Bilogbaadsalg reviews

Bilogbaadsalg reviews

6.1

lad vær med at købe noget som helst af bilogbaadsalg.com

lad vær med at købe noget som helst af bilogbaadsalg.com

jeg havde en dialog med ham samt en telefon samtale også, da jeg har min båd til salg

for det første ville han have båden med alt tilbehør til hvad der ligner halv pris af hvad jeg har sat den til.

det skriver vi lidt frem og tilbage om, så ringer han mig op og vil have at vuide hvor båden ligger og vil ud og se den.

jeg forklare hvor den er og siger jeg gerne selv vil være der når han ser den, det indvilliger han i og siger han vil ringe på et tidspunkt som vi aftaler.

han ringer dog ALDRIG, faktisk ringer jeg ham op 3 dage efter for at høre hvad han finder ud af.

der viser det sig at han har brudt vores aftale om at jeg vil være til stede, desuden påstår han at hele båden er fyldt med vand og at det iklke er den samme båd som er på anonce billederne,..

jeg bliver så bekymret over at båden skulle være fuld af vand og tager så ud og ser hvad det er,

det er den så ikke (fyldt med vand) der ligger lidt vand inde i kahytten som jeg også på forhånd havde gjort ham opmærksom på da han ringede for at aftale syn af båden..

han påstsår at han er profesionel båd handler, det har jeg personligt svært ved at forstå på den måde han har håndteret tingene på og når han tilmed roder rundt i min privat ejendom mod mit videne og mod hvad aftalen er.

i min verden er det kræmnkning af min ejendom at rode rundt i min båd uden at have fået min tilladelse..

så køb jeres ting et andet sted end hos bilogbaadsalg.com

Is Bilogbaadsalg your company?

Bilogbaadsalg Details

Visit Bilogbaadsalg