Blomsterverden reviews

Blomsterverden reviews

7.7

Tak for fine varer

Dejligt at handle et sted, der viser den storhed at sende en lille gave med i ens pakke. TAK. Jeg glæder mig til at få dahlia i haven, så smukke de ser ud på billederne.

Super rar og personlig webbutik.

Det var nemt at bestille og betale. De kvitterede og sendte første hverdag. Udleveringsklar i Post's pakkebutik anden hverdag. Effektivt, tryg og bestillingssvarende e-handel. En håndskrevet hilsen med i pakken gjorde en ellers iskold internet handel personlig.

Supergod handel og forsendelse, jeg kan kun anbefale firmaet på det varmeste.

Jeg kendte ikke firmaet, men så det via haveselskabet, som jeg er medlem hos. Firmaet her havde udsalg, og så blev jeg jo nysgerrig. Her fandt jeg en stor foderstation til havefugle, og pludselig spirede ideen frem til en sangskjuler til vores datter og svigersøns bryllup (de har lige bygget hus og har ikke er ærligt træ i haven, så her kunne de få en nyttig sangskjuler :-)). Vi blev ringet op, at det var den sidste (brugt som demo), så der var ikke en kasse til, men til vores brug var det jo ligemeget. Varen kom i en superindpakning, og med en del firmagaver, samt en ekstra foderlanterne, da der var en mikroskopisk fejl på foderstationen. Jeg kan kun sige tusind tak for en rigtig fin behandling :-).

Ingen varer eller info om levering efter 9 dage

Har valgt at annullerer bestillingen efter 9 dage.
Gik ikke ud fra nogensinde at få vores varer leveret.
Har aldrig oplevet dårlig service på nettet, så dette blev vores første gang (ud af mange køb).
Har sendt dem en skriftlig annullering af bestillingen, og er spændt på, hvordan annulleringen af bestillingen vil foregå. Hvis ikke det foregår ordenligt, og de trækker penge på vores konto, får I en føljeton.
(skrevet af Tommys kone, som bestilte varene)
N.b.
Viser sig senere, at varene slet ikke er på lager, og først kommer om 1 uge.
Det er IKKE oplyst på deres hjemmeside.
D.v.s. at vi kunne have ventet minimum 20 dage på varene uden respons.
Det er simpelthen IKKE ok.

Enestående butik

Har handlet med blomsterverden her i december, hvor jeg opdagede dem p.g.a. et spændende udvalg af Hipeastrum også kendt som Ridderstjerne eller de fire årstider. Butikken er beliggende i Nexø på Bornholm, men leveringstiden er den korteste, jeg nogensinde har set fra en plantebutik. Udvalget er stort og varerne tilsvarende eller bedre end man finder det på planteskoler. Løgene var sirligt pakken ind i små jutesække og blev ledsaget af et venligt kort og nogle fine bonusgaver i form af skriveblok og post-it blok. Jeg vil gerne handle med dem igen og giver dem topkarakter for fuldstændig enestående service samt kvalitet.

Stig Madsen, Bagsværd

Billigt og super service

Bestilte meget billige dahliaknolde, som blev hurtigt leveret og ser meget fine ud. Som ekstrabonus fik jeg håndskrevet forårshilsen og fire ekstra knolde, der var 'lagerrester'. Handler gerne igen!

For blomsterelskere.

Køb blomsterløg du ikke ser i nærområdet.
Udvalget er stort i blomsterløg, en vare der er egnet til forsendelse.
Kort efter kortgenkendelsen modtager jeg en bestillingsbekræftigelse og nogle dage senere kommer posten med mit blomsterløg.
Og så venter man på miraklet........................
--------------------------------------------------------------------------------------
Nogle måneder senere:
Jeg modtog et løg til Amaryllis (som havde ligget natten over i Postdanmarks udendørs selvafhentningsboks i 12 graders frost) og satte det i jorden.
Efter 8 uger kom den første blomst.
Det blev til ialt 8 blomster, på størrelse med en musikCD.
Jeg har mange gange købt Amaryllis i en dagligvarbutik, men aldrig set dem så store og farverige.

Meget lidt info efter køb

De har en fin hjemmeside med billeder af alle blomsterne. Køb og betaling fungerede fint.
Men derefter gik det ned ad bakke.
Man forventer at få en bekræftelse på bestillingen kort efter købet, det gør man ikke her. Efter godt 1 uge uden at have hørt fra dem, sendte jeg en mail for at høre om de havde fået min mail...
Så fik jeg pludselig en mail om at min ordre var på vej... Min mail blev ikke besvaret - men jeg fik min bestilling...

Så manglende bestillingsbekræftelse, forventet levering og ingen svar på min mail sætter nogle skår i glæden ved handlen, men alt i alt glæder jeg min nu blot til at blomsterne kommer op...

Mangelfuld vare og nul respons på klage

Købte 3 stk. Mona selvvandingstanke og da jeg åbnede pakken, manglede der rør og brugsvejledning til den ene af dem. Brugsvejledningen var ikke vigtig, men selvvandingstanken fungerer ikke uden rør, så er helt ubrugelig. Har prøvet at kontakte firmaet både telefonisk og pr mail flere gange, men har ikke fået noget som helst svar. MEGET, MEGET dårlig service - og jeg handler aldrig der igen.

Eldorado for blomsterelskere

Farver/nuancer af blomster, jeg slet ikke anede fandtes. Det er virkelig svært at begrænse sine indkøb her. Det begrænser dog sig selv alligevel, da jeg desværre ofte synes, at forsendelsen gør, at man stopper op og sletter noget i sin kurv. Her er det ingen undtagelse. Men egentlig er det vel Post Danmark, der begrænser mig - og ikke blomsterverden.dk, som jeg er fan af.
For nogle sæsoner siden fik jeg de skønneste tulipaner herfra i smukke lillanuancer, som jeg glæder mig til at nyde endnu en sæson - snart. Sidste år blev det til andre løgplanter... Og mon ikke der også blir suppleret i 2011?

Is Blomsterverden your company?

blomsterløg, have, haveredskaber

Visit Blomsterverden