blivvaccineret.dk reviews

blivvaccineret.dk reviews

6.5

Upåklagelig og professionel service

Vi bestilte tid online 2 timer inden fremmøde og kom ind og blev betjent til tiden.
Vi havde to børn der skulle have hepatitis A og B, og de blev mødt af store smil og en tryg og afslappet atmosfære.
God og vidende vejledning omkring vacciner og forholdsregler.
Gode tricks til at aflede ungerne og ingen tårer eller gråd.
Alt i alt en god oplevelse vi vil anbefale venner og bekendte.

Kaotisk og sløset

Vi (2 voksne og 2 børn) skulle i sommer til Afrika og blev i tre omgange inden afrejse vaccineret hos Jer. Kun vi voksne skulle komme fjerde gang 6 mdr. senere. I lovede at sende en reminder. Jeg havde heldigvis skrevet datoen op, så det gjorde ikke noget, at I glemte det. Der var blandt vaccinatørerne uenighed/uklarhed om hvilke vaccinationer vi skulle have, og da jeg checkede fakturaen, viste det sig, at vi ikke havde fået stivkrampe som aftalt, og så måtte vi ind igen. Da vi d.d. var inde hos Jer for fjerde gang, skulle børnene nu pludselig alligevel også hepatitis-vaccineres igen, og vi voksne fik at vide, at vi yderligere skulle hepatitis-vaccineres om et år. Da jeg gjorde opmærksom på, hvad vi havde fået at vide for 6 mdr. siden, skulle vi alligevel ikke komme igen. Ud af de fire gange, vi har været hos Jer, har I to gange faktureret børnevaccine til os voksne. Efterfølgende har I forsikret os om, at vi har fået den rette vaccine, og at der blot var tale om en tastefejl. Vi føler os mildt sagt ikke helt trykke ved oplevelsen hos Jer, og den samlede pris blev en del højere end lovet. I får én stjerne for kort ventetid, gode parkeringsforhold og hyggeligt venterum. Men ingen anbefalinger til venner og bekendte!

Hej hcr

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager meget jeres oplevelse. Som nævnt per telefon (til din kone) og per email (til dig) er du meget velkommen til at komme ind så vi kan gennemgå forløbet sammen. Vi føler os professionelt forpligtiget til at give den bedste faglige rådgivning og service og derfor er vi meget kede af din anmeldelse, men glade for at du pointerer forhold hvor vi kan forbedre os. Mine kommentarer skal ses i det lys:

Angående reminder: Som udgangspunkt bør folk selv huske deres tid og vi kan heller ikke love at sende påmindelser, da der kan gå flere ting galt. Det er dog noget vi normalt gør, da folk oplever det som en god service og da det minimerer udeblivelser. I jeres tilfælde var der ved tidsbestilling til efterfølgende besøg oplyst fastnetsnummer - alternativt var mobilnummer skrevet under fastnetsnummer i systemet (i så fald så formentligt af vores receptionist), hvorfor der ikke automatisk er blevet sendt påmindelser.

Angående uklarhed/uenighed og hepatitis efter 6 eller 12 måneder: Der er flere måder at tilrettelægge en vaccinationsserie på, både for børn og voksne, især hvis serien først startes relativt kort før afrejse og der undervejs er uklare meldinger om alle overhovedet skal afsted. Derfor er det helt naturligt at overveje forskellige måder at tilrettelægge et program på, så man gør det fagligt optimalt og så økonomisk lempeligt for den rejsende som muligt. Dertil kommer at flere ting kan være rigtige. F.eks. kan det både være rigtigt at sige at man skal revaccinere for hepatitis A efter 6 måneder som at sige at man skal revaccinere for hepatitis A efter 12 måneder (anbefales i reglen 6 til 12 måneder efter første vaccination). Så der kan have været flere rigtige måder at tilrettelægge vaccinationerne på og derfor flere overvejelser hos vaccinatørerne. Det er ikke hugget i sten, præcis hvordan man skal gøre det, omend der er vejledende anbefalinger. Men det skal naturligvis være knivskarpt for jer hvad planen er. Jeg vil igen sige, at du er meget velkommen til at komme ind, hvor vi kan gennemgå vaccinationerne sammen.

Angående stivkrampe: Beklager at I har måtte komme ind igen - der må være sket en misforståelse i situationen. Vi kunne i øvrigt have ventet til et af de efterfølgende besøg. Nogle gange hvis folk er i tvivl om de har fået difteri-stivkrampe og det alligevel planlægges at folk kommer igen til opfølgende besøg aftaler vi, at man imellemtiden undersøger om man har stivkrampe i forvejen, så man kun får vaccinen såfremt det er nødvendigt. Men går ikke ud fra at det er dét som er sket.

Angående tastefejl/faktureringsfejl: Vi gør som udgangspunkt altid besøgende opmærksom på, hvis de er faktureret forkert, netop så der ikke opstår tvivl om hvad de har fået. Det er faktisk en sikkerheds- og kvalitetsprocedure. I en status hver aften sammenholder vaccinatører i klinikken det fakturerede med dét der er givet (vi journalfører) og vaccinebeholdningen, så man kan reagere på eventuelle fejl. At der er sket to faktureringsfejl som har skabt usikkerhed hos jer beklager vi meget (I har i øvrigt fået rabat begge gange). Vi vil revurdere, hvad vi kan gøre anderledes.

Håber du vil give os en chance mere. Som nævnt er du er altid velkommen til at kontakte undertegnede direkte.

God jul,

Mvh. Mathias, læge, blivvaccineret.dk

Lang ventetid og uhørt uprofessionel.

Idag kl 1400: Først en times ventetid for at blive vaccineret mod influenza :O)....Jeg tilhører en af de grupper der får vaccinationen gratis... Jeg blev afvist , da de " ikke havde aftale med regionerne"...... Hvilket jeg jo havde spurgt dem om inden konsultationen....????.... Andre privatklinikker på FREDERIKSBERG har en sådan aftale.... Latterligt at De intet oplyser på deres hjemmeside. Det virker som om at det bare er en klinik der sidder og skraber penge ind på folk der skal ud og rejse i sidste øjeblik.... :/ nul stjerner herfra

Hej Bo

Beklager at du har forventet at få en ydelse, som vi intet sted tilbyder på vores hjemmeside. Du har bestilt tid lige inden selve konsultationen, hvorfor der ikke har været tid til at vende tilbage til dig inden du kom ind. I den situation løber du jo en risiko for at vi ikke kan tilbyde det du forventer og at du derfor møder op forgæves. Det er dét der er sket. Jeg lover dig dog at vi vil arbejde for at kunne tilbyde gratis influenzavaccination til relevante grupper fremover og mon ikke det er realistisk som du siger. Ventetiden har simpelthen ikke været som du beskriver.

Mvh. Mathias Pedersen, læge, blivvaccineret.dk

Hej igen Bo

Blot til info kan vi nu tilbyde influenzavaccine til særlige grupper gratis efter gældende lovgivning. Tak fordi du har holdt os til ilden!

Mvh. Mathias, blivvaccineret.dk

PERFEKT - fordi vaccinationer er en tillidssag!

Alt spiller her!

Vejledning, priser, tidsbestilling, service, ventetid, børnevenlighed... det er endda nemt at finde en parkeringsplads! Men vigtigst af alt - jeg følte mig i meget gode hænder. Professionelle og grundige.

Føler mig så heldig over at jeg fandt dem, i forbindelse med at jeg skulle vaccinere en familie på 6 inden vi begyndte vores 2 års eventyr i Asien. De første "shots" fik vi ved udenlandsvaccinationen på amager - inden jeg kendte blivvaccineret.dk - anbefalingerne til vaccinations-niveau var de samme.

TAK - og glade tanker herfra Chiang Mai.

Vildledende hjemmeside

På deres hjemmeside skriver, at de benytter Glaxo Smith Klines Engerix vaccination mod Hep B. Jeg har lige talt med en medarbejder på telefonen.
Jeg har tidligere fået to Engerix-vacciner og spurgte derfor specifikt efter denne.
Medarbejderen fortalte, at det ikke er Engerix, de benytter, men "en lignende, der kan erstatte dine to andre 'boost'.
Det er fint nok, at bruge kopi-præparater. Man skal blot gøre opmærksom på det på hjemmeside i stedet for at skrive et andet medikament. Det er en ommer!

Hej Peter.

Tak for din pointe, som vi helt klart er enig i. Sagen er, at hvis vi fagligt set har to ligeværdige produkter benytter vi den, som i sidste ende giver færrest omkostninger for den besøgende. Men det skal naturligvis fremgå på hjemmesiden og det er en forglemmelse, at den ikke er opdateret - ikke en bevidst udeladelse. Hjemmesiden er nu opdateret - også med andre vacciner, f.eks. med en ny meningitisvaccine fra GlaxoSmithKline. Alle vaccinerne er (selvfølgelig) godkendt og markedsført i Danmark.

Mvh. Mathias Pedersen, læge, blivvaccineret.dk

Et vinderstik!

Jeg har netop haft min første oplevelse med blivvaccineret.dk, og det var helt igennem fantastisk - noget jeg aldrig har troet, jeg ville komme til at sige om et stik i armen :-)

Der er bare styr på tingene, gennemskuelighed over hele linjen lige fra bookingprocessen over rådgivningen til priserne, og personalet virker kompetent og er meget imødekommende

Jeg vil anbefale klinikken til alle jeg hører om, der skal vaccineres, da de på alle måder er bedre, billigere og lettere at arbejde med, end hvad jeg har oplevet hos egen læge.

Professionelt-

Har været på klinikken to gange for at få vaccinen mod Herpatitis A - og begge gange har jeg fået en rigtig god behandling. Meget grundige oplysninger og god tid til at forklare om de forskellige risici ved rejser i Asien. Tilmed er deres vacciner 100-125 kr. billigere end andre steder så herfra en stor opfordring til at bruge dem.
De har desuden aftenåbent og derfor nemt at få en tid der passer.

Billige priser og god vejledning

Lægen er indkvarteret i en tidligere lejlighed, der gør det til en lidt spøjs men hyggelig oplevelse at komme der. Meget lækkert og rent og man får god vejledning om de forskellige vacciner mm.
Jeg skulle have 4 vacciner da jeg skulle til Afrika, og priserne lå alle ca. 10-15 procent under min egen læge.

blivvaccineret.dk Details

Visit blivvaccineret.dk

Call us on: 71992505
We live here: Jacobys Allé 17, 1.
1806 Frederiksberg

Private Hospitals