fantastisk look. Man kan ikke forestille sig det, før man selv har læder på egen bil.
Jo der var lige en mindre fejl ved venstre dørhåndtag, som ikke var sat helt på plads ved levering, men Mikael tilbød straks at udbedre fejlen. Jeg lavede en aftale med ham om, at jeg i første omgang selv ville forsøge at ordne det, hvis jeg kunne få 1000 kr. i rabat, ellers ville firmaet selvfølgelig udbedre fejlen. Jeg klarede selv opgaven, og sparede de 1000 kr, hvilket var dejligt.
Ved levering var der også en lille ting i min bil, som var forsvundet. Mikael kontaktede efterfølgende alle parter, for at forhøre sig, men desværre var den af ukendte årsager blevet væk. Lidt uheldigt, men over al forventning, gav Mikael mig, som en undskyldning, en gave på et helt sæt luksus bilmåtter inkl. bagagerum til en værdi af 1500-2000 kr.

Service i topklasse.
samarbejde i topklasse.
Kontakt på mail og tlf i topklasse.

Selvom de små fejl, så får bilmåtten.dk 5 stjerner herfra, grundet den efterfølgende rette håndtering af situationen.
Bilmåtten.dk kan anbefales.

Mvh. Mohammad

Ekstra ordinær service!!!

Jeg bestilte måtter nemt og enkelt på bilmaatten.dk
Hurtig respons på mail og telefon. Jeg følte mig tryg ved at handle her og ved hvor jeg for fremtiden sikkert og billigt kan købe måtter. Tak for din indsats Mikael, og vejledning på telefonen det tager jeg hatten af for!

Fin service og GOD hjemmeside

Nemt at bestille. Overskuelig hjemmeside. God og hurtig betjening ved e-mail spørgsmål. Overholder lev. termin.

Eneste er dog, at bestilte måtter (for+bag) ikke passer 100% - er lidt irriterende når man giver ca. 1.200,- for et sæt måtter. - øv.

De passer næsten, men alligevel ........

Michael

Hej Michael.
Tak for din anmeldelse vedr. bilmåtter til din VW. Jeg har ikke hørt fra dig m.h.t. at dine bilmåtter ikke skulle passe perfekt, for selvfølgelig skal de da det.
Det lyder mærkeligt at de ikke skulle passe ud fra den betragtning, at min leverandør leverer til importøren af VW, og det er selvfølgelig de samme skabeloner der bliver brugt. Men hvis der er noget galt med dine bilmåtter skal du selvfølgelig rette henvendelse til os, så vi kan rette det.
Bilmaatten.dk,

SUPER_SUPER_SERVICE

Et fantastisk godt firma at handle med, en utrolig god service og kundepleje UG+++
Havde bestilt måtter til en Toyota Corolla Verso (MPV), de kom hurtigt, men den bagerste passede ikke, ingen problem der kom hurtigt en ny, -som heller ikke passede helt til bilen, og den stakkels forhandler rev sig nok i håret nogle gange, for det var på fabrikken fejlen blev lavet, men Mikael skrev og ringe for at holde mig orienteret og beklagede fejlen. Jeg sendte min gamle originale måtte til firmaet, der lavede en skabelon så fabrikken kunne lave en måtter der passede, selv min udgift på 49. kr til porto blev omgående indsat på min bankkonto.
- DET er da service.
SIDSTE NYT.
For at det ikke skal være løgn, så modtog jeg nogle dage efter et komplet sæt bilmåtter i luksuskvalitet UDEN beregning, man kan da ikke andet end skamrose sådan er firma der yder sådan en service :)
- Så jeg kan varmt anbefale at handle med Bilmaatten.dk
MVH. Carsten

Julen blev reddet.

Jeg ringede ALT for sent, fordi jeg skulle have klaret en julegave til min mor på 83.
Det er hendes helt store ønske og har været det i flere år.
Ville egentlig bare have købt et sæt orginale måtter, men de kunne ikke fås i den rigtige farve fordi bilen er fra 97 !!!! Så nu var gode råd dyre.
Fandt Bilmaaten.dk på nettet og ringede.
Talte med Michael som satte ordren igang mens vi talte sammen - FLOT for jeg havde ikke betalt endnu.Han lovede at de kunne være fremme inden jul .
Måtterne kom med posten 2 dage efter - flere dage før jul - og er bare så fine.
Hun bliver lykkelig for dem.
Tusind tak for en uovertruffen sevice .
Glædelig Jul og godt nytår.

Super service!

Mailer 17. dec ang.mulighed for at nå bestilling af måtter til julegave.
Bliver samme dag kontaktet og rådgivet meget proffesionelt så jeg faktisk ændrer mit valg - og bliver lovet måtter inden jul :-)
Efterfølgende bliver jeg igen kontaktet. Jeg har udbedt mig måtter med orginal befæstning hvilket oplyses ikke findes til den pågældende bilmodel - dejligt at der er helt styr på den del :-)
Jeg bliver nu opmærksom på at mit betilte logo er med forkert skrifttype og mailer om en ændring er mulig . Får straks bekræftelse på at det er noteret og kan efterkommes,
Pakken kommer 4 dage senere - med flot tryk - i en lækker kvalitet - en julegave der helt faldt i bilejerens smag :-)
En helt særlig og god service- tak.

Høj service og god kvalitet.

Afleverede min bestilling lige inden jul. Blev ringet op dagen efter min ordre afgivelse med henblik på vejledning om det var en måtte eller bakke jeg ville have til min bil da de kunne levere begge. Jeg havde bestilt måtten som var den dyreste så de ville sikre sig at det var korrekt. Det syntes jeg er super service.
Henover julen modtager jeg ikke måtten hvilket var forventligt men jeg skriver alligvel nytårsaftens dag om forventlig levering. Jeg får svar sammen dag at grundet helligdage og samt juleferie så vil jeg kunne forvente den i første uge af Januar. I dag har jeg så modtaget min bagagerumsmåtte og den passer perfekt.
Det har været et super forløb. Kan varmt anbefale det til andre.

Super service og gode produkter

Sendte en forespørgsel som straks blev besvaret med tilbud om at jeg kunne blive ringet op enten lørdag aften (samme dag) eller søndag. Tog derfor imod en opringning om søndagen, og fik super vejledning til valg af bilmåtter. Skulle også have et sædeovertræk, som hastede, mens bilmåtterne havde lidt lang leveringstid. Blev derfor tilbudt at få tilsendt sædeovertrækket med det samme, og bilmåtterne eftersendt. Og det vel at mærke uden at jeg skulle betale fragt gebyr!

Her har vi en butik, hvor ejeren i den grad går op i at yde sine kunder den allerbedste service 24/7. Har modtaget vintermåtterne nu, og ud over at være i god kvalitet, så dufter de tillige godt :-)

Denne butik kan varmt anbefales!

Super flotte bilmåtter

Måtter i rigtig god kvalitet der passede perfekt. Jeg bestilte også gummimåtter der er langt billigere end andre steder for den samme kvalitet.
Leveringstiden blev overholdt. Bilmaatten.dk kan ubetinget anbefales.

Hurtig levering og fin fin vare

Fandt hjemmesiden ved et tilfælde. Super bagagerumsdækken jeg har fået - passer perfekt til min Toyota Corolla Verso.... :)

29 dage for 2 måtter.

Jeg bestilte bilmåtter til min Opel Tigra den 19 juni men den 13 juni havde jeg kontaktet Bilmåtter om de havde en skabelon til min og det fik jeg svar 24 juni ( svar tid 11 dage ) at de havde skabelon til min.
Den 28 juni modtog jeg et sæt måtter de passede hverken på længde eller bredde det enste der var rigtigt var farven og brodderi. Den samme dag kørte jeg til Bilmåtter med de forkerte måtter + mine de gamle for så må de da kunne lave nogle som passer. Idag den 18 luli har jeg modtaget 2 måtter til min Opel tigra så der gik 29 dage fra jeg bestilte dem.
De måtter kom til at koste mig 826 kr + en køre tur på 170 km + en hel masse besvær.
Næste gang bliver det orginale måtter.

Hej Arne.
Jeg kan give dig ret i noget af det du skriver. Det er korrekt at jeg først svarede dig 11 dage efter du havde sendt en mail, hvilket jeg undskyldte meget, men som jeg skrev, var den smuttet for mig. Det beklagede jeg også meget i den mail jeg sendte dig. Derefter modtog du måtterne som desværre var forkerte, hvilket kan ske, særlig med så sjælden en bil som din. Jeg tilbød at vi kunne lade vores vognmang hente dine gamle måtter og klone dem, men du sagde du bare ville komme op og afleverer dem. Du har så modtaget dine bilmåtter idag, hvilket selvfølgelig er lidt længere tid end normalt, hvilket skyldet at en kloning altid tager længere tid, samtidig med at min fabrik kører på nedsat kraft grundet ferie. Alt i alt en møgsag, som vi godt kunne have håndteret bedre, især svartiden på mail, som normalt altid er inden 24 timer og i langt de fleste tilfælde inden få timer.
Jeg beklager det besvær det har givet, men håber du er glad for dine nye bilmåtter.

Bilmaatten.dk

Venlig og kompetent info

Kære Bilmåtten (faktura 202208)

Jeg har forsøgt - men uden held - at rose jer på Trustpilot, derfor sender jeg denne mail. I må gerne transportere den til Trustpilot, hvis I er interesseret.

Maksimum stjerner for venlig og kompetent telefonisk info inden køb. Levereing som aftalt. Superkvalitet. Passer perfekt til Alfaen. Fastgørelseshullerne milimeterpræcist placeret.

Næste gang skal jeg også have måtter fra Bilmåtten.

Hans Christian Matthiesen
Roskilde

Fantastisk god og personlig betjening

Jeg købte et sæt måtter til min gamle Citroen Xantia fra 1999 i den tro at de eksisterende fastgørelsesbeslag var originale.

Blev ringet op af Mikael kort tid efter at ordren var afsendt. Han oplyste at det ikke var sandsynligt med originale beslag, så vi blev enige om at jeg kunne kigge forbi og så ville han sætte ringe de rigtige steder i måtterne.

Imidlertid havde han ingen ringe, der passede til beslagene. Det vilde er at han så brugte tid på at sætte nye beslag i bunden af bilen i stedet for at stikke os et sæt gør-det-selv ringe med i hånden.

Mange tak for den helt utrolig fine og meget perosnlige service og for et sæt måtter, som synes at være at rigtig god kvalitet.

Bedre end godt ..

Jeg bestilte måtter til min sprit nye Toyota Aygo forrige søndag .. Der gik en 4 - 5 dage og så lå måtterne i bilen .. Jeg var utilfreds med måtten i førersiden, men først om mandagen skrev jeg en email til Bilmaatten.dk.. Jeg blev kort efter ringet op af Mikael fra Bilmaatten,dk og jeg gav ham de mål mål på måtten, der ville gøre mig tilfreds.. Jeg ville få en ny måtte tilsendt og det ville ikke koste mig en krone, forsikrede Mikael mig .. I dag onsdag - to dage senere - bliver min nye måtte leveret.. Og nu er alle måtter som de skal være ..
Ud over måtterne er i super kvalitet, har jeg også fået en betjening helt ud over det sædvanelige .. Jeg takker for en fantastisk service og når jeg får brug for nye måtter, har jeg Mikaels nummer .. Tak ..

Fantastisk service.

Ja jeg bliver også lige nødt til at dele min oplevede med Bilmaatten.dk.

Vi skulle afsted på Skiferie, og kommer i tanke om det nok kunne være fornuftigt med en gummimåtte til bagagerummet mht. sne og vand, så jeg fandt efter en søgning på Google; Bilmaatten.dk.

Her fandt jeg en måtte, men var lidt i tvivl omkring mål og nogen forskellige ting. Så jeg ringede til Michael, som forklarede at den måtte jeg havde kigget på ikke var god til mit formål, og forklarede omkring en anden han kunne levere. Jeg fortalte så jeg skulle på ski her snart så det hastede lidt, men han mente godt lige det kunne lade sig gøre. Jeg bestilte den, og ugen efter skrev jeg for at høre om den kunne nå frem. Han svarede hurtigt at han lige havde fået varer og håbede den var med her, og at han ville skrive tilbage når de havde pakket ud. Han skrev så 1 times tid senere at den var med forsendelsen, og ville blive sendt den efterfølgende dag med DPD. (da det var klokken 18 han havde fået varerne).

Jeg havde valgt at få den leveret til mit arbejde, og det kunne DPD imidlertid ikke finde ud af, så dagen efter hentede Michael den selv på DPD's lager og kørte den personligt ud til mig på mit arbejde 30km derfra.

Jeg skyndte mig at prøve måtten i bilen, og den passede perfekt. :)

Det synes jeg er helt fantastisk service, så derfor må jeg dele det med andre der mangler måtter til deres bil.

Har faktisk overvejet at få lavet nogen specielle bundmåtter til bilen efter denne oplevede. :)

Rigtig god service

Der går længe imellem man oplever en så personlig betjening på en webshop.
Det tog tid at få leveret, men det havde Mikael jo varslet, så skidt med det. Resultatet var præcis som forventet.

10 - Verdensklasse service...

Købte et sæt måtter til min varebil. Det viste sig at bilen var en "importeret" model og at målene ikke passede med de "danske" modeller og at den leverede måtte derfor ikke passede.

Dette medførte en kæmpe indsats fra Mikael Rosendahl og endte ud med at der blev "hugget en hæl og klippet en tå" og en prototype sendt til fabrikken.

Efter kort tid kom en ny måtte der passede 100 %....

Verdensklasse service og en god oplevelse.

Kan kun anbefale at benytte www.bilmaaten.dk ved køb af måtter til din bil.

/Jørgen

kan anbefales ubetinget

Både for den prisbevidste billist og den der vil have lidt extra.
Super service.
Top produkter til den rigtige pris

*****

Bilmaatten.dk v/Mikael Rosendal Details

Bilmaatten.dk er en webshop der er etableret i 2010. Vi beskæftiger os udelukkende med salg af bilmåtter i den højeste kvalitetet . Vores forretningsetik er høj, og vores mål er, at være blandt de mest seriøse netbutikker. Vi vil ikke acceptere dårlig omtale af vores netbutik , og vi vil gå meget langt for at det ikke sker. Vi vil have, at du som kunde, altid er tilfreds når du har handlet med os .

Visit Bilmaatten

Write to: info@bilmaatten.dk