Bookseat reviews

Bookseat reviews

7.7

Wow det var hurtig levering!

^det var min første tanke da posten kom her først på eftermiddagen med min pakke. Jeg bestilte et Bookseat på bookseat.dk da jeg havde ledt Aarhus by gemmen uden held og tænkte den nok ikke ville ankomme før jul. Men det gjorde den heldigvis, så nu kan min mor også få sin julegave. Så vil helt klart anbefale at købe sit bookseat her! :D

Puden er genial

Men plastdelen knækkede efter kort tid, og elastikken
måtte efter råd fra firmaet, klippes over og er allerede en anelse slap i koderne.

Men puden fungerer rigtig godt, dog en anelse i overkanten
prismæssigt.

Alt fint, ingen problemer, hurtig levering

Selvom siden måske ikke ser så professionel ud, så fungerede alt til største perfektion.

Is Bookseat your company?

bookseat.dk Details

Visit Bookseat