Børneplaneten reviews

Børneplaneten reviews

7.2

Super!!

Jeg bestilte varer onsdag og fik dem fredag. Det kan ikke gøres bedre. Varerne var MEGET billigere end andre steder, hvor de i øvrigt også var udsolgte.

Gode vare og ok pris men.

Jeg fik hvad jeg bestilte inden for en god tid, men jeg fik ingen info om at det var sent eller noget, før på dagen hvor jeg fik det. 3 stjerner er grundet at jeg måtte rykke 2 gange for leverings dato på mail.

Hmm!

Den vare jeg havde bestilt, var ikke på lager. Jeg fik dog besked på det dagen efter, så kunne jeg gå ind på hjemmesiden og se at den pågældende vare stadig stod var på lager. Hvorfor går man ikke ind og sletter den? Jeg forventer at når der står at en vare er på lager, ja så ER den på lager...

God og hurtig service

Vi fik det vi skulle bruge og vi fik det hurtigt, hvad mere kan man ønske sig.

Fin handel

Lidt længere leveringstid end forventet, men formentlig pga. før-jul-rabat, hvilket var helt ok.
Fragtmanden havde sat pakken uden forudgående aftale - tilmed meget synligt ude fra vejen - det var ikke ok.
Varen var fin og helt som forventet, så ok handel.

Fin service og gode varer

Jeg bestilte 2 varer og var glad for de sidste gaver var i hus. Dagen efter blev jeg ringet op om at begge ting var udsolgt. ØV. Sammen fik vi dog fundet nogle andre ting og få dage efter blev de leveret.

Super oplevelse.

Fantastisk rabat op til den søde juletid. 25%. Hurtig levering. Flotte varer. Super flink ekspedient i telefonen.
Det eneste, der trækker lidt i negativ retning, er, at de ikke havde de ønskede farver, men de tilbød så andre farver, og leveringsfirmaet satte varen foran døren, selv om det var ønsket, at det skulle stilles i garagen.
Vil sikkert besøge hjemmesiden igen.
God jul.

Super service !

Det jeg syntes trak ned var at 4 af tingene var udsolgt ! Men det er der intet at gøre ved, de havde haft mere travlt end ventet !

Desuden da min ordre kom tjekkede jeg den for varer der manglede 1 ting ! Ringede der inden og de sendte fluks den manglende ting ! Det er da service !!

Syntes måske de skulle lave fragt fri ved køb over et hvis beløb, da jeg syntes fragten er lidt høj. Hvis man køber for mange penge som jeg gjorde kunne det bare være fedt at slippe for portoen, nu hvor der smides så mange penge hos dem ! ;)

Men alt i alt en super hurtig service i forhold til at det er juletid ! Og må sige at damen jeg snakkede med også var rigtig flink !

Selvom de lidt trælse ting har jeg valgt at give fuldt hus da jeg gerne anbefaler dem til andre ! Men hvis noget i samme stil sker næste gang kan jeg kun give fire

Lækker netshop med fedt legetøj

Det var første gange jeg handlede hos Børneplaneten - men nok ikke sidste gang! Det eneste, jeg synes er lidt surt, er den lidt dyre porto... det trækker ned, når jeg skal vælge, hvor fx julegaverne skal købes henne!

super fedt at få hvad man søgte

det sværd er bare super du kan vente til du mærker æggen på din krop ..... Spøg til side super køb

Jeg ved ikke helt om det skal være 3 eller 4 stjerner

De annoncerer med en vare de ikke har eller som lige er solgt. Til gengæld har de en hurtig tilbagemelding på at de ikke længere har varen og vil tilbagelevere pengene med det samme. (De er vel ikke trukket når den ikke er sendt) Anyway, jeg lader det hurtige svar komme dem til gode og giver 4 stjerner.

Børneplaneten Details

Visit Børneplaneten