Bolig Nyt reviews

Bolig Nyt reviews

7.9

Hurtig levering, men langsom returnering af penge

Jeg synes at Bolignyt var hurtig til at levere varerne, men da jeg så sendte noget retur, har de været flere dage om at returnere pengene på trods af telefonisk kontakt med butikken hvor jeg gjorde opmærksom på dette.

MEGET lang ventetid på garantisag

Jeg købt en vare på bolignyt.dk. Jeg modtager pakken hurtigt og er glad for mit nyindkøbte produkt. Cirka et halv år efter købet fungere varen ikke optimalt længere. Jeg henvender mig til bolignyt.dk på mail den 13/12-2013, hvor jeg lyn hurtigt modtager et svar, med at de gerne vil se nogle billeder af produktet. Jeg mailer flere billeder afsted hvor så kontakten går i stå. Jeg henvender mig flere gange til bolignyt for at hører om en status i sagens gang. (3/1-14 og 14/1-14) uden svar. Den 24/2-2014 henvender jeg mig igen, og får lynhurtigt svar om at det en en forglemmelse, og de vil sende mig en reservedel så min vare igen vil fungere.
Der sker bare stadigvæk ikke noget. Den 6/3 sender jeg en mail IGEN for at hører hvor varen skulle befinde sig, (det kunne jo ske den var blevet væk i posten) men her får jeg besked på at de er løbet tør for produktet, men at de vil få en producent til at sende en ny vare til mig!
Så ENDELIG, den 12/3-2014 cirka 4 måneder efter første henvendelse får jeg besked om at GLS pakkeshop har en pakke til mig liggende. Men pakken ligger bare 150 kilometer fra hvor jeg nu bor. Pakken er blevet sendt til den samme leveringsadresse som den oprindelige pakken var bestilt til. Selvom jeg i mine mange mails har oplyst en min nye adresse! Dette var rigtig frustrerende
Nu har jeg så, fået en bekendt fra det gamle område til at hente pakken for mig og sende den en tur med posten igen, til min nuværende adresse. Jeg har fået skiftet reservedelen ud med den nye, og mit produkt fungere nu igen som det skal, efter en meget lang kamp!

Fejllevering hurtigt og enkelt rettet

Flere gange handlet hos Bolig Nyt - altid hurtig levering- Senest dog med levering af en forkert udgave af varen. Efter opkald til Bolig Nyt blev aftalt retur uden omkostninger og ny levering direkte fra grossisten - super service. Man er kendt som kunden, når man vender tilbage og indtrykket er at der er styr på processen.

Hurtig levering men med en forkert vare!

Levering tog kun en dag, så levering var der intet i vejen med! Den nærmeste gsl shop var lige nede rundt om hjørnet. Men desværre med den forkerte vare. Havde bestilt en kop fra Design Letters med bogstavet "I", men finder hurtigt ud af der er et kæmpe "A" på. Lidt træls når man står og skal bruge den som gave om mandagen og pakken modtages fredag middag. Venter stadigvæk svar fra bolignyt pr mail.

Lyn hurtigt forsendelse og opringning omgående, da deres hjemmeside viste en fejl vedr lagerstatus. Da jeg modtog varene var der desværre fejl på 3 ud af 5 rolf stager. Dog hurtig respons på reklamation, tilbud om tilbagegang af handel, glemte at sende label så jeg kunne returnere varen, men den kom med det samme efter jeg ringede dem op og sagde jeg stadig manglede denne. Straks tilbagebetaling af mine penge. Alt i alt god service - ok varer :-)

Service langt over det forventelige

Bestilte en vare, og der var vist et eller andet problem med leveringen, der skulle ske senest en bestemt dag, da det var en gave. Ringede og forespurgte, og da det gik op for butikken, at der var et problem, blev det løst under store anstrengelser. Jeg oplevede en energi og service langt over det, jeg ville forvente nogen andre steder. Jeg fik varen rettidigt og vil helt sikkert bruge denne leverandør igen!

Super boligshop

Vi købte/bestilte en Vipp toiletspand og en toiletbørste mandag eftermiddag. Onsdag formiddag blev varerne leveret.
Super nem og overskuelig hjemmeside og lynhurtig levering.
Dejligt at blive så positivt overrasket

Absolut tilfreds

Jeg har intet at udsætte på handlen med Bolig Nyt. Og ingen bemærkninger er vel det samme som perfekt i e-handel, ikke? Varen kom lynende hurtigt og prisen var i bund.

Effektivt

Hurtig og effektiv servise. Dog undrede det mig, at der netop ikke var varer nok på lageret til at opnå gratis levering.
Ann K

Total tilfredshed- god korrespondance

Jeg kan helt sikker anbefale at du handler der...God kommunikation og opfølgning, info om evt. forsinkelser mm.

Effektivt

Hurtig og effektiv service.

Super tilfreds

Kan kun anbefalde

Nemt at få tlf. kontakt og råd

Jeg var måske lidt sent ude.Bestilte gave om mandagen.Den blev først leveret i løbet af fredagen.Det gik , men vi var lidt presset. Bryllup om lørdagen og vi havde travlt med borddækning mm.
Der var heldigvis ikke langt til den butik hvor gaven skulle hentes

Alt klappede, vender helt sikkert tilbage!

Varerne var hvad de lovede, og servicen var som lovet i top.

Jeg er godt tilfreds med købet og leveringen

Varesorlimentet er overskueligt og let at arbejde med
jeg er godt tilfreds med min første handel med Bolig Nyt

NÆRMESTE PAKKESHOP ???? !!!!!

Jeg bestilte varer ,over den fragtfrie grænse, og de ville blive sendt med GLS

I dagligdagen modtager vi pakker med GLS- så jeg tænke ikke over at det var til en pakkeshop - OK kunne have læst bedre på lektien.

Nærmeste pakkeshop for mig - afstand og trafikale forhindringer taget i betragning
er Brugsen i Lindved 7100 Vejle - næstnærmeste Bilka 7100 Vejle

BoligNyt vælger at sende pakken ned midt i Vejle -større afstand - flere fordringer

En klage (brokkemail) bliver ikke besvaret

Hurtig og fejlfri levering

Bestilte den ene dag, og varen kom allerede dagen efter. Perfekt pakket ind, igen problemer men tværtimod meget lettere end at skulle til at køre rundt efter varen i et møbelhus - hvad vi ikke har lige i nærheden. Super!

2 dage senere modtog jeg toiletbørsten.

havde en god snak med Hanne - bestilte toiletbørste over hjemmesiden - og 2 dage senere kunne jeg hente toilet børsten

Bestilte den ene dag, modtog Aben den næste dag, fin service

Ringede til firmaet for at få lidt information om produktet.
Fik et klart og tydeligt svar - derefter ordrede jeg produktet.

bolignyt.dk Details

Visit Bolig Nyt