Blanye reviews

Blanye reviews

9.2

God og hurtig support

God og venlig kundeservice.

Billig, god service med en smule opstartsproblemer

Blanye tilbyder en advanceret cloud service til et af internettets billigeste priser. I opstartsfasen oplevede jeg nogle kortere perioder med nedetid, men supporten var altid hurtig og imødekommende og de sidste måneder er forløbet fuldstændig uden problemer.

Reply from Blanye ApS

Kære Tobias,

Mange tak for din fine anmeldelse.

Vi har sendt dig en mail for at høre, hvad for noget nedetid du har oplevet.

Venlige hilsner,

Blanye

God service og meget hjælpsom

Har kun haft gode oplevelser med Blanye. det kan vel ikke siges mere korrekt end det. tak for den fine service.

Pålideligt webhotel og hurtig support

Blanye leverer nogle meget fornuftige ydelser, og deres support svarer ekstremt hurtigt på henvendelser.

Fantastisk support

Som kunde igennem flere år, må jeg sige at blanye bliver ved med at levere god support.
Jeg er yderst tilfreds, og spørgsmål bliver besvaret med et smil fra dem.

Tak for en imødekommende attitude

Fine løsninger passende til min lille virksomhed

Kan godt anbefale Blanye, de holder hvad de lover og udfører arbejdet fint og billigt.

God og hurtig support!

Meget god support, endda sent om aften og i wekenden.
I starten havde jeg problemer med at finde rundt på deres hjemmeside, men efter lidt tilvænning går det fint....det er nogen gang svært, ud fra hjemmesidens beskrivelser, med opsætning af hotel mv. men spørger man support får man et lynhurtig og venligt svar.

Billigt webhotel med full feature pakken

Blanye tilbyder et meget velfungerende webhotel, godt drevet, med god stabilitet. Supporten er rigtig god, og hjælpsom, ikke noget problem der, og der er en stor pakke funktioner indbygget i det cPanel baserede system.

Alt hvad man kan ønske sig

Lyn hurtig support - der er også er kvalificeret til at håndtere problemerne. Hurtige servere og perfekt oppetid kombineret med rimelige priser... vi er meget tilfredse med Blanye.

Stabil og sikker!

Har kun gode oplevelser med Blanye.

Intet mindre end god service

Jeg har nu haft to opgaver hos Blanye, og ved hver af dem, har jeg fået en rigtig god service og god oplevelse. De har altid været hurtige med respons og den mere tekniske del har de klare med fuld tilfredshed.

Super service og fantastiske produkter

Blanye virker bare, og har alle de rigtige produkter til fornuftige priser.
Support inden for få minutter - og altid når man har brug for det.
Prøv det! Du vil ikke fortryde

Absolut den bedste kundeservice ever....

Har flyttet et webhotel med 15 domæner fra Surftown (flere wordpress og en masse mail) og en shop i magento fra Magentohotel. Alt kører nu betydeligt hurtigere og til halv pris. Kundeservicen er uden modstykke. Helt utrolig service !!!!

Super løsning til en billig pris

På under 2 dage blevmit mail-hotel skifter fra en anden udbyder og til Blanye, uden at jeg skulle gøre noget eller betale ekstra.
At prisen hos Blanye så er meget billere og produktet langet bedre - og hurtigere - gør jo oplevelsen meget bedre.
Klart et sted jeg kan anbefale.
/Henrik

God service og højeste fleksibilitet lige ved hånden

Jeg valgte Blanye fordi jeg havde brug for en fleksibel hostingpartner til erhvervsmæssig hosting. Uden at kunne pakke mine behov ind i kasser, så kunne Blanye give mig en fleksibel løsning hvor jeg aldeles ikke har betalt for meget.

Tværtimod kan jeg have det lidt dårligt med at benytte deres support, for de svarer altid lynhurtigt og positivt - det burde de næsten tage ekstra for.

Det' bår herlig

Havde nogle problemer fra start, men nu er det bår i orden. God og stabil service.

//Rasmus Diers Højgaard

Reply from Blanye ApS

Kære Rasmus,

Helt rigtigt, som du fik en mail om, kunne du logge ind. Dit webhotel blev oprettet og var til rådighed cirka 4 minutter efter din ordre var modtaget.

Samtidig blev din domæneoverførsel sat i gang (du betaler ikke ekstra for flytning, men generelt for internationale domæner SKAL de fornys med mindst 1 år i forbindelse med flytning) og den er fortsat under behandling. Lige nu afventer vi at din nuværende domæneudbyder afgiver domænet - så det er nærmere dem du bør give 1 stjerne. Vi kan intet stille op før de låser domænet op. Men vi har bestilt flytningen for dig.

I det tilfælde din domæneflytning går skævt, får du selvfølgelig beløbet for domænefornyelsen retur, ligesom vi gør hos registret.

Jeg er også ked af at høre, at du ikke har fundet hjælp hos supporten. Imidlertidig har jeg i vores historik ingen henvendelser fra dig, eller ubesvarede henvendelser i helhed. Vi kunne heller ikke finde på, at sige vi har for travlt, vedmindre du har benyttet vores live chat og den har været overbooket. Hvis sidstnævnte er tilfældet og du ikke fik svar selvom du ventede, så beklager jeg at den må være misset.

Du måtte meget gerne have kontaktet vores support eller ringet til os, som foreslået på vores kontaktside, så havde vi hurtigt opdateret dig med din domænetransfer.

Du er velkommen til at teste og bedømme dit webhotel, selvom dit domæne ikke er klar endnu :-)

Fortsat god dag.

*Tilføjelse*

Hej igen,

Jeg vil jo helst hjælpe dig via support@blanye.dk, men jeg kan dog se, at dit domæne i dag er blevet afgivet af din tidligere udbyder og nu ligger hos os. Jeg har opdateret navneserveren for dig, så de nu peger på dit webhotel. Propageringen kan tage lidt tid, men senest i morgen bør dit domæne effektivt virke med dit webhotel hos os.

Hurtigt, stabilt og billigt

Er fuldt ud tilfreds med supporten, den administrative backend samt de meget konkurrencedygtige priser, og den glimrende performance.
Både deres Cloud-baserede løsninger og billige webhoteller slår konkurrenterne som fx Surftown med flere længder.

Stabile servere og hurtig hjælp og response

Rigtige stabile serverer. Hjælpsommeligt personale der svarer hurtigt på spørgsmål og altid hjælper til hvis der er problemer eller spørgsmål.

Kan kun anbefales.

Godt og stabilt og kanon support

Jeg er meget tilfreds med Blanye. Her for du massere af plads for pengene og så er det meget stabilt. Har endnu ikke prøvet hvor det er nede.

Men det jeg er allermest imponeret over er deres support. De svare hurtigt og hjælper dig igennem alle dine spørgsmål i en god tone hele vejen. Fantastisk.!!

Jeg har arbejdet med andre hosting steder men Blanye er uden tvivl det jeg er mest tilfreds med.

Aldeles glimrende hosting!

Ud af de utallige webhosts jeg har været hos, har Blanye klart været den bedste! Der er altid lynhurtig support når der er brug for det. Selv da Blanye's servere var under angreb af et DDoS angreb forblev alle mine websites online og jeg har til dato ikke oplevet noget nedetid af betydning.

Branchens bedste support

Vi svarer som regel lynhurtig, og bliver ofte rost for vores hurtige og hjælpsomme svar. Har du spørgsmål, så er du velkommen til at spørge, så svarer vi så hurtigt og godt vi kan. - Uanset om du er lille eller stor kunde, eller slet ikke kunde endnu. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi dækker dig ind

Hos Blanye har vi styr på hosting. Du kan trygt samle din forretning hos os, for vi tilbyder både managed og unmanaged dedikerede og virtuelle servere, i skyen og uden for skyen og ikke mindst så tilbyder vi content delivery network (CDN). Vi er en dansk virksomhed, som leverer god, dansk kvalitet og support.

Content Distribution Network

Blanye er Danmarks første rigtige udbyder af content distribution network og vi går som altid højt op i, at levere højeste kvalitet. Vi har implementeret CDN i vores sky, så du opsætter din CDN via kontrolpanelet for din private sky. Det er gratis at få en bid af vores sky, så hvis ikke allerede du har oprettet din egen sky, så er du velkommen til at gøre det gratis.

Om Blanye

Blanye ApS blev stiftet i 2011 med det formål, at være en seriøs dansk udbyder af cloud hosting, hvorfor Blanye driver eget cloudmiljø og mass-market af webhoteller og virtuelle servere. Blanye henvender sig primært til virksomheder, og fokuserer på klippestabile ydelser med akut support samt fleksible løsninger. Desuden tilbyder Blanye et avanceret cloud kontrolpanel til styring af virtuelle servere og valgfrit CDN.

Visit Blanye

Kom i kontakt med os