Bilkashoppen reviews

Bilkashoppen reviews

6.4

Julen varer lige til påske

Jeg husker stadig den meget ubehagelige oplevelse, jeg havde, da jeg efter 4 besøg i Bilka i december ikke opnåede at kunne få min pakkegevinst udleveret. Da jeg tilfældigvis nævner hændelsen overfor Frederik hos Bilka, bliver jeg lovet tilsendt min gevinst samt et gavekort.

Jeg har endnu ikke modtaget nogen af delene, men som den gamle leg siger, julen varer jo lige til påske.

Nem bestilling og hurtig levering

Kan kun anbefale Bilkashoppen.dk da hjemmesiden er overskuelig, leveringen gik meget hurtigt og produktet opfyldte forventningerne

Ingen problemer og fin kvalitet, men vejledning leveringstid forkert

Bestilte en masse skjorter og poloer til billige penge da de var på tilbud. Swipbox fungerede også da man fandt den.
Leveringstiden var dog ikke 2-3 dag som der stod før jeg købte, men fik istedet en faktura efter købet hvor der stod en leveringsdato som var 10 dage efter bestillingen

Super hurtig og nem levering med Swip box.

Glad vinder

Super overraskelse, blev i dag ringet op af en medarbejder, der fortalte mig at jeg havde deltaget i en konkurrence, og havde vundet hele min bestilling.
Har tidligere handlet her, og altid været godt tilfreds.
Så en perfekt dag.

God kundeservice

Havde en transportskade ved levering, men firmaet leverede ny uden beregning. God og venlig betjening!

Dårlig service

Igen rigtig dårlig service fra Bilka webshop.
Nu er det sidste gang vi har handlet hos Bilka.

Vi bestilte havemøbler i webshoppen, og valgte et tidspunkt for levering i dag melllem 11 & 15. Det blev den sidste ferie dag brugt på.

Igår aftes fik vi en sms om at vi skulle være hjemme mellem 11 & 15, nice hvis man skulle have glemt det.

Men i 1 time før levering kom der en mail om at det var 4 uger forsinket, HVADDDD det opdager man vel ikke 1 time før levering.

Nu har vi spildt en fridag på at sidde og vente på Bilka. I går aftes kørte vi de gamle møbler på genbrugspladsen, så nu er der ingen havemøbler de næste 4 uger.

Det ligner den samme dårlige service vi fik ad vi købte en gamer labtop på bilka webshop.

Så nu skal vi ikke bruge haven i 4 uger, og bruge endnu en fridag, hold da kæft en dårlig service igen fra Bilka.

Når man så skriver lidt kritik til bilka, får man en stabdard mail om at det er ignoreret da det ikke med i bilka betingelser at man skriver kritisk om deres leveringer.

Nå men det bliver helt sikkert sidste gang, og kan jo se her at vi er ikke alene om at få dårlig behandling.

Man bør sgu kikke på tripadvisor inden man handler på nettet.

elendig service - køb ikke her hvis i forventer levering til tiden

Vi bestilte en reol på bilka.dk det 18 marts, hvor der stod at den kunne leveres d. 21 marts. Om aftenen d. 20 marts, får vi så en mail om at de desværre ikke kan levere den til tiden. Men senere får vi så en SMS om at de levere som aftalt mellem kl.11-15.
Der kommer rigtig nok en fragtmand 10.40 banker på, og inden vi når at åbne døren sidder han allerede i sin bil igen.
Vi tager kassen med ind, og opdager hurtigt at der mangler kasse nr. 2.
Man kan ikke læse nogle steder hvad fragtfirmaet hedder, så vi bliver nød til at ringe till bilkas kundeservice..
Efter at have ventet i 25 min, lykkedes det at komme igennem hvor de beklager at der er sket en fejl, men at de ikke kan gøre noget her og nu - måske i næste uge.!
Vi kræver at få af vide hvad fragtfirmaet hedder så vi selv kan ringe til dem, hvilket vi får udleveret.
Fragtfirmaet fortæller os så at de kun har fået udleveret den ene kasse - hvori man tænker HVEM FANDEN LEVERE ET HALVT SKAB!!.
Så service 0 til bilka.
Spændende at se hvornår vi får leveret resten af vores skab.!

Manglende svar - manglende levering

Jeg har tidligere med "held" benyttet Bilkashoppen til køb - hovedsageligt af bøger.
Der er nu totalt koks i IT systemet.
Hverken mine udestående ordrer eller mine tidligere ordrer kan ses.
Det reklamerede jeg over den 5. september 2012, men har dsga dato endnu ikke hørt fra Bilka. Talte m,ed en venlig dame i fredags den 14. september.
Vedkommende lovede, at der skete noget i går den 17 september 2012.
Der skete ikke noget.
i dag den 18. september sender Bilka så en mail om, jeg vil vurdere mit seneste bogkøb,
som ikke er leveret. Ordrehgistorikken ser ud som nedenstående;
Mine ordrer
Her finder du din ordrehistorik for køb på bilka.dk
Den er forsat totalt blank

Jeg tror at min gamle ingeniørstuderende fra Ingenørhøjskolen i Odense Per Bank vil græmmes temmeligt meget såfremt han kendte til en sådan kundebetjening.
En for det meste tilfreds Bilkakunde
Erik Mørk

Commes çi commes ça...

Jeg havde bestilt et puslebord og - selvfølgelig - valgt levering den dato der passede mig bedst. Super dejligt at man selv kan vælge sin leveringsdag!! Jeg fik sms dagen før, hvor jeg fik at vide at det ville komme mellem kl. 9-13! Kl. ca. 10.30 fik jeg dog opringning om, at der fra lagerets side var sket en fejl med mærkningen af puslebordet, så de kunne ikke levere det alligevel, men det ville komme dagen efter!! Det var fint at de selv ringede og gjorde opmærksom på det... Bare møg træls at have holdt en hel dag fri for at modtage leveringen, have fået en veninde til at køre ind for at hjælpe, og bestilt storskrald, for hurtigt at kunne komme af med emballagen!
Da jeg kom i tanker om det storskralds projekt ringede jeg til dem for at høre om der var mulighed for at de kunne tage emballagen med, hvis det var fjernet, når de kom. Jeg blev mødt af en lettere uhøflig mandsperson, og der var ingen fleksibilitet at hente her!! Det er også muligt at det ikke logistisk lader sig gøre, men der er f...... ingen grund til at være uhøflig, når jeg ringer og spørger pænt!! Men han mente da også at det nok skulle gå, for han mente jeg ville få leveringen tidligt, fordi jeg bor hvor jeg gør... Samme aften modtog jeg sms om at leveringen ville komme mellem 11-16 - Hvem sagde tidligt??

Jeg var dog i den heldige situation, at jeg kunne være hjemme igen, og at min veninde igen skulle i aftenvagt, så hun kunne komme ind for at hjælpe... Kl. 12.45 er jeg ude for at hænge vasketøj op, og opdager derfor TILFÆLDIGT, at bordet er blevet leveret... Det er stillet bag den busk jeg havde påført at de kunne stille det bag, HVIS JEG IKKE VAR HJEMME!! De havde ikke engang gidet gøre sig den ulejlighed at banke på døren til trods for, at jeg havde en anden dør stående åben, og de altså burde kunne se, at jeg var hjemme!!

Nu var emballage mængden så ikke så voldsom som jeg havde troet den kunne være, og jeg nåede da også liiige at få den kylet med til storskrald. Min veninde kunne også liiiige nå at hjælpe med at samle bordet inden hun måtte skynde sig afsted, så "skaden" var ikke omfattende, men servicen er godt nok stadig ringe!!

Oven i det kommer så, at der er en halvstor grim skramme i lakken øverst på puslebordets udskæring, og en af hylderne på bordet er sprøjtelakeret så grimt, der er løbere hele vejen ned ad pladen!! Ligemeget, den vendte jeg bare nedad, og udskæringen må få en klat maling, så man ikke ser det, men det løber efterhånden op i uheldige omstændigheder, ikke?!

KØB IKKE ELCYKLER HOS BILKA NÆGTER AT REPARERE DEM

KØB IKKE ELCYKLER HOS BILKA NÆGTER AT REPARERE DEM

De er ligeglade med dig og om din cykel virker eller ej. Der er ingen hjælp at hente til din cykel, de gir dig en sang og en dans , og nu har de givet mit batteri væk til en anden kunde !!!

Vi har købt en el cykel i Bilka og mener at vore 9000 kr er spildt. Vi har kørt mindre en 200 km på ca 20 måneder.
Vi indleverer den til rep da den har 2 fejl , og modtager den retur efer en måneds venten. De har intet lavet og de samme 2 fejl har den stadig.
Fejl1. Den har kun en radius af 3-4 km så begynder den at sætte ud.
Fejl 2.
Den sætter selv igang med en kraftigt ryk nogle gange når man holder stille, helt uden grund , og det skaber meget farlige situationer.
VI INDLEVERER DEN IGEN OG DENNE GANG siger
Kunde"service" hos Bilka i Fields, at bátteriet er målt og det er fint , så de kan ikke gøre noget , hvis deres leverandør ikke vil, og det vil han ikke. De kan jo ikke cykle rundt på dem som de siger , så de nægter at anderkende at der er fejl på cyklen . Som om jeg for sjov tager til Fields fra Birkerød. Det ville svare til at en mekaniker siger at han ikke kan lave min bil, trods at den selv starter ukontrolleret, og kun kan køre få kilometer, fordi at de har målt at batteriert er fint.
Det viser sig nu at Bilka fejlagtigt har givet mig en anden kundes batteri, og den anden kunde vil ikke aflevere det tilbage til Bilka , som så spørger om jeg ikke bare kan beholde den anden kundes batteri som er ældre end mit og ramboneret . Magen til AMATØRAGTIG kundeservice SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.

Lynhurtig levering og god service

Bestilte en Samsung Gio på deres hjemme torsdag den 16/2, ca. 11, til en billigere pris end først set, da de jo matcher prisen, hvis der er nogle der sælgere samme produkt billigere. Der stod at det ville blive leveret inden tirsdag den 21/2, hvilket jeg også synes er en okay hurtig levering. Men fredag morgen kl 8.30 (den 17/2) er min pakke allerede kommet med den rigtige mobil i den rigtige farve. Det er hvad jeg kalder lyn-levering! Thumps-up fra mig :)

Fin service

Bestilte en masse lærreder i Bilka. De blev leveret 3 dage senere. Det ene lærred var desværre i stykker, men de kom selv og ombyttede det i løbet af 4 dage. Så nemt for mig, der ikke bor nær en Bilka

Dårlig kundeservice

Bestilte en topmadras og to hovedpuder skulle leveres 4 dage efter - der kom ingen varer, havde intet hørt fra Bilka, chauffør eller fragtmand - og man stod ligesom opstillet efter det. Har stadig ikke modtaget mine varer og venter stadig på at høre fra Bilka - vil helt klart ikke anbefale dem. Der skulle måske arbejdes med kundeservicen (hint til Bilka)

Bilka er nok blevet for stor

Købte et have møbel sæt online den 23/7 2011, og kunne leveres uge efter om fredagen, det blev fredag og en mand ringede og sagde at vi ikke kunne få vores møbler, da de ikke kunne finde dem, og de viste ikke lige hvornår vi fik dem. Det blev Mandag og vi fik en faktura, og pengene blev hævet, men ingen møbler..... Tirsdag kom de så....... men der manglede et bord i pakken, jeg ringede straks dagen efter, og en venlig dame noterede ned hvad der manglede og fortalte at de havde travlt, så der gik nok et par dage, og sørme ja, der er gået et par dage, der er også gået 5, og jeg har stadigvæk ikke mit bord, og sommeren er på hæld, så.......Bilka er nok blevet for stor til at kunne håndtere reklamationer, for med fem dage må de have mange ???

Alt for lang leveringstid

Bestilte en ny havegrill. Lovet leveringstid var 2-4 dage. Men der gik næsten 14 dage før den kom.

Super havemøbler

Vi har lige modtaget vores havemøbler fra Bilka... Kanon siger vi bare med fri levering og super tilbud på sættet... Kan varmt anbefales

Nem og smertefri handel

Købte to sæt havemøbler på Bilkas hjemmeside. Der var fri levering med fragtmand i juli måned. Jeg fik jævnlige opdateringer på, hvor langt min ordre var og jeg kunne følge den på min konto på hjemmeside.
Møblerne blev leveret som aftalt - ingen problemer overhovedet.
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der

FRAGT FRIT !!!

VI HAR KØBT JULEGAVER (DEC 2010) & FØDSELDSDAGS GAVE (FEB 2011) TIL KNÆGTEN. BEGGE ORDRER BLEV LEVERET FRAGT FRIT. ALT VAR SOM VI KUNNE FORVENTE, BILLIGT OG HURTIG LEVERING. KNÆGTEN BLEV SUPER GLAD. VI GØR DET GERNE IGEN. VARER I SHOPPEN KAN BYTTES FYSISK I EN BILKA, DET SYNTES VI ER FINT. BO ;0}

aldrig leveret den manglende bog fra en større ordre

trods flere henvendelser: 1 telefonisk og 2 e-mail angående ordre 107758 om manglende bog L.A.Confidential - har man end ikke svaret mig personligt på mine e-mails. På den telefoniske henvendelse undskyldte man og lovede bogen sendt. Ordren er fra 18/8 -2009 og nu skriver vi 10 oktober. Bogen er betalt men aldrig leveret

Is Bilkashoppen your company?

Visit Bilkashoppen