Bogshoppen reviews

Bogshoppen reviews

7.6

Godt udvalg, gode priser

Har fundet alt fra basket og wrestling DVD'er til interessante Dokumentarer og så er der gode fund i den amerikanske afdeling.

Jeg er godt tilfreds

Jeg må sige jeg overordnet set er rigtig godt tilfreds med bogshoppen, kvaliteten er rigtig god og ofte kan man finde samlerobjekter til en billig pris. Personalet er rigtig hjælpsomt og flinke :) - Mit eneste problem er at NOGLE af deres priser er alt for høje ift. at butikken er en genbrugsbutik. Jeg samler på disneyfilm, og mange af netop disse film kan findes billigere og ubrugte på fona.dk eller gucca.dk - Men derudover en rigtig dejlig og hyggelig butik der er rigtig god at få tiden til at gå i

Is Bogshoppen your company?

Bogshoppen Details

Visit Bogshoppen