Bonnierpublications reviews

Bonnierpublications reviews

Very low
1.6

Umuligt og traumatisk at opsige abonnement

Vi har oplevet utrolige besværligheder med at komme ud af abonnement på "Alt om haven" Bladets hjemmeside kunne ikke anvendes. De adresser man kunne finde, var ikke gældende. Efter meget besvær hvor vi måtte opsige abonnementet pr brev!!
Fik vi en venlig mail fra Kundeservice. Der beklagede og oplyste, at abonnementet nu var opsagt, samt at vi ikke skyldte noget. Et stykke tid efter kom der en rykker for betaling af et blad. Vi henvendte os til kundeservice der ikke svarede, så rykkede vi 9 dage senere for et svar. De har ikke svaret endnu, men sendt en ny rykker, nu med rykkergebyr. De 47 kr er nu løbet op i kr 177, og nu trues der med et yderligere gebyr på kr. 450. En tåbelig forretningsmæssig tilgang for at forsøge at få 47 kr (sic!) Jeg har opsagt familiens øvrige abonnementer hos Bonnier og vil advare Gud og hvermand mod forlaget

Flabet bondefangeri

I juni eller juli sidste år blev jeg ringet op af en af modebladet Costumes sælgere. Hun var sød og venlig, og vi snakkede lidt om Costume som jeg har været glad for før. hun gav mig et tilbud - 4 blade for 149,- eller noget i den retning. Det sagde jeg ja tak til, det lød da godt, og jeg lagde glad røret på i forventning om at modtage det første blad efter max et par måneder. Men nej. Jeg fik ikke så meget som en bekræftelse pr. mail ang. mit nye abonnement. I slutningen af november havde jeg glemt alt om det, og tænkte at det nok var gået tabt i systemet, så jeg ønsker mig et abonnement i julegave. Min kæreste og jeg holder tidlig jul sammen i vores nye lejlighed, og han giver mig abonnementet! Jeg glæder mig, og bliver overrasket over hvor hurtigt det går, da mine forældre modtager et costumeblad adresseret til mig på min gamle adresse, men jeg tænker ikke videre over det. Jeg forsøger at logge ind på deres umulige "kundeservice", da jeg ikke har fri i deres telefontid og man ikke bare kan sende dem en almindelig mail. Men det abonnementsnummer, som min kæreste har modtaget i sin bekræftelsesmail, stemmer ikke overens med det postnummer, som bladet blev sendt til. Jeg tænker bare, at jeg må sørge for at få bladet med hjem når jeg er hos mine forældre - Vi ses alligevel tit, så det er ikke et problem. Det er først da jeg i Januar modtager 2 blade, et hos mine forældre og et hos mig selv, at jeg fatter mistanke. Jeg forsøger igen at logge ind på deres såkaldte kundeservice, men uden held. Jeg forsøger at skrive til Costume over Facebook, men får bare at vide at de ikke kan hjælpe mig, og at jeg skal have kontakt til Bonnier. Yes. Det lykkes mig så at logge ind med det andet abonnements-nummer og mit gamle postnummer og afmelde det abonnement, der bliver sendt til mine forældres adresse. Så modtager jeg en mail - Det er flot, at de kan sende mig almindelige mails når de skal kræve penge ind, men at man ikke kan svare på den, ikke? Mailen er utroligt flabet formuleret, er meget nedsættende og ubehagelig. Jeg forsøger at komme i kontakt med dem, men nu kan jeg ikke logge ind med det gamle abonnements-nummer længere - måske fordi det er opsagt. Så jeg har intet andet valg end at ringe til dem, hvilket stadig ikke kan lade sig gøre, for mine mødetider har sjovt nok ikke ændret sig, og nej, jeg gider ikke bruge min frokostpause på at sidde i telefonkø. Jeg får nogle større opgaver at tage mig af, så jeg glemmer mailen - måske også på grund af den ubehagelige formulering. Lige inden jeg tager på ferie modtager jeg et rykkerbrev 5 dage efter det er dateret, som jeg først åbner efter jeg er kommet hjem - Jeg var sådan set på ferie. Tonen er skærpet, de er sure nu. De har lagt et rykkergebyr oven i, og har et arrogant lille regnestykke stående. De tillader sig også at postulere, at de forsøger at hjælpe mig. Det er flot med den slags envejs-kommunikation; jeg føler mig virkelig hjulpet!
I dag modtager jeg så en rykker-mail fra dem, som hedder 'Sidste mulighed, hvis du vil undgå inkasso.' Hvad bilder de sig ind? De venter 6 måneder med at aflevere den vare, så 100% telefonisk uden skriftligt samtykke har aftalt at give mig. Fint nok at I er langsomme, men hvis I må vente 6 måneder, hvorfor må jeg så ikke? I har min mailadresse, min postadresse og mit telefonnummer, men jeg kan bare få lov til at stå og råbe ind i en væg af uigennemskuelige "service"-portaler og lukkede ører til ingen verdens nytte. Her er den første del af mailen:
"Du vil desværre ikke tage imod en udstrakt hånd
Vi har endnu ikke modtaget din indbetaling - og vi har heller ikke hørt fra dig, selvom vi tidligere har inviteret dig til at at kontakte os, så vi sammen kunne finde en løsning. Du kan stadig nå at ringe til os, men du skal reagere meget hurtigt, helst allerede idag." Magen til flabet arrogance har jeg dog sjældent oplevet! En udstrakt hånd?! En syngende lussing, skulle jeg hilse og sige!
Hele idéen om at lave aftaler, også langsigtede aftaler, er at begge parter skal få noget godt u af det. Det skal være et symbiotisk forhold, ikke er parasitisk, og jeg må sige at jeg sjældent har fået så dårlig service, umulige kontaktmuligheder, flabede beskyldninger og tarveligheder fra et stort, officielt firma før. Jeg må stærkt anbefale et kursus i retorik, diskurser og herskerteknikker til dem, der står for at kontakte os, der glemmer en telefonsamtale efter et halvt år. Det er sjovt nok ikke særlig motiverende at få den bunke gylle, som jeg har fået her! Og som de så får tilbage igen her.
Nu har jeg så betalt det latterlige beløb, og vil aldrig igen abonnere på noget fra Bonnier, hvis det er sådan de behandler deres kunder! Ellers tak!

God service. Fin kvalitet. Intet problem med afmeldelse.

Hey.
Jeg bestilte i februar måned 2014 et intro tilbud på Illustreret Videnskab, efter at være blevet ringet op af en telefonsælger. Tilbuddet bestod af 2 x Illustreret Videnskab + En Bluetooth Musikmodtager til 79 kr. Jeg blev i samtalen oplyst om at jeg selvfølgelig kunne opsige det hele igen, med det samme jeg fik det første blad ind af døren og så ville det hele stoppe automatisk efter andet og sidste blad. Jeg fik det første blad efter et par uger, betalte girokortet på de 79 kr og ringede ind med det samme efterfølgende for at opsige det igen, da jeg kun var interesseret i musikmodtageren og faktisk ik rigtig læser bladet. Jeg har fået de 2 x Illustreret Videnskab og min velkomstgave og har ikke modtaget flere blade efterfølgende. Intet problem der!

Benytter sig uberettiget af inkasso...

For at gøre en lang historie kort, så er der blevet benyttet ekstern inkasso-firma uden advarsel pga. 119kr.
Hvis der var blevet taget kontakt fra Bonnierpublications selv, ville man også have opdaget at regningen faktisk allerede var betalt.
Dette er på baggrund af at man hverken bliver kontaktet pr. brev, mail eller telefon....

Stavnbinderi!

Tegnede et ½ års abonnement på LIV, opsagde mit abonnement indenfor tidsrammen, men fik alligevel en rykker med trussel om inkasso, fordi jeg ikke havde opsagt, og dermed bandt mig for ½ år mere. Fik på skrift, at jeg NU var registreret som opsagt, og at jeg bare skulle se bort fra evt girokort. Har nu fået en rykker igen!
Jeg har meddelt Bonnier, at jeg vil overgive sagen til en advokat, melde dem til politiet for chikane samt melde dem til Forbrugerstyrelsen for ulovlige forretningsmetoder, med mindre jeg på skrift modtager en tilkendegivelse af, at sagen stopper her og jeg ikke skal betale. Og jeg mener det! De bondefanger og stavnsbinder!
Jeg handler ALDRIG mere med Bonnier!

Svindel på høj grad!

Jeg købte en måned til magasinet M, intet problem, så senere fik jeg et andet magasin, hvor efter jeg afbestilte abbonomanget med det samme.
næste måned igen fik jeg et andet magasin hvor jeg kontaktede deres kundeservice og fik dem til at afbestille magasinerne for anden gang! så går der en måned til hvor jeg får en rykker på 376.kr!? fordi jeg ikke havde reageret på deres advarsler og rykkere, som jeg ikke har modtaget?? har ingen idé om hvor de har sendt dem og om de overhoved har!? det er rent fup og svindel. aldrig køb noget fra "Bonnier" medmindre du er frisk på at betale 5 gange så meget som du havde regnet med.

ADVARSEL: Svindel og bedrag, telefonsælgere, adskillige brud i forbrugeraftaleloven

Blev ringet op klokken 8-9 en weekend lige efter en bytur af en af deres telefonsælgere, hvor jeg fik tilbudt et gratis blad, hvor der ville vedhæftes et girokort med velkomsttilbud som jeg kunne vælge at acceptere og betale hvis jeg ville. Fortalte udtrykkeligt at jeg da gerne vil have det enkelte blad men ingen abonnement eller velkomstpakken.
Ikke lang tid efter får jeg bladet med et girokort og mit abonnementsnr...... Ringer så og annullerer et abonnement, som jeg IKKE havde bestilt. Næste måned kommer et nyt blad. Ringer og får oplyst at mit abonnement er annulleret men min velkomstpakke stadig står ved... Ja, nu mangler der bare at i tilsender mig et rolex ur med diamand pynt som jeg også lige kan betale for.
For de af jer som er i denne situation eller lignende skal i bare lade være med at betale. De remser en masse af deres regler op både på girokort og i samtale men I skal ikke lade dem slippe fra det. DE har bevisbyrden dvs. at deres rykkere og trusler om at komme i retten er tomme og bare endnu et forsøg på at hustle penge fra dig. Udover dette kunne jeg i mit tilfælde også referere til Forbrugeraftaleloven § 8 og Forbrugeraftaleloven § 18 Stk. 3.
Efter mit opkald idag hvor de selvfølgelig benægtede, men de ved det. Uden bevis tør de ikke en gang tænke på at tage det i retten. Kunne forestille mig at hvis man havde tid kunne man klage til forbrugerklagenævnet, som ville koste dem en større sum penge. Mit opkald endte i en vred kunderservice-arbejder kun havde som modsvar at hun personligt ville sørge for at jeg blev banlyst fra deres abonnement (ØV! ville ellers så gerne støtte jeres virksomhed), bekræftede med hende at det ville betyde ingen opkald fra dem igen og takkede pænt. Hun ka sikkert ikke smage den bitre smag af karma fra tabet af 2 blade af en samlet værdi på 60 kr. (rykkeren lød på 169 kr. ikke spørg mig hvordan...). Da de sikkert tjener kassen på deres afpresnings og svindels "salg"
Beskidte løgnagtige afpresningssvindlertyve er hvad de er. De ved hvad de har gang i og håber de alle går fallit og brænder i helvede. Det er dog trist at enhver kan snydes da de lyver ud af bukserne.
- Utilfreds eks"abonnent"

Extrem dårlig

Overholder ikke deres aftaler, og giver derefter kunden skylden.

Middel

Snakkede med en sød medarbejder og vi fik tingene løst!

God service - tingene kommer til tiden.

Jeg har haft en rigtig fin oplevelse med firmaet. Min velkomstpakke var dog i stykker, men der er en ny på vej - så ingen problemer der. Jeg kan sagtens anbefale det til andre.

ADVARSEL: Hold jer langt væk fra dette svindelfirma!

Umuligt at opsige et abonnement. De bliver ved med at sende girokort med rykkere, selvom abonnementet er opsagt efter aftale med kundeservice.

Den dårligste service jeg længe har oplevet. Fy for s.....

Pas på! Vi er nu i inkasso ud af det blå!

Først: Hvis der er andre der har andre eller lignende historier, må I gerne kontakte min journaliststuderende kæreste, da han gerne vil undersøge og kigge nærmere på Bonnier Publications tvivlsomme moral.

kleienstrand@mail.dmjx.dk

Min kæreste og jeg har netop modtaget et krav fra inkasso som efter sigende skulle skulle stamme fra et abonnement hos Bonnier.

Vi har aldrig abonneret på noget hos Bonnier. Vi har heller ikke modtaget regning, rykker el. lign., derfor umuligt at ha' reageret på før vi modtog brevet fra inkasso.
Inkassobrevet kommer mildest talt ud af den blå luft.

Det eneste vi nogensinde har haft med Bonnier at gøre, er de 4 magasiner vi vandt, for nogle måneder siden. Efterfølgende hører vi ikke en lyd fra Bonnier, før vi får at vide fra inkasso at vi ikke har betalt vores regning for abonnement og de to rykkere, de påstår at have sendt os. Ligesom de påstår at have sendt os blad nr. 5.

Vanvittigt. Anbefaler på det kraftigste at man holder sig langt væk fra Bonnier Publications.

Bonnier utroværdig

Jeg blev ringet op af en sælger som sagde at jeg havde vundet en præmie. Nu hører jeg ikke så godt og der var masser af larm omkring mig. Jeg kunne derfor ikke forstå hvad det var han ville binde mig på ærmet. Jeg afviste ham hvilket han spillede totalt chokeret over. Jeg bad ham derfor ringe op senere men gjorde det klart at jeg næsten sikkert ville afvise ham. Jeg har nemlig konsekvent dårlige erfaringer med telefonsælgere. Han ringede ikke tilbage men kort tid efter modtog jeg en mail om at jeg var kunde hos bonniers og det var på noget som hed illustreret videnskab.
Jeg ringede straks ind til bonniers og gjorde dem opmærksom på deres svindelnumre og bad om en mail hvor de bekræftede at de ikke ville lave flere numre med mig og holde sig langt væk, hvilket de også har bekræftet. Den stjerne jeg er tvunget til at give dem får de for at erkende deres forehavende uden at blinke og straks sende en mail hvori de annulerer deres svindelnummer.

Utroværdig og løgnagtig

Hej
Jeg afmeldte et abonnement hos Bonnier. Men vedblev at få varer, selv om jeg skrev til dem. Det endte med rykkere og trusler om inkasso - indtil de endelig skrev at de frafaldt alle krav og vi var kvit.
Pludselig begynder de igen. Jeg svarer dem at vi er kvit, men jeg har ikke deres mail, da den gik til min tidligere arbejds mailadresse,
Men Bonnier burde kunne finde mig i deres arkiver etc. Men det kan de ikke, påstår de, og bliver ved med at sige, jeg skal sende omtalte mail - som jeg ikke har.
Utroligt at de kan finde mig og ringe uopfordret med deres tilbud - men kan ikke finde mig eller vores korrespondance i deres arkiver - selv om de har navn, adresse, mailadresse etc. Det vidner ikke om et firma, der har særlig styr på tingene. En simpel søgning på deres mail server ville finde mig.
Aldrig mere Bonnier - og jeg opfordre alle til at droppe dem. De er utroværdige og ensporet.
vh Uffe Simonsen
SMIL - det smitter

Utroværdige !!!!

Har aldrig være ude for så tilfældig omgang med overholdelse af aftaler.

Jeg fo venter som minimum at Bonniere overholder de aftaler deres telefonsælgerer laver.
Jeg vil modtage den velkomst gave de lover! ikke alt mulig andet jeg ikke er interesseret i.

Burde ha 0 stjerner..

Magen til Mafia virksomhed skal man lede længe efter og deres usle samarbejde med Advis inkasso. Det må stoppes nu, så lad os gøre noget ved det!

Jeg vil gøre mit for det nu, se mere her:

Unødigt bøvl og sløv kundeservice!

Har et bladabonnement hos Bonnier og i går morges modtog jeg så en mail fra dem om, at min bank havde afvist at betale mit abonnement pr Automatisk Kortbetaling og at jeg skulle kontakte min bank for at få en forklaring på det.

Nå, men da jeg ALDRIG har tilmeldt mig nogen automatisk kortbetaling, så ville jeg i første omgang ikke kontakte min bank, men Bonnier. Først ledte jeg efter en mailadresse til kundeservice - det har de åbenbart ikke. Så ville jeg ringe - men klokken var over 16 og kundeservicetlf lukket.
Så jeg måtte vente til i dag. Sad i tlfkø i 23 min (!!!) og var tvangsindlagt til at lytte til reklamer undervejs tilsat dødsyg muzak.

Og så viser det sig at det er DEM, der har lavet en fejl, at den er sendt fejlagtigt til mange kunder og at jeg blot skal ignorere mailen!!!! (No big surprice)
Jeg understregede flere gange til den ellers søde medarbejder, at det bare ikke er ok! Så må de da skynde sig at sende en ny mail ud til folk, så man ikke skal bruge tid på det!

Overvejer nu kraftigt at afmelde mit abonnement.

Svindelfirma.

Jeg bestilte for 3 uger siden 3 blade og et puls ur, pris 99 kr. + porto i alt 139,45
beløbet blev hævet den 23-12-2013 og i dag den 14-01-2014 har endnu ikke modtaget nogen pakke. Jeg har skrevet til deres kundeservice der kommer med diverse undskyldninger om tekniske problemer og hvad ved jeg men uanset tekniske problemer eller ej så har de ikke ret til at hæve beløbet før varen er afsendt og det er lige hvad de har gjort.
Jeg har nu afbestilt forsendelsen og krævet penge tilbagebetalt.
Eigil Gregersen

De forstår ikke en afvisning

Har haft deres blad "Aktiv træning", men har opsagt abonnement
Selv om jeg har frebedt mig ALT kontakt (og er optaget på Robinson listen) blever de ved med at ringe og prøve at sælge mig nye abonnementer.
Kan forstå at der er mange andre som har samme problem. Så tænk dig godt om hvis du hopper på deres abonnementer. De er umulige at slippe af med senere hen.

SKODFIRMA

Deres sælger er fuld af løgn !!!

Is Bonnierpublications your company?

Bonnierpublications Details

Bonnier Publications A/S er en af Nordens førende medievirksomheder.

Visit Bonnierpublications