Bitschauto reviews

Bitschauto reviews

4.9

En Flok lalle Glade Amatører

Efter at ha skiftet Tandrem + Diverse vil min bil ikke blive ordentlig varm. BA forsøgte i blænde at skifte en føler / termostat. Jeg påpegede inden udskiftningen, hvad nu hvis det ikke er den, skal jeg så betale. Det var IKKE den og JA jeg skal betale.
Efterfølgende fik jeg en regning på bla. den udskiftning og noget andet. Jeg fik lov til at dele regningen i 2 og betalte den ene del med det samme.
Da jeg havde konstateret at det ikke havde hjulpet kontaktede jeg BA der indvilgede i at jeg bare kunne droppe regningen helt. Syntes dog det var OK med betalingen 1/2 da de jo havde kigget på noget andet.
Tiden gik og pludselig dukker der en rykker op. Jeg kontakter igen BA der for det første nægter at ha sagt at jeg kunne droppe regningen. I den efterfølgende tid kommer der yderligere 2 rykkere, selv om vi har en dialog igang.
Til sidst beslutter jeg mig for at betale, da BA er håbløse at komme i kontakt med. Sjovt nok kunne de altid svare SMS / Email da jeg var kunde.
Det kan godt være de er gode hvis du har et stykke specifikt arbejde til dem (Skifte sommer / Vinter hjul) MEN fejlretning, det er umuligt for dem
Jeg kommer der ALDRIG mere og vil anbefale andre at holde sig LANGT væk.
PAS PÅ de er på Autobutler.dk

Oliefilter!

Bitsch auto, Glemte at spænde olie filter korrekt hvilket resulterede i at bilen langsomt tabte olie, nåede dog at opdage dette i tide! Ringede til dem og de ville ikke påtage sig ansvar da der var gået et på måneder! Kommer aldrig der igen!

De smadrede mit køretøj og nægtede at udbedre deres fejl!

FDM er på sagen trods Bitsch auto fylder folk med løgn, og påstår at FDM ikke vil have noget med sagen at gøre.
De har skiftet højre hjulleje, men undlod at spænde centermøtrikken korrekt, hvilket indebar at trækakslen sad løs og hjullejet rev sig selv i stykker igen.
Dette har de nægtet at udbedre trods flere anmodninger.
FDM har haft bilen på lift, har afmonteret hjul samt prøvekørt vognen, og deres holdning var klar, bitsch auto havde ødelagt lejet igen.
Inde på autobutler siden har bitsch auto fyldt folk med løgn, og påstået at FDM ikke vil have noget med sagen at gøre, samt påstået at FDM teknikeren har sagt at han har fundet den forkerte fejl. Manden er jo latterlig.
Sagen er PT gået videre til FDM's jurist afdeling.

Kan kun Anbefale folk at holde sig LANGT VÆK fra dette amatør værksted!

Is Bitschauto your company?

Bitschauto Details

Visit Bitschauto