Borklegeland reviews

Borklegeland reviews

7.1

Godt nyt legeland, småt men godt.

Vi har været faste besøgende i et andet legeland, men var i lørdag på besøg i Bork legeland for første gang.
Vi bliver mødt af en rigtig sød medarbejder ved "disken" :) Det hele er lyst åbent, og meget nyt og flot.
Som forældre til små børn, var jeg yderst tilfreds med at hele legelandet var under et stort tag, med kun en udgang, således børnene frit kan løbe omkring, og jeg kan holde overblikket.
Skal vi op på flere stjerner er der et par ting der skal kigges nærmere på. Selve legelandet var utrolig koldt, begge børn havde strømpebukser på under de alm. bukser + hjemmesko, men var alligevel ret kolde. Det andet minus er at der ikke er ret meget at lege med for de lidt mindre. Langt de fleste ting egner sig bedst til 4-5 år og op efter.

Alt i alt var det dog en rigtig positiv oplevelse, en god hyggelig atmosfære, STORT plus med gulvtæppe, så de børn med stræmpesokker ikke glider og falder. - vi vil gerne besøge Bork legeland igen til næste sæson :) Og anbefaler gerne til venner og familie ;)

Is Borklegeland your company?

borklegeland.dk Details

Visit Borklegeland