Mybanker.dk reviews

Mybanker.dk reviews

6.7

Useriøs skiftbank funktion med faktuelle fejl.

Mybankers skiftbank funktion hvor man kan få 3 tilbud (som i mine øjne burde være bedre en eksisterende) er spild af min og bankernes tilbud.
1) De officielle/aktuelle renter fra den oplyste bank er forkerte/lave. !!!
2) De afgivne tilbud fra banker vil i mit tilbud give tab !!!

I de to tilbud jeg har fået vil jeg tabe hhv 5.200 kr og 29.000 kr ud af min eksisterende renteindtægt på 35.000 kr, når renten tilpasse min banks officielle/aktuelle rente.

Ideen med skiftbank er nu fin nok .. MEN fejlagtig og misvisende :-/

En tranpararent og uafhængig finansiel brugerportal‏

Jeg har set Mybanker og John Norden i nyhederne. Jeg valgte at benytte mig af deres hjemmeside i Februar måned 2014. Jeg indtastede diverse oplysninger vedr. min økonomi, og fik efterfølgende 3 tilbud fra forskellige banker. Jeg endte med at flytte til Nordjyske Bank og jeg har sparet 53.000 kr., i renterr. Mybanker's service medarbejder mathilde lange fulgte op og hjalp med processen. Mange tak for hjælpen mybanker!

Jeg fik kun et tilbud på bankskift, ubrugeligt i mine øjne!

Bankskift-portalen tager ikke højde for pensionsopsparing kan ligge i værdipapirer, men går ud fra man alene har beløbet stående på en konto til lav rente, derfor er den ikke særligt anvendelig for mig ihvertfald. At der yderligere kun kom et tilbud tyder ikke på den store interesse fra bankernes side.
Mybanker.dk A/S

Reply from Mybanker.dk A/S

Kære Jens,

Det er godt at høre, at du kunne bruge vores gratis skift bank funktion, til at bekræfte hvorvidt dit nuværende pengeinstitut, er det mest fordelagtige for dig.

MyBanker.dk sætter forbrugerens udbud i auktion mellem flere banker. Disse banker vælger selv, om de vil byde ind og give dig et individuelt tilbud.

Vi sætter pris på din feedback, da vi er her for at hjælpe dig som forbruger.

Du har ret i, at vi kunne have et lille kommentarfelt ud for pensions feltet, så banken ikke vurderer forbrugeren, ud fra en ikke eksisterende kontant pension.

Hvis du fremover har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte MyBanker.

Med Venlig Hilsen,

www.mybanker.biz
www.mybanker.dk/consulting

Sendt fra Mybanker.dk A/S, CVR nr. 30504496

Hurtig og troværdig betjening

Jeg bad via Mybanker om at få 3 tilbud fra banker, der kunne være interesserede I at overtage mine bankforretninger. Der gik Ganske få dage, før jeg havde de ønskede 3 tilbud. Kvaliteten på selve tilbuddene var lidt svingende, men det ændrede ikke ved, at Mybanker's betjening var hurtig og effektiv.
Venligst Frank

Super smart

Super smart og virker godt!

Fremragende

Jeg har brugt det flere gange til at sætte et indskud på auktion, og hver gang har jeg fået hurtigt svar og en god rente, og ingen af gangene har det kostet mig en krone

Yderst god service

Meget fint værktøj der finder både renter og gebyrer, nemt og overskueligt.

Rigtigt fint værktøj

Det er et rigtigt fint værktøj til at få et overblik over både hvor man kan få mest i rente for indestående, og hvor man kan få det billigste lån. Udover det vil jeg også nævne at debatten på siden har været meget lærerig for mig at følge jævnligt så det er jo to fluer med et smæk :-)

Godt

Mybanker er en god webside, hvor det er muligt at sammenligne forskellige tilbud fra banker. Den er yderst brugbar og personerne bag hjemmeside er veluddannet samt formår at rådgive på en god måde.

Synes helt klart at de skal have et skulder klap for dette.

Mybanker.dk A/S Details

Ideen bag Mybanker.dk er at guide dig som forbruger igennem den jungle af informationer, der findes på det finansielle marked. Hvis du indtaster egne oplysninger på bankindlån, bankudlån eller realkredit, udregner Mybanker.dk, om der er andre pengeinstitutter henholdsvis realkreditinstitutter, der kan give dig bedre forhold end dem, du har i dag. Samtidig hjælper Mybanker.dk med at formulere de spørgsmål, du kan/skal stille for at forhandle bedre priser. Det er ikke svært at skifte pengeinstitut eller finansieringsselskab, heller ikke selvom det ligger i den modsatte ende af landet. Men det kan være svært at overskue, hvor det er bedst at være kunde. Derfor er det en god investering at bruge lidt tid på at indtaste oplysninger og finde frem til, om du får en fair behandling dér, hvor du er kunde nu. Mybanker.dk holder sig løbende orienteret omkring gebyrer og rentesatser for de enkelte pengeinstitutter og finansieringsselskaber i Danmark. Mange oplever, at det er blevet dyrt at være kunde, netop fordi mange pengeinstitutter henholdsvis finansieringsselskaber har en nogenlunde ensartet gebyr- og rentepolitik. Men det er faktisk muligt at finde pengeinstitutter og finansieringsselskaber, hvor det er gebyrfrit at være kunde, og rentesatser varierer mere, end du tror.

Visit Mybanker.dk

Write to: info@mybanker.dk