Blomsterbergs reviews

Blomsterbergs reviews

5.1

Chokolagekage smagte af pap

Vores firma skulle forkæle os ansatte og besluttede at det skulle være en kage fra Mette Blomsterberg. Vi købte 2 x chokoladekage og de smagte af ingenting !! Jeg blev så frygtelig skuffet, idet jeg virkelig have troet at jeg ville blive bombarderet med en fantastisk smagsoplevelse, men nej, skuffet blev jeg. Endda så skuffet at jeg ikke engang gad spise resten af mit stykke, den var ikke kalorierne værd !!

Dårligste cholkoladekage

Vi købte en chokolade kage hos Blomsterbergs til 75 kr. Det er den største skuffelse jeg har haft indenfor kategorien af chokoladekage, den smagte af ingenting.

upåklageligt

har handlet der et par gange og kvaliteten er helt i top..l
Har ikke handlet der for sidste gang:D

Is Blomsterbergs your company?

blomsterbergs.dk Details

Visit Blomsterbergs