Bodyrepaired reviews

Bodyrepaired reviews

4.5

God dygtig og meget sød

Jeg har haft min datter med laktose allergi og hun har det helt fint efter 2 behandlinger. Hun er meget dygtig og utrolig sød

Noget hænger ikke sammen..???

Der står på jeres hjemme side, at alle behandlerne er RAB registrerede... hvordan kan de være det, hvis personalet er fra øst-europa..???
Har I bevis for det..???

Rigtigt god massage

Jeg fik en behandling på Røde Mellemvej af en Islandsk dame der hed Vilborg.

Utrolig flink dame, rigtigt god service og så fedt at hun gav mig en masse tips ift nogle spændings knuder jeg havde bag skulder bladene...

Prisen var utrolig billig sammenlignet med andre massager jeg har fået, og det var helt i top. Bestemt et sted jeg kan anbefale til andre, og helt sikker et sted jeg kommer tilbage til!

hold jer væk!

Kan kun give folk ret i deres anmeldelser. Der var så snusket og en meget ubehagelig stemning at jeg blev nødt til at gå før hun begyndte massagen, jeg kunne simpelthen ikke få mig til at tage tøjet af der.

Hold jer væk

Jeg havde købt et tilbud til 75 min massage. Stedet er nusset, beskidt og båsene er små, man kommer straks til at tænke på et snusket bordel. Jeg havde bestilt tid telefonisk, og var kommet langvejs fra. Fik at vide at tiden desværre var dobbeltbooket, men kom alligevel til efter diskuteren frem og tilbage på engelsk. Selve massagen var elendig og til tider direkte smertefuld. Der blev bla. udført massage af brystbenet, som man ellers kun gør ved bevidstløse patienter som en smertestimulation for at se om de vågner op. Det hører da ingen steder hjemme i en massage. Der blev aldrig spurgt hvilken af de fire massage former jeg ønskede og massagen sluttede før tid. Fik vel sammenlagt en time. Overvejede flere gange at gå under massagen.

Rigtig god massage til en god pris

Jeg har købt massagedeals hos dem to gange nu, og begge massager har været super gode. Det er rigtigt, at lokalerne på liflandsgade ikke er de pæneste, men så længe massagen er god gør det ikke mig noget. Jeg kan varmt anbefale stedet også på Røde melkemvej, som gar gode lokaler, og jeg vil fortsætte med at komme der.

HOLD JER VÆK!!!!!

Man burde jo seriøst overveje at melde dette sted.
De stakkels østeuropæiske massører har nok næppe været på kursus i at give massage, snakker ikke et ord dansk og får en til at tænke på om de overhovedet har dansk arbejdstilladelse.
Det er simpelthen det klammeste sted og den dårligste massage jeg længe har været vidne til.
Læg mærke til at stedet konstant florerer på diverse tilbudssider, da dette lader til at være blevet en forretning for dem.

Der er så mange andre gode og professionelle massage steder i København, som også ofte har tilbud på rabatsider.
Dette sted er godt nok det laveste af det laveste jeg nogensinde har været vidne til. Og kan kun give de andre dårlige anmeldelser ret i deres observationer, dette sted har intet med massage at gøre, det er mere en gang nusseri, udført af uuddannede østeuropæiske arbejdere i særdeles uhygiejniske lokaler.

BEMÆRK AT DETTE STED HAR SKIFTET NAVN TIL NYLIVSPA ELLER NY LIV SPA,
stadig beliggende i de samme lokaler på Liflandsgade på Amager.

Snusket sted og mere nus end massage

Det bedste, der er at sige om min massage idag er, at pigen var sød. Jeg tror dog aldrig, hun har taget så meget som et brevkursus i massage, og hun brugte alt alt for meget olie. Det mindede mest om rent nusning - og det var bestemt ikke det, jeg kom efter. Få timer inden min tid blev jeg ringet op om, at jeg skulle møde op på Røde Mellemvej i stedet for Liflandsgade, og jeg blev noget overrasket over, at skulle ned i en nusset kælder, der også fungerede som en form for vandrehjem. Jeg skulle selv ringe og bede om at blive lukket ind og følte mig ikke godt tilpas på stedet. Alt i alt var det penge ud af vinduet og en halvulækker oplevelse.

ulækkert

Fik massage foræret af min kæreste - blev desværre forvandlet til skuffelse, pga følgende:
-der lugter fælt og kraftigt af 'gammel mand'
- der var snavset
- massagen foregik i små båse, hvor indtrykket ikke var proper
- min massør, en engelsktalende fyr, var ikke uddannet massør - men gav gode råd om yoga, selvom jeg ikke havde efterspurgt det
- jeg fik ikke min fulde tid
- inde i båsen ved siden af, var der en kvinde der stønnede - min massør jokede med, om den mandlige massør lavede andet end blot at massere. Højt uprofessionelt og klamt!

Kan ikke anbefale dette sted: og være opmærksom på, at der lige pt kører andre deals under samme adresse (Liflandsgade 8) - blot med et andet firmanavn, nemlig NyLivSpa.

Det er ikke at sammenligne med spa!!!!!!!!

Snusket og useriøst

Selvom jeg havde købt et værdibevis og derfor fik 75 min massage til meget billige penge, vil jeg på ingen måde sige, at det var pengene værd. Jeg var første kunde om morgenen, men stedet var lukket, og jeg måtte ringe efter massøren og vente udenfor i 15 min. Stedet var beskidt og ucharmerende, massagen var nogenlunde afslappende, men bestemt uprofessionel, og massøren gik flere gange under behandlingen ud for at tage telefonen eller modtage folk, der kom.
Som andre også har skrevet: HOLD JER VÆK - DET ER REN FUP!

udmærket behandling

Jeg har købt 2 værdibeviser til 75 min. massage. Efter at have læst de dårlige anmeldelser, overvejede jeg at smide mine beviser ud. Jeg besindede mig dog, og tog mig sammen til at bestille en tid til halv massage og halv zoneterapi. Jeg fik en ganske glimrende behandling af Solvej, som startede med massage, og hurtigt fandt mine infiltrationer, som hun gav en ordentlig omgang. Hun forklarede mig, at hun i sin efterfølgende zoneterapi behandling ville arbejde med de punkter / meridianer som er forbundet til mine ømme punkter i nakken.
Det var en ganske glimrende behandling, og jeg glæder mig til min næste behandling.

Hold jer fra Body Repaired

Kan kun være enig i de observationer, andre har skrevet herinde. Et snusket sted i en kælder til en sidegade på Amagerbrogade. Virkelig klamt, og med massører der taler dårlig engelsk og udfører elendig massage. Glad for jeg kun betalte halv pris. Men kommer ALDRIG forbi dette sted igen. Det virker som om ejeren bare er interesseret i tjene nogen hurtige penge på at være på disse tilbudssider, og så bare har ansat nogen østeuropæer uden forstand på massage til at udføre arbejdet.

Grænseoverskridende og elendig massage

Jeg havde, som flere andre, købt værdibevis til massage, gennem siden Dagensbedste.
Jeg fik mildest talt en overraskelse da jeg kom til lokalerne på Amager. Hjemmesiden lover noget helt andet end hvad man får.

Derudover, og det værste ved det, så var massøren mere end grænseoverskridende i sin "behandling".
Han mente, at de spændninger jeg havde kunne være sexuelle spændninger der ikke var forløst, han kyssede på et tidspunkt min hånd da han var i gang med at massere den og sluttede det hele af med at massere mine bryster.
Da jeg klagede til stedet efterfølgende fik jeg at vide, at det var normalt at massere bryster i Thailand, og at han kun havde kysset min hånd, fordi han er et meget kærligt menneske.
Det er en kort beskrivelse af en meget ubehagelig oplevelse, men jeg kan selvfølgelig kun fraråde alle nogensinde at komme det sted.

Useriøst og uprofessionelt!

Jeg købte 2 værdibeviser til Bodyrepaired da jeg er studerende og så det som et godt tiltud for at masseret mine nakkespændinger. Jeg har nu prøvet en del massage rundt omkring i Kbh, og af alle steder er Bodyrepaired godt nok det mest elendige jeg endnu har prøvet.
Første gang blev jeg masseret af en engelsktalende mand, han spurgte mig på intet tidspunkt hvilken af de 4 massageformer jeg ønskede, det var simpelthen 75 min. med nusseri, han kom på intet tidspunkt ind og arbejdede med min muskler, også selvom jeg under massagen afbrød ham og prøvede at forklare ham at jeg gerne ville havde masseret mine nakkespændinger væk, men han blev ved med at nusse/berøre mig timen ud.
Jeg overvejde kraftigt om jeg skulle kassere mit andet værdibevis, men besluttede mig for at benytte det, og spørge efter en anden massør.
Anden gang var jeg hos en engelsktalende kvinde, her blev jeg heller ikke spurgt hvilken massageform jeg ønskede, og med lidt god vilje var der måske lidt wellnessmassage over det, men slet slet ikke noget at skrive hjem om.

Det virker til at være et sted som kun lever af tilbudsjægere som mig, jeg tror næppe de har faste kunder, og dette er forstærket af at jeg ser dem på diverse tilbudssider en gang hver 3 måned. Det virker lidt som om at ejeren har set en fidus i af sælge tilbuds massage, og få billig østeuropæisk arbejdskraft til at udføre det.

Hold jer langt væk fra dette sted!

Dårlig massage!

Elendig massage..
Jeg havde igennem TilbudIByen købt 75minutters massage. Da jeg kom ind i det lille mærkelig sted, kom der ingen og bød mig velkommen, jeg sad og ventede i 5 minutter, før der var en der kom ud og sagde, at de var forsinkede. Nå, men jeg kom ind 20 minutter efter ventet, og får en massør som kun taler engelsk, hvilket er ok med mig. Men der er så lydt i lokalerne at jeg kan høre hele samtalen mellem den anden massør og en der også får massage, som jeg selv. I tilbudet jeg fik, stod der, at jeg kunne vælge imellem 4 forskellige typer massage. Hun spørger mig ikke hvilken jeg kunne tænke mig, men går bare i gang med at massere. Well, massøren går i gang, men jeg kan ikke rigtig mærke det. Det er lidt som om hun nusser mig hårdt. Hun arbejdede ikke med mine spændinger i nakken, som hun ellers godt kunne mærke..
Det værste var, at jeg havde betalt for 75minutter, men kun fik 50. Det var dog så ringe massage, at jeg ikke engang gad diskutere det.
Kan bestemt ikke anbefales!

Gennemsnitlig massage

Jeg fik en helt igennem gennemsnitlig afspændingsmassage her til morgen hos Body Repaired i Liiflandsgade. Massagen var købt til halv pris igennem http://www.dagensbedste.dk og til den pris, var det en fin oplevelse, men bestemt heller ikke mere.

Is Bodyrepaired your company?

bodyrepaired.dk Details

Visit Bodyrepaired