Bolia.com reviews

Bolia.com reviews

7.2

Tolle Möbel in geradlinigem Scan-Design

Wir haben einen Sekretär Arbor Desk gekauft, der uns schon so lange gefällt. Unsere Erwartungen wurden voll bestätigt, der Tisch macht sich toll in unserer Wohnung.
Den fünften Stern gibt es nicht, weil die Schrauben unsicher verpackt waren und beim Auspacken lose im großen Karton rumpolterten. Das hätte das schöne Furnier beschädigen können, ist aber glücklicherweise nichts passiert.
Auch die Montage der Beine ist auf der einen Seite in dem engen Fach sehr schwer möglich. Der mitgelieferte Imbus-Schlüssel erwieß sich als zu weich für die sehr schwer zu drehenden Holzschrauben. Aber der Ingenieur hat ja ordentliches Werkzeug. Probieren Sie doch die Montage mal selber aus, dann fällt Ihnen bestimmt eine geschicktere Verbindung ein.
Gruß aus Saarbrücken
Roman Straß

God betjening, lækkert design og kvalitet

Jeg havde en god oplevelse ifm købet af sofa med chaiselong - jeg er meget tilfreds med både handlen, levering og ikke mindst sofaen, som jeg nemt fik tilpasset mine egne ønsker med hensyn til farve, kvalitet af stof og ben.

Flot design, og fin funktionalitet, men kvallitets mæssigt ikke i top.

Købte en sofa, og fik fin service og god vejledning i butikken.
Desværre så lever produktet ikke op til den kvalitet som sælgeren solgte det som. Der hvor sofaen er samlet, er den ene del 2 cm lavere end den anden, og det er noget der genere synet af sofaen konstant, men har dog ingen betydning af funktionaliteten eller komforten når man bruger den, det ser bare træls ud.
Dog så er det største problem med sofaen at den knirker når man sætter sig et bestemt sted, det virker som om at der er en fejl på en af fjederne.

Ærgerlig over manglende information vedrørende rabat :(

Jeg synes butikken er fin med mange gode løsninger til moderne indretning. Har lige købt 3 stole, som jeg spurgte til om der kom rabat på inden jeg købte dem og fik at vide at der om få uger ville være 20 procent på alle varer. Det var jo dejligt at I havde 30 dages pris garanti, jeg så kunne spare 6000,- på mine nye stole, jeg troede hermed at jeg kunne trække de 6000,- fra mit køb, men fandt senere ud af at det kunne man ikke, men fik istedet for en check på pengene til et nyt køb ......
Øv så skulle jeg bare have ventet 14 dage mes at bestille mine stole til næsten 30.000,- så jeg ikke er endt med er gavekort på 6000.- nu hvor jeg jo ikke lige mangler nye møbler igen i denne prisklasse:(

Det gik bare....

vi kom ind købte fra en super sød dame Mette ind i Bolia København. Vi bestilte alt gik godt - vi ændrede senere fra pick up til levering hjem , det gik også meget godt - vi modtog sofaen og den kom som lovet, de ringede i forvejen som lovet.
Så alt gik som det skulle og det bedste er , at vi elsker vores sofa :-)
tak og vi ses igen

PERFEKT

Die Kundenberatung und Kaufabwicklung kann nicht besser sein.
Sehr zu empfehlen.

Micha

Bolica.com er den bedste sted hvor man kan handler

Hej jeg vil bare anbefeler til alle mine vener at bo i moderne hus med Bolia.com

god betjening

som sagt god betjening, men i kan sikkert se hvilken sofa jeg har købt og som jeg er
meget glad for, på nær en ting. Jeg stod med valget om dun eller skumgummi, valgte
dun, men hold da hvor er det svært at "ryste" på plads, det burde i have sagt
i fordi det var mig ( næsten 70 år) der købte den, det burde i have sagt tydligt
hvor svært der at have med at gøre. og hvor tung en pude er.

mvh Hanne A.Johansen

outlet med uoplyst fejl

købte outlet, det var fin telefonisk betjening, men hjemmesiden oplyser at der ikke er fejl i hverken produkt eller emballage. Det viste sig ved nærmere snak at der var ridser i varen (reol). I sendte fotos. Det var rigtig fin service. Men da jeg kom hjem med varen, viste det sig at væghængt reol er så skæv at den ikke hænger "fladt" på væggen. Der er altså luft bag reolen. Det er lidt kikset. Men selve den personlige betjening var rigtig god.

Skønt bord

Vi er meget glæde for vores bord. Vi mangler dog rådgivning omkring pleje og rengøring af bordet.

God oplevelse.

God sevice i butikken i Århus. Mine møbler kom til tiden og jeg er meget tilfreds med dem.

God butiks service, Langleverings tid og Sløj(ingen) service ved udlevering

Dejlige butikker. Godt koncept men ved udlevering af varen falder niveauet til langt under middel. Der er absolut ingen kunde service på udleverings stedet. Meget dårlig oplevelse og en ærgelig måde at afslutte en Bolia handel

Flot dansk design, god service. Men langsom levering

Vi har købt en del ting hos Bolia. Og varen er af god kvalitet. Vi har dog være uheldig med vores sofa som indeholdte fejl i stoffet. Derudover synes vi det er lidt træls at der ikke er noget lager i butikken og at alt ting har lang leveringstid.

Fantastisk service

Vi besøgte Bolia i Odense for at købe en pendellampe. Ekspedienten anbefalede os at vente 2 dage da vi herefter kunne spare 20% på modellen. Vi endte med også at købe vores nye sofa hos Bolia på grund af denne oplevelse.

Fremragende!

Jeg har handlet møbler hos Bolia flere gange nu, og har altid været yderst tilfreds. Møblerne er af virkelig god kvalitet og i et fedt design, og Bolia har altid overholdt aftaler omkring kvalitet, design og levering, 100%. Alt i alt kan jeg kun anbefale dem på det varmeste.

God service og imponerende logistik

Vi fik en rigtig god service og vejledning i butikken i Lyngby.
Ved bestilling af vores sofa, fik vi med det samme en leveringsdag ca. 5 uger ud i fremtiden. Mod forventning holdt denne og vi fik alt som lovet kl. 10 om formiddagen.
Det er ikke sidste gang vi har handlet i Bolia.

Bolia-bare bedre

Venlig betjening, og hurtig levering

Flot design

Bolia har moderne kvalitetsmøbler, gennemtænkt "tungt" design der
, mange "stykker" er muligvis kommende klassikere.

Personalet er almindeligvis behagelige og vidende dog med enkelte fatale smuttere, som den meget unge pige der engang "betjente" mig i en af forretningerne, medens hun flirtede med en ung mand i forretningen og, meddelte mig, at hun ikke havde tid til at finde ud af, hvornår en bestemt vare var tilbage i forretningen, men opfordrede mig til selv at holde øje med det, der lå jo mange forretninger centralt, så jeg kunne jo smutte ind i den nærmeste.

Engagerede medarbejdere og fint udvalg.

Bolia.com Details

Visit Bolia.com